Framaški Humor

utorak, 15.02.2011.

Viceki

No1
Na godišnjem susretu misionara franjevac ponosno reče isusovcu: "Ove sam godine krstio 328 novorođenčadi."
Isusovac odvrati: "Nije loše, ja sam ove godine obratio samo plemenskog poglavicu i vrača."sretan

No2
Poznatom propovjedniku pozlilo. Nakon temeljitog pregleda liječnik ga uputi i psihijatru. "Govorite li u snu?" - upita psihijatar.
"Ne, ja samo govorim dok drugi spavaju." - odgovori propovjednik.smijeh

No3
Apostolski nuncij u Parizu jednom je za vrijeme svečanog ručka sjedio pored neke uvažene gospođe koja je bila previše razgolićena.
Kad je na stol doneseno voće, on uze jabuku i pruži je gospođi.
Na njen upitan pogled reče: "Gospođo, samo uzmite. Eva je opazila da je gola tek kad je pojela jabuku."nono

No4
U prepunom tramvaju sjedi svećenik i čita. Iza njegovih leđa jedan čovjek reče drugomu: "Kad bih ja imao bedastog sina, poslao bih ga da postane svećenik." Svećenik se okrene, pogleda čovjeka i reče:
"Vidim da po tom pitanju imate drugačije mišljenje od Vašega oca."lud

No5
Ivice, nabroji Deset zapovijedi ne moraš po redu.
- Osma, prva, peta, deseta, treća, četvrta, deveta, druga, sedma, šesta.rolleyes

- 08:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #