HRVATSKE DUŠE

25.06.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

Iz posijana žita, sjaja gorka zlata
izniknula duša ponosnih Hrvata,
iz nemirna mora, žarećega vala
rodila se pjesma nota maestrala.

Sa Velebita snažno rasuo se snijeg
pa stoljećem sedmim zavijori stijeg
i dok u čoporu pravde zavij'o je vuk
vladalo je srce, poštovanje, muk.

Dok je koplje sinjsko gađalo gdje treba,
Bog je ovaj narod gledao sa neba!

A sad, zemljo draga, tko jauče, gazi,
smišljeno te lomi po povijesnoj stazi
pa ti truje grudu, čovjeka i riječi,
a podmukli tuđin čak pred Vragom kleči.

Gdje smo, što smo,
nazvani Hrvati?
Jesmo, nismo,
ponosni od mati?

I kad ljubav pravu
zamijeniše suze,
grob umjesto kola
stih od samog bola
što nam se sve uze?!

Svoj na svoga na kamenu istom
zamijenili slova po znamenju čistom,
zabijeni kolac, kravate što guše,
to je razlog svega bola
iz hrvatske duše!


http://www.digitalne-knjige.com/kohn.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj:

978-953-8054-83-9

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


SLOBODO, O TEBI SE PIŠE!

21.06.2016.




(slika: digital artist)

Slobodo,
o tebi se piše.
zbog tebe čovjek
dostojanstvo gubi,
dom i djecu,
očeve i drage,
da tebe ima,
u trenutku gubi.

I pjesnik i težak
(Božjem liku sjena)
okove skida,
granice ruši,
mostove gradi
onda kad te nema.

Da ti morem plovi ribar,
rodna gruda SVOJA,
da data nisi na dar,
da zvijezde nebeske sjaju.

Za tebe gine čovjek,
a sva bića znaju,
u kavezu
il' lažnom zagrljaju:

Slobodo,
u tvojem krilu mogu sve,
voljet' i mrzit',
cijenit' il' kudit',
jadan je onaj
tko svjesno...gazi te!


http://www.digitalne-knjige.com/dedovic2.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN broj: 978-953-7673-43-7

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


POD BARJAKOM SNAŽNO OVA DUŠA DIŠE

12.06.2016.


Image and video hosting by TinyPic
slika: internet

Pod barjakom snažno ova duša diše,
premda su je htjeli polomit' od stijene,
al' je moje srce vodilo i piše
zemlji svojoj u čast, za ljepote njene.

Jer zabalani Linđo u mirima Grada,
opjevani Dunav, nasmijana snaša,
koplje od Alkara što nikad ne pada,
vuk u šumi, boškarini, to je Lijepa naša.

Svaki val i miris mora
te pahulja u planini,
odsjaj žita, kamen, gora
sklada hvalu Domovini.

Nevoljen je onaj, tko je iskren' ljubi,
jer su razni vjetri okrenuli strane,
nevoljan je svatko kad je rado gubi
i što mržnjom reže njene čvrste grane
te istini sklopi oči
i ne vidi sve tri boje
pa nikada neće moći
poštovati tuđe, a voljeti svoje.




Objavljeno subota, 14. veljače 2015. 14:41h na portalu "HRVATSKI FOKUS", tjednik za kulturu, znanost i društvena pitanja

http://www.hrvatski-fokus.hr/index.php/najnovije-vijesti/12872-pod-barjakom-snazno-ova-dusa-dise

http://www.digitalne-knjige.com/kohn.php

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj:

978-953-8054-83-9

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


VRATI MI DJETINJSTVO, TATA!

05.06.2016.






Zašto sam kriva ja za sve tvoje greške?
Ipak sam samo dijete za takve riječi teške.

Zar kriva sam što volim
majku i jedinog brata?
Od djeteta djevojka sad sam,
vrati mi djetinjstvo tata!

Što od mene tražiš, ideal ili da lažem,
kad vrijeđaš mamu i mene,
lijepu riječ da ti kažem?

Davno su neki ljudi postali tebi sve,
a vukovi I lake žene…nju zamijenile.

Što sam učinila tebi,
pitam se svakog sata,
i onda u sebi molim:
''Vrati mi djetinjstvo tata.''


AKO SAM ŽENA, JESAM LI SJENA?

02.06.2016.



Moje tri pjesme prevedene na makedonski jezik u njihovom časopisu

"VIDELO"

kojeg vodi i uređuje poštovani Viktor Šećerovski, a prijevod pjesnikinja, također iz Beograda, Iskra Peneva.










Ako sam žena, jesam li sjena,
i kome to od rebra nastadoh ja?!
Majčinom utrobom jedino zasjenjena,
jer ona je ČOVJEK, ja svoja sam sva.

Jesam li gorda? Jesam i bit ću,
tek ponizna samo kad kad želim i hoću,
pa nek me mrze, neka mi kliču,
kad lavica postah, kad želim samoću.

Kome je udarac sva pravda svijeta,
a hrana suze u ranjenoj duši?
Neka je mrzla, navijeke kleta,
pa da se sama od svoj vrat guši.

Radnica ja sam, glumica, akrobata,
čuvar svog doma za sva vremena,
poeta i borac, mirotvorac rata
jer nisam ti sjena… već krhka stijena.

Liječim i vidam, nad patnjom molim,
prezrena mrzim, (ta što ću ja?!),
i kada padam... voljena volim,
tijelom sam ONA… da svoja sam sva.

I…ako sam žena, ja nisam sjena!


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.