OTAC SAM TVOJ

25.02.2017.



slika: digital artist


Otac sam i kažeš mi:
"Halo,tata,",
a čekam te, kako su odredili,
točnog dana, točnog sata.

Ja znam da si dio
njenog tijela,
tijela majke i žene,
al' sjeme je daha tvoga
poteklo... i od mene
ne rasteš sa mnom
i lomit' ćemo život cijeli,
nitko nema pravo, dijete moje,
da nam ljubav dijeli!

Kažu da bez duše, osjećaja,
tek ti "podam" nešto para,
nije tako, varaju se,
možda me i nemoć takvog stvara,
jer ja plačem, patim, volim!

Pogledaj me, ja sam tata,
provirivam, strepim
iza svojih vrata,
nisam čelik, nisam stijena,
majka me je čuvala
ispod srca njena!

Nazovi me, pričaj što te muči,
pjesmu mi posveti,
ponekad navrati,
otac sam ti i čekam te
u tvog rođenja... kući.

Znam da tvoja majka i ja
povrijedili smo jedno drugo,
zbog tebe, zbog nas,
sreći koje više nema
kazali smo:
laku noć, tugo.

A u iste ure,
iza istih vrata,
čekat ću da dođeš,
grliš, tješiš,
poljupcem mi šapneš:
ja te volim, tata.


http://www.digitalne-knjige.com/dedovic2.php



ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

978-953-7673-43-7

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.