< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (4)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (5)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (5)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (9)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (13)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic

Svake srijede u prostorijama zupe Srca Isusova - FRAMA!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i nesto novo...evo ovo vam je mail frame Vostarnica na koji mozete slati sve svoje komentare, prijedloge, pohvale i kritike..i ljubavna pisma nisu na odmet :-)
javite se
framavosta@gmail.com

za sve mlade koji se ne srame zivjeti evanđelje i koje ne zanima sto njihova ekipa misli drugacije. javite se!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
My Lord, I have read this book so many times,
But nowhere can, can I find the page that says what I experienced today has any grace

Now I know that life is meant to be hard,
That's how I learned to appreciate my God
Though my courage may be tried,
I can tell you I wont hide,
Because the footprints show you were by my side

You can lie to a child with a smiling face,
Tell me that color aint about a race
You can cast the first stone,
You can break my bones
But you never gonna break,
You never gonna break my faith
Faith and hope aint yours to give
Truth and liberty are mine to live
Steal a crown from a king, break an angels wings
But you never gonna break ,
You never gonna break my faith

My Lord, wont you help them, help them, help them to understand
That when someone takes the life of an innocent man
Well they never really won
Because all they really done is set the soul free
Where it's supposed to be

You can lie to a child with a smiling face,
Tell me that color aint about a race
You can cast the first stone, you can break my bones
But you never gonna break,
You never gonna break my faith
Faith and hope aint yours to give
Truth and liberty are mine to live
Steal a crown from a king, break an angels wings
But you never gonna break,
You never gonna break my faith

For those we lose before their time,
I pray their souls will find a light
I know that the day will surely come, when it will be done
You never gonna break my faith
You never gonna break my faith

Linkovi




Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Frame
Frama Trsat
Frame grada Rijeke
Frama Crikvenica
Frama Karlovac

Blogovi koje posjecujem
Arhangel
Ptica bez krila
:-)
Sapere Aude
Evandelje u molitvama
Kardinal don Branko

Ekipa sa zbora

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Moram spomenuti ekipu sa zbora od koje nas je samo nekoliko ustvari u Frami, ali s kojom se nalazimo na molitvenoj zajednici svaki tjedan, na zboru svaku subotu, i naravno skoro svaki petak vani!
( najluđa smo ekipa vani! )

Glorija " Debela " - ah, što reći o Gloriji... Pa za početak to da nadimak nema veze s njom, to je interna fora..! Glorija je u biti poveznica nas sviju, mogu reći da nas drži na okupu. A srce moje!
Kate - a Kate je stvarno priča za sebe! Ona je osoba čijih bih nekoliko osobina ja rado prisvojila. Upravo je prekrasno skromna, to se stvarno ne susreće svaki dan. Ali kad izvali, onda izvali...
Jelena - ah... Jelena.. cura iz Čakovca, e, nemreš verovat da bi tak lepa cura bila tak pesimistična, a kad je v danima agresive bolje da bežite svi v vreće! Ma legenda!
Ivana - da nema Ivane, naš bi zbor apsolutno propa, jer bismo bez gitare spali na časnine virtuozne izvedbe na sintisajzeru. Ide nam ća u Split još malo, a što ćemo onda, nemam pojma...
Marijana - Mene podsjeća na Kramera. Ima problema s ravnotežom i stalno pada, na pamet joj padaju bosanski pjesmuljci, i sve je začinjeno sa smišnom facom i čupom kraće ricave crvene kose na glavi!
Rene - Rene plijeni pozornost svojim dreadlocksima; nije joj lako kad je čupaju. Super svira gitaru i u procesu sam nagovaranja da preuzme kad Ivana ode u Split. Vrlo posebno djevojče, umjetnik.
Ana Zubčić - a Ana je opet priča za sebe, ponekad se pojavi, ponekad ne.. Ima stalni posa odgajanja diteta, majko mila, a ona cila zbunjena, ne znas ko je veće dite, dite - ili ona! A tek ljubavni problemi...:)
Marija i Ante - naši mali svirači sa Sali, brat i sestra - čisti talenti za to što sviraju - violinu i klarinet. Naravno, Bože moj, ne bi bili u našoj ekipi da povremeno i oni malo ne skrenu!
Luce i Marija - dvije nerazdvojne prijateljice koje nas uvijek na misi počaste čitanjem. Iako nisu više u zboru, naše su! I odlučile su se priključiti Frami, jeeeee! Luce, čeka te posa blagajnika... Mare, drži se!
Lana - iako ni ona nije u zboru, a stvarno bi joj bio red da počne dolaziti, moram je spomenuti kao člana ekipe. Malo slatko istarsko stvorenje od metar i nešto, ali bitna je veličina, ne visina! :)
Mikey - a sebe san zaboravila skoro, a i nema se puno toga za napisat.. Crtam stripove inače, mene je dopalo da nam napravim zastavu za trsat, uh... Obožavam Gibu i U2, to moran napisat! pozz!
I još: Iva, Josipa, Marija, Martina, Donat, Anđela, Ivan, Miho....



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marija i Ante, jos fali Iva, ali pomalo...pjeva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mikela, Ana,casna Luce i Mare plava...ma vidi ih...divota...cerek...kako su nam ovo bili lipi dani...cry

Informacijice

Adresa župe: Voštarnica, Obala kneza Branimira ne znam koji broj, u biti to nije Vošta ali nas većina živi na Vošti pa onda....
Početni članovi: Kate, Jelena, Lana, Marija B., Josipa, Mare, Luce, Inge, Marija, Marijana, Rene i Mikey ( valjda je to sigurno )


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


MOLITVA SV. FRANJE

Gospodine,
neka žarka i slatka ljubav prema tvojoj ljubavi,
očisti um moj od svega što je pod nebom,

da mognem umrijeti iz ljubavi prema tvojoj ljubavi

jer si se ti udostojao umrijeti

iz ljubavi prema mojoj ljubavi.


Znam ko bi reka:necu suze i po dobru pamti me..

Kada jednom ovom zafalin se tilu
Šta je cili život snilo kraj tebe
Pusti neka ova pisma otme bol
I polako razdili me od tebe


Kad me jednom noć ne isprati u zoru
Kad me tvoji poljupci ne probude
Pusti jugu neka prospe me po moru
Neću suze i po dobru pamti me



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Susret mladih u Puli 2006.....savrseno...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rovinj 2006. s fra Veselkom


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a Boze...



Ako prva umrem ja

Nek' ti tuga nebo ne prekriva.
Tugujući budi hrabra, a ipak skromna.
Nastala je promjena, ali nisi napuštena.
Jer kao što je smrt dio života,
I mrtvi žive zauvijek u živima.
I sva bogatstva prikupljena na našem putovanju,
Zajednički trenuci, tajne istražene,
Smjerno gomilane intimnosti sačuvane,
Ono zbog čega smo se smijale, ridale ili pjevale,
Radost zbog suncem obasjanog snijega ili prvog daška proljeća,
Jezik dodira i pogleda bez riječi,
Jedna drugu poznavati,
Davati i uzimati,
To nije cvijet koji će izbljediti,
Niti drvo koje će se srušiti i izmrviti,
Nije niti stijena,
Jer čak ni stijena se vjetru i kiši oduprijeti ne može
I strašni se planinski vrhunci s vremenom u prah pretvore.
Što bijasmo, i sad smo.
Što imasmo, još imamo.
Zajednička prošlost prisutna vječno.
Stoga kad šetaš šumom gdje nekoć smo šetale zajedno
I uzalud pogledom na obali tražiš moju sjenu,
Ili zastaneš na brežuljku gdje uvijek bismo zastale da se zagledaš u daljinu
I ugledavši nešto, iz navike ruku moju potražiš,
Ne našavši je, tugu kako te obuzima osjetiš,
Miruj.
Sklopi oči.
Diši.
Osluhni moje korake u svome srcu.
Jer otišla nisam, samo sad u tebi hodam.



tears


































četvrtak, 30.08.2007.

Za Tebe

Danas sam molio za tebe

Ovo san nasla na necijem blogu ( nadan se da se taj neko nece ljutit )...

Danas sam molio za tebe, za tvoj život, zaželio ti sve najbolje, zamolio nebo da te blagoslovi dobrim zdravljem i srećom. Molio sam da te ispunjavaju i okružuju nada, vjera i ljubav. Zamolio sam tvog anđela čuvara da te čuva i štiti od svake boli i da te zaogrne veseljem, zadovoljstvom, mirom i blagostanjem.
Danas sam molio za tebe. Molio sam da te vodi mudrost, da doneseš odluke koje će unaprijediti tvoj život i učiniš one promjene koje su za tvoju dobrobit. Molio sam za tebe obilje dobrih prilika, sposobnost da ostvariš svoje ciljeve i iskusiš radost ispunjenosti. Molio sam da bude uslišana svaka želja tvoga srca, da bude zadovoljena svaka tvoja potreba i ostvaren svaki tvoj san.

