...check on it...

13.05.2006., subota

????subota????

jutros san se probudila uz paulu...ćitavu noć je vikala i stenjala"o YUMA"....digla mi je živcenaughty..i još dok se dopisivala ćitavu većer s njin... nisan mogla spavat...al dobro..bar je ona jedina sritna od svih nas...negdi oko 1 sat smo išli po najvećoj žegi na okuću..bili smo ja,papa.danijela,ivana,sanja,nensi.duje...i normalno yuma je svrnija sa motoron...a papa se uživilayes...to bi bilo tomahmahmah





MySpace Layouts

MySpace Layouts






- 17:30 - Komantari (8) - Printaj - Link posta -

12.05.2006., petak

....došao i taj jebeni PETAK....

Ej ljudi..danas je tribalo bit predobro ali ipak nije...sve se izkompliciralo...papa,ja i ivana išli do okuće..jer se tribala papa nać sa njin..tada mi ja nešto danijela rekla i ja odjebala dujunamcor..a jebiga ... moralo se i to desit..aj ljudovi ćujemo se...mah
- 23:39 - Komantari (2) - Printaj - Link posta -

09.05.2006., utorak

..napokon novi post....

ame ljudi moji nisan vam se mogla javit ovih dana jer san bila u žurbi..bila mi je bratu prićest..bilo je predobro...e iman novu vijest.. papa je ponovo sa yumondead..aj see ya...kissssssssmah
- 18:33 - Komantari (10) - Printaj - Link posta -

02.05.2006., utorak

..ŠTO JE DANAS LIJEP I SUNČAN DAN...:)

AJME JUTROS SAN SE JEDVA DIGLA....BILO MI JE UŽASNO U ŠKOLI..AL NEMA VEZE..ORASPOLOŽIJA JE MENE NEKOnut..E IMAN JEDNU DOBRU VIJEST.. PAPA JE OPET S JUMONkiss...KAKO MIM JE DRAGO..ISPALO JE DA JE ON NJU ODJEBA, KAKO NEKI TVRDE.. ALI TO NIJE ISTINA...SEE YA......wave
MySpace Layouts



- 18:17 - Komantari (10) - Printaj - Link posta -

01.05.2006., ponedjeljak

......poosts za za dobro popodne.......

sinoć sam spavala kod paule,bilo je predobro..zajebavale se ćitavu većer..danas imamo nešto provjerit odnosno poprićat sa paulinim bivšin....valjda će sve proć dobrodead...išla san se jutros vozat na role sa paulon do sanje...umorila san se ćitava ..bilo je tako vruće....ah.. jedva ćekan popodne....:)zujo
- 13:46 - Komantari (9) - Printaj - Link posta -

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O mEnI

O SEBI: Mia,14 god,8 raz
SLUŠAN:cajke i pop
OBITELJ:mama,tata,brat
PRIJATELJI:paula,danijela,sanja,
ivana C.,dorći,anita...
domo,dino,luka,petar,.......
MY LOVE:nije bitno ime
NE VOLIN:meso,laž,ogovaranje,
dinamo
VOLIN:pizzu,iskrenost





Free Site Counter
Free Site Counter

Linkovi

...evo i par mojih najboljih pisama...

PORUČI PESMU SA IMENOM MOJIM

Kad u kafanu kreneš
s drugovima
stol izaberi onaj baš
gdje smo se sreli

Napij se i otvori dušu
tad pred svima
reci da u tvom oku
moje suze ima

Neka iz tvoga srca
emocije teku
ko mačen ponos ti
u korenu saseku

Potvrdu hoću znak
da nije ti sve jedno
da želiš opet
da budemo zajedno

Poruči pesmu sa
imenom mojim
da znam da u tvom
srcu još postojim

Kada mi jave
da krvare ti vene
da znam da bol je
taj samo zbog mene

Neka iz tvoga srca
emocije teku
ko mačen ponos ti
u korenu saseku

Potvrdu hoću znak
da nije ti sve jedno
da želiš opet da
budemo zajedno


Jesen u meni

Stiglo je proljece
a mene isti stari
nemir pokrece
da se sunjam nocu kradom
tvojom ulicom

I da tu cekam ja
pod tvojim prozorom
u sjeni bagrema
da te gledam kako zuris
kad mi dolazis

Sve isto je
k'o nekada
sve isto je
ali nista isto nije

Ref.
U meni jesen je
mada kazu svi
da sad je proljece
u meni tuga je
jer si ti ko zna gdje

Mirise proljece
i ptice s juga vec
nam nazad dolaze
samo ti, samo ti, ti ne dolazis

Koli se iskrada
iz tvoje postelje
kad slavuj zapjeva
dal se tad sjetis nas
barem i za cas

Ovdje je ko nekada
sve isto je
ali nista isto nije


Kurve

Stvari se polako vracaju na mjesto
ovakvo nesto se ne dogadja cesto
premda, priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam
i tad slike izblijede sve
i tad zatvaram se u sebe
i tad nisi mi potrebna

Kazaljke i dalje krugove crtaju
umjesto zvijezda kisne kapi na dlan padaju
prazno mjesto u mom krevetu
sjeca me, bila si tu

Tko zna kuda si otisla
tko zna zbog cega se ne vracas
tko zna, sve pise u zvijezdama

Jos jucer poljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
sto se dogodilo, gdje je ta kap
sto je prelila casu
sto te natjerala da odneses

Sve sto sam volio
a tebe sam volio
sve sto sam sanjao
a tebe sam sanjao
ma zar sam pogrijesio
sto sam se smijao
kad su mi govorili
da sve su zene kurve

Kad bi zauvijek zaspao ovaj grad
kao u bajci prekriven trnjem i travama
sve dok se ti ne vratis
a vratices se znam
i sve dok tvoja ruka
ne dotakne moj dlan
dok me ne zagrlis
dok me ne poljubis
dok me ne zagrije tvoj dah

Image Hosted by ImageShack.us