utorak, 14.02.2006.

..ništa nova, ništa nova..

..puno se tog događalo u mom životu u zadnjih mjesec dana..previše toga, čak... puno lijepih stvari ali i onih tužnih...
..i zbog jedne od tih lijepih stvari sam danas ponovo zaplakala... ponovo, da...

..zavolila sam tog dečka...jesam... povrijedila sam ga, priznajem... al ja ne znam drugačije... ja se ne znam nositi s emocijama, nikad nisam ni znala... polako učim... trudim se... al nakon ovog danas... ne znam ni želim li se više truditi...

...nadam se da nikad nećete saznati kako je to kad vam je do nekog stalo... i mislite da je njemu stalo do vas... a onda saznate nešto sto sve to sruši...

rekao mi je da mu mogu vjerovati.... čak je rekao da me voli.... da... sigurno...

...never be the same again...

ne valja se prepustiti... ne valja zavoljeti... bar u mom slučaju... samo nastradam... samo plačem... a to ne želim.... nikad više...

a zbilja sam mislila da nije kao drugi... a na kraju ispadne milijun puta gori...
...radije bih da mi se još sto puta dogodi ono što se dogodilo s P... nego ovo sto se jutros dogodilo....

a valentinovo je... zasto moram biti tuzna?
a rekao mi je da neću biti sama za valentinovo pa makar me on morao tražiti po cijelom zagrebu...

zbilja sam mislila da je poseban.... da je drugačiji...

da, glupa isollea... zar si mislila da ces se nekom takvom ti svidjeti?? znaš i sama kakvi su dečki u tvom životu... najveći kreteni koji hodaju zemljom...

glupa ja...

ništa nova,. ništa nova....

12:14* komentar* print* #* (15)

<< Arhiva >>