...check on it...

30.04.2006., nedjelja

I aM wHaT i Am

Hey ljudi!ovo je moj prvi blog.......nadan se da će vam se svidit...pišite komentare..... na ovom blogu ću pisati o svome životu, mojim frendovima, školi, ljubavi...

MySpace Layouts

MySpace Layouts



- 16:10 - Komantari (1) - Printaj - Link posta -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O mEnI

O SEBI: Mia,14 god,8 raz
SLUŠAN:cajke i pop
OBITELJ:mama,tata,brat
PRIJATELJI:paula,danijela,sanja,
ivana C.,dorći,anita...
domo,dino,luka,petar,.......
MY LOVE:nije bitno ime
NE VOLIN:meso,laž,ogovaranje,
dinamo
VOLIN:pizzu,iskrenost





Free Site Counter
Free Site Counter

Linkovi

...evo i par mojih najboljih pisama...

PORUČI PESMU SA IMENOM MOJIM

Kad u kafanu kreneš
s drugovima
stol izaberi onaj baš
gdje smo se sreli

Napij se i otvori dušu
tad pred svima
reci da u tvom oku
moje suze ima

Neka iz tvoga srca
emocije teku
ko mačen ponos ti
u korenu saseku

Potvrdu hoću znak
da nije ti sve jedno
da želiš opet
da budemo zajedno

Poruči pesmu sa
imenom mojim
da znam da u tvom
srcu još postojim

Kada mi jave
da krvare ti vene
da znam da bol je
taj samo zbog mene

Neka iz tvoga srca
emocije teku
ko mačen ponos ti
u korenu saseku

Potvrdu hoću znak
da nije ti sve jedno
da želiš opet da
budemo zajedno


Jesen u meni

Stiglo je proljece
a mene isti stari
nemir pokrece
da se sunjam nocu kradom
tvojom ulicom

I da tu cekam ja
pod tvojim prozorom
u sjeni bagrema
da te gledam kako zuris
kad mi dolazis

Sve isto je
k'o nekada
sve isto je
ali nista isto nije

Ref.
U meni jesen je
mada kazu svi
da sad je proljece
u meni tuga je
jer si ti ko zna gdje

Mirise proljece
i ptice s juga vec
nam nazad dolaze
samo ti, samo ti, ti ne dolazis

Koli se iskrada
iz tvoje postelje
kad slavuj zapjeva
dal se tad sjetis nas
barem i za cas

Ovdje je ko nekada
sve isto je
ali nista isto nije


Kurve

Stvari se polako vracaju na mjesto
ovakvo nesto se ne dogadja cesto
premda, priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam
i tad slike izblijede sve
i tad zatvaram se u sebe
i tad nisi mi potrebna

Kazaljke i dalje krugove crtaju
umjesto zvijezda kisne kapi na dlan padaju
prazno mjesto u mom krevetu
sjeca me, bila si tu

Tko zna kuda si otisla
tko zna zbog cega se ne vracas
tko zna, sve pise u zvijezdama

Jos jucer poljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
sto se dogodilo, gdje je ta kap
sto je prelila casu
sto te natjerala da odneses

Sve sto sam volio
a tebe sam volio
sve sto sam sanjao
a tebe sam sanjao
ma zar sam pogrijesio
sto sam se smijao
kad su mi govorili
da sve su zene kurve

Kad bi zauvijek zaspao ovaj grad
kao u bajci prekriven trnjem i travama
sve dok se ti ne vratis
a vratices se znam
i sve dok tvoja ruka
ne dotakne moj dlan
dok me ne zagrlis
dok me ne poljubis
dok me ne zagrije tvoj dah

Image Hosted by ImageShack.us