Danas sam molio za tebe. Molio sam da budeš spreman na sve što ti život pruža i za sve kroz što prolaziš. Molio sam da tvoj duh bude jak i da te vodi i čuva na svakom koraku, na svakoj stazi koju odabereš. Molio sam da ti nebo potvrdi da si vrlo poseban i da ti zemlja bude dobra. Molio sam Boga da ti pokaže svoj savršeni put. Danas sam molio za tebe.

Donna Fargo


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nasa je Mare jutros maturirala violinu, pa joj od srca CESTITAMO!!! Bravo Mare!!!! Debela


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

za Marijanu....cuvaj kosu....Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

za nas plavuse...Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 14:14 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 27.08.2007.

Hej ljepotice...





Za moje prekrasne prijateljice koje me svakog dana uveseljavaju svojom pojavom....koje razumiju sva moja cesto cudna ponasanja i koje oprastaju sve moje glupe ispade...fala prijateljice...nadan se da cemo jednog dana, kad svaka svome jugu odleti, kad se neke udaju (a neke ipak ne...), ostati povezane, pa makar samo srcem....ljubin vas sve....


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


a vidi severinu...hehe...je smisna...i ruzna...

- 18:38 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 20.08.2007.

Most

Neki je seljak sa svojim sinčićem putovao u susjedno selo na godišnji sajam.
Put je vodio preko klimavoga drvena mostića.
Ispod njega je tekla nabujala rijeka.
Dječak se uplaši: "Misliš li da će most izdržati?"
"Držat ću te za ruku, sine", reče otac.
Dječak stavi svoju ručicu u očevu.
Držeći se za oca, oprezno je prešao na drugu stranu.
Predvečer su se vraćali istim putem.
Dječak se sjeti rijeke i upita: "Kako ćemo prijeći preko mosta? Bojim se."
Otac uze dječaka u naručje i reče: "U mojim ćeš rukama biti na sigurnom."
Na putu do kuće dječak je zaspao u očevu naručju.
Slijedeće jutro probudio se živ i zdrav u svome krevetiću.
Kroz prozor su dopirale sunčeve zrake, nije ni osjetio kako je prešao preko klimava mosta i nabujale rijeke.
Upravo takva je smrt.
***
Zamislite...
pristajete uz obalu,
stigli ste u raj.
Netko vas je uhvatio za ruku,
pa to je Božja ruka!
Udahnete svježi zrak,
prispjeli ste u nebo.
Osjećate čudesnu snagu,
upravo ste postali besmrtni.
Preplovili ste more valova,
dospjeli ste u beskrajni mir.
probudite se,
pa u svom ste domu!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lipa mi je ova pricica, ali kako vidite (iako nisam nasla most, nasla san samo stepenice do doma), triba imati poprilicno kondicije...nas zivot je samo most do doma...i Gospodin ce te uhvatit za ruku cim prijedes taj most, a mislim da samo o tebi (i meni, naravno) ovisi hoces li biti u kondiciji ili ne...most je kratak, ali stepenice mogu biti poprilicno duge...zato kreni na trcanje za ljubavlju, vjezbaj dobrotu i bez problema ces proci (u slucaju dobre kondicije) onih par stepenica do Gospodnjeg doma...pozzz
Debela

- 16:15 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 11.08.2007.

" biljčica svetog Franje "



