nedjelja, 06.04.2008.

KONAČNO DOMA...

waveZavršio je i naš boravak u toplicama. Ja sam vesela što smo konačno doma i što se ne moramo ponovno pakirati (nakon vikenda), falili su mi moji doma. Želiš se opustiti, ali misli su mi cijelo vrijeme bile sa njima. Sva sreća da je baka Ana bila na godišnjem pa je čuvala Katarinu i Karla. Tata nam radi na novom poslu. Ponovno u smjenama, što nas baš ne veseli. Sad radi od 6-6, jutarnja ili noćna, tako da ga u ova dva tjedna djeca nisu uspjela ni vidjeti.
Franka je dobila 21 dan rehabilitacije u toplicama, 8 dana izgubili smo na vikende (subotom imate samo jedne vježbe, a nedjeljom ništa), tako da smo svaki vikend bili doma. Taman se raspakiramo, operemo robu, ispeglamo i već moramo natrag.
Budile smo se u 6.30h, oblačenje, doručak i u 7.30h bazen. U 8.15h vježbe u dvorani, psiholog (svaki drugi dan) u 9.30h, 10.30h logoped, 11.00h opet vježbe, ručak, 12.30 radna terapija. Poslije odmora, dan bi provodile u šetnji što doma rijetko uspijemo radi svih mojih obaveza. Puno smo se igrale i Franka je stvarno uživala. Već je i ona znala cijeli naš raspored, što sad imamo. Super je surađivala i drago mi je da smo išle. Ja sam malo napunila baterije i odmorila se od kućanskih poslova. I sad idemo dalje.
Već smo jednom bile u toplicama, prije dvije godine, no Franka je puno plakala, nije htjela vježbati. Sad je veća, nije toliko vezana za mene, pa je ovo bila neka druga priča.
Sutra imamo komisiju za vrtić u Sloboštini, teta Patricija dolazi vježbati (nismo ju vidjeli 3 tjedna i jako nam je falila), djeca u školu, Katarina u muzičku. Vraćamo se u našu kolotečinu. U četvrtak imamo komisiju za produljenje mog dopusta i njenu invalidninu. Za desetak dana idemo kod ortopeda i konačno ćemo znati nešto više o Frankinoj operaciji kukova.
Franka sve razumije i neko vrijeme nas je stalno pitala što će biti kada operira kukove, da li će ju operacija boljeti, da li će moći kakati, hoćemo li mi biti sa njom i da ju ne ostavimo samu…
Nekako smo ju uspjeli smiriti, jer je stalno razmišljala o tome.
Na Frankin račun sjelo je 4x100 kuna i 1x150 kuna. Zahvaljujemo ljudima koji su uplatili novac koji će biti pridodan novcu skupljenom na pikado turniru.
Pozdrav od obitelji Sučić…
wave

06.04.2008. u 21:05 • 0 KomentaraPrint#

OBITELJ SUČIĆ - braco Karlo



------------------------------------------------------------------------------


Chevrolet.hr



Auto GAŠPARIĆ

------------------------------------------------------------------------------


HUMANITARAN BLOG ZA POMOĆ FRANKI
Naša mail adresa:
frankasucic@net.hr
sucictomislav@gmail.com


------------------------------------------------------------------------------

Frankin racun

Tekući račun,mama Darija (s naznakom za Franku)
Erste&Steiermarkische Banka
2402006-3202827043



Uskoro ćemo ugasiti Frankin račun u Privrednoj banci,već sada postoje problemi kod uplata preko pošte,a uskoro će Hrvatske pošte potpuno ugasiti mogućnost uplata na štedne knjižice. Hvala vam puno na svakoj uplati.


Privredna banka.
Ziro racun banke:2340009-1000000021
Model poziva na broj: 05
Poziv na broj: 814008-10151000081



--------------------------------------
--------------------------------------
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ZDRAVKA KRAMARIĆ-ZIDNA KERAMIKA


--------------------------------------
--------------------------------------

"...-Svi ljudi imaju zvijezde,ali one svima ne znače isto.Za one koji putuju zvijezde su vodiči.Za druge,one su samo male svjetiljke.Za učenjake one su problemi.Za mog poslovnog čovjeka one su bile zlato.Ali sve te zvijezde tamo šute.Ali ti,ti ćeš imati zvijezde kakve nitko nema...
-Što želiš reći?
-Kad budeš gledao nebo,noću,budući da ću ja stanovati na jednoj od njih,budući da ću se na jednoj od njih smijati,to će za tebe biti kao da se sve zvijezde smiju.Ti ćeš imati zvijezde koje se znaju smijati!
-I on se ponovo nasmija.
-A kad se utješiš ( jer čovjek se uvijek utješi) bit će ti drago što si me upoznao.
Zauvijek ćeš mi ostati prijatelj.Poželjet ćeš da se smiješ sa mnom.Otvorit ćeš katkada prozor,onako,iz zadovoljstva...Tvoji će se prijatelji čuditi kad vide kako se smiješ gledajući nebo.Ti ćeš im tada reći:-Da,zvijezde me uvijek tjeraju na smijeh!-
A oni će misliti da si lud! Baš sam ti podvalio..."

Mali princ
Antoine de Saint-Exupery

PRONAĐI
Pronađi jedan cvijet za sebe,
jedan cvijet što tajnu krije
i nemoj da te srce zazebe
ako je sazdan od iluzije.

Pronađi drvo izvan grada,
drvo koje na osami stoji
i nemoj da te tuga svlada
ako se drvo samoće boji.

Pronađi rijeku u zelenom polju,
rijeku koja tajne sluti
i nemoj nikad izgubiti volju
makar se rijeka ponekad muti.


Vladimir Halovanić



Free Hit Counters
Free Hit Counters

Koliko vas je trenutno

amung