Sveta Klara Asiška (Assisi, 1194. - ), utemeljiteljica franjevačkog reda Sestara klarisa.
Suvremenjakinja je sv. Franje Asiškog. Klara potječe od plemićkih roditelja, i kao mlada žena primljena je u Franjevački red, uvelike protiv želje obitelji, koja je htjela da se uda. Po Franjinom je primjeru zavoljela život u siromaštvu te se 1212. godine zatvorila u strogi klauzurni samostan sv. Damjana pored Assisija. Franjo je sam svojim rukama taj samostan obnavljao. Klara je, dakle, uz pomoć sv. Franje, osnovala drugi franjevački red kojeg tvore Sestre klarise. Često ju nazivaju "biljčicom sv. Franje", što je zaista i bila. Klara je uspjela od Crkve i pape dobiti potvrdu svoga vlastitoga Pravila života, kojega je sama svojim rukama pisala. Na prvi pogled nam to djeluje nevažno, ali ako znamo da je II. Lateranski sabor 1216. zabranio potvrdu novih Pravila redovničkih družbi, onda ostajemo zadivljeni što su Franjo i Klara ipak dobili potvrdu za svoja pravila. Znak je to da ih je cijela Crkva, na čelu s papom, cijenila i imala povjerenja u njih. Klara je poznata po mnogim čudima koje je učinila za života, a i poslje smrti. Zlatna legenda kazuje kako je Klara uspjela otjerati Saracene kad su napali Assisi. Digla se iz bolesničke postelje u samostanu sv.Damjana noseći u rukama piksidu, posudu za hostije. Sveti sadržaj nadvlada napadače i oni uzmakoše. Na slikama se čisto prikazuje kako u ruci drži pokaznicu s Presvetim. Klara je, dakle, utemeljila strogi kontemplativni red koji živi u klauzuri (iza rešetaka). Sestre dnevno 8 sati provedu u molitvi. Ne koriste previše moderna tehnička sredstva (TV, radio, internet...). Žive pokornički (nikada ne jedu meso, a petkom obdržavaju "apstinenciju" (jedu samo kruh i piju vodu ili pak pojedu neku laganu juhu).
Spomendan joj je na današnji dan, 11. kolovoza.
Za nas framaše je to pravi blagdan, pa ga provedimo u molitvi i ljubavi prema bližnjima...
Jele

- 13:23 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 04.08.2007.

Krv, suze i zivot

Jednog dana su razgovarali Isus i Sotona.
Sotona se upravo bio vratio iz Edenskog vrta, te se silno ponosio i napuhivao ohološću:
'Da Gospodine, upravo sam ulovio cijelo čovječanstvo. Upotrijebio sam zamku za koju sam znao da će biti izvrsna, a za mamac sam isto tako stavio ono za što sam znao da će upaliti. Sada su svi moji!'
'Što ćeš učiniti s njima?', upita Isus.
Sotona odgovori: 'Oh, igrat ću se s njima! Naučit ću ih kako se oženiti, a onda se rastaviti, kako se mrziti i činiti jedan drugome zlo, kako piti, pušiti, psovati, uzimati drogu. Naučit ću ih proizvoditi oružje za međusobno ratovanje i ubijanje. Ah, bit će to veoma zabavno.'
'A onda, kada se završiš igrati sa njima i kada ih naučiš svemu tome, što ćeš onda sa njima učiniti?'
'Onda ću ih ubiti.', odvrati Sotona zadovoljno.
'Koliko tražiš za njih?', upita Isus.
'Što? Ne želiš ih valjda kupiti? Nisu ni za što, a k tome su i veoma zli. Ako ih uzmeš mrzit će te, pljuvat će po tebi, govoriti ti strašne psovke, mučiti te na najgore načine, a na koncu će te i ubiti.'
'Koliko?', opet upita Isus.
Sotona ga pogleda i, cereći mu se u lice, reče:
'Svu tvoju krv, sve tvoje suze i sam tvoj život!'
Isus reče: 'Dogovoreno.'
I plati cijenu."


Tuzno je to koliko smo mi, ljudi, nezahvalni na zivotu, na zdravlju, ma na svemu sto imamo. Gospodin je da svoj zivot, krv i suze za nas, a mi niti to cijenimo nego jos i kukamo kako nam ne valja ovo, ono...u biti imamo obraza jos i vridati Gospodina i traziti svasta nesto ( sad se Ante i Marija smiju ), jer zasluzujemo bolje..koje bolje, sto? Pa covice, imas sve u zivotu...I tek onda kada izgubis ono sto si mislija da nije bitno, shvatis koliko ti znaci...i patis i places...a ko ti je kriv? Tvoja sebicnost, egoizam, oholost, zavist...tvoje NErazmisljanje...Mene je sram kad procitam ovu pricu. Jer grijesim, mucim Gospodina, a on mi samo vraca svojom neizmjernom ljubavlju, svojom krvlju, svojim zivotom...eto...mene sram!!! Sad san ljuta...Jer znan kako je kad dan sebe cilu u nesto i onda ne ispadne kako triba, neko nesto zezne ili kakogod krene naopako...veliko je to razocaranje...Tako je i s Isusom...svakim danom, uspijem ga razocarati...Pa eto, razmislimo malo o svemu...pozzz, Debela

- 11:09 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 03.08.2007.

evo jedna pismica za Katu...i ostale normalno...





Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 08:22 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.08.2007.

Mozes birati - Pakao ili Raj

Pakao je već bio potpuno ispunjen, a vani je stajao još velik red ljudi koji su u povorci čekali da uđu. Đavao je bio prisiljen zatvoriti ulaz.
Tada se obrati ljudima: "Ostalo je još nekoliko mjesta i ona su pripremljena najvećim grešnicima."
Zatim se đavao poče šetati među grešnicima i tražiti prikladne kandidate koji će popuniti slobodna mjesta. Napokon zapazi jednoga kojega prije nije bio uočio.
"Što si ti učinio?", upita.
"Ništa. Ja sam nevin i nije mi mjesto ovdje."
"Kako ništa? Nešto si morao skriviti kada si dospio ovdje. Svi su nešto skrivili."
"Znam to dobro, ali ja sam se uvijek držao daleko od loših stvari. Vidio sam kako su drugi ostavljali djecu da umru od gladi ili su ih prodavali u roblje. Vidio sam kako su slabe i nemoćne odvajali i izbacivali iz društva, vidio sam kako ljudi progone ljude, ali nikada se nisam uključivao u tu masu. Ja nikada nisam učinio ništa zlo."
"Baš nikada?", upita ga đavao. "I posve si siguran da si sve to vidio?"
"Vlastitim očima", odgovori čovjek.
"I ništa nisi učinio?"
"Ne, baš ništa."
Đavao se potom osmjehnu i raširi ruke:
"Uđi, prijatelju moj. Ovdje je tvoje mjesto."
(prema priči B. Ferrera)

Mijenjati svijet?
Započni uvijek iznova - od sebe.
P. Bosmans


Ne znam...Upala mi je ova pricica u oko jer je bas nekako...kratkasmijeh...ma da..ja se cesto nadem u situaciji di bi najrade da je sve po mom i di ja znam da sam 100% u pravu...i cili svit se onda mora ravnati po meni...medutim, nije bas uvik tako...grijesim....puno grijesim i iako sam toga svjesna, ne cinim nista da to promijenim. a prominila bi svit, napravila bi pusta cuda...ali ocito s greskama...i sto onda...jos veci problem...bitno je raditi na sebi...mijenjati se iz dana u dan i poboljsavati se..vuk dlaku mijenja ali cud nikada - kaze nasa poslovica...mozda je u pravu, ali ja ipak mislim da se covik ako to stvarno zeli, moze prominiti...i zato, ne mozemo mi praviti promjene ako ne krenemo od sebe...
Meni je dobro, a za ostale...o tome nam govori ova gori pricica...
Stojim sa strane i promatram ljude di idu u propast...krivo mi je, ali sto im ja tu mogu...i idem dalje...neki ginu, neki su odbaceni, neki gladni...a jadni...ali bitno da je meni dobro...snaci ce se oni vec...i tako ja propustam toliko zivota, toliko ljubavi, toliko ljudskosti.
..triba djelovati...ZIVI, RADI, POMOZI DRUGOM...NEMOJ BITI GLUH I SLIJEP NA TUDE PATNJE...AKO MOZES POMOCI, NAPRAVI TO!!! ILI BAR POKUSAJ ( tko ne riskira ne profitira )...ali ne u materijalnom smislu...na kraju krajeva, uvik ces biti bogatiji za neko iskustvo, nauciti nesto novo ili reci OVO MI JE SKOLA I DRUGI PUTA CU PAMETNIJE!!! ne znam, triba bas biti tu...kaze ovaj u prici, NIKAD SE NISAM UKLJUCIVAO U TU MASU...budi tu..nemoj samo gledati kako zivot prolazi pokraj tebe...imas li savjest? e, pa onda ucini nesto...mozda ce ti biti tesko, mozda ces i ti na kraju krajeva biti zrtva tog neceg, ali ceka te placa na Nebesima...ceka te dom Gospodnji....zato, lipi moji, u boj! Debela

- 08:53 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.