fragmenti

petak, 21.07.2006.

Skrivači


Možda će ovo izgledati malo provokativno, ali ne mogu odoljeti toj misli. Ne znam je li netko prije mene izmislio podjelu na anonimne i javne blogere. Dakle, postoje blogeri koji se ovdje iz nekog razloga skrivaju. Razumijem ih potpuno. Svoja promišljanja, jade i raznorazne druge gluposti najlakše je iznositi u anonimnosti. Pogotovo ako žive u manjim sredinama - provincijama.
S druge strane, tu su blogeri iza čijih postova stoji ime, prezime i fotografija. Oni kao da se nemaju od koga kriti. Među njima sam, eto, i ja. I mada i ja živim u provinciji odlučio sam se za ove druge. Bilo bi zanimljivo kad bi postojala neka statistika koja bi pokazala koliko je jednih, a koliko drugih.

I još nešto. Dajte ljudi malo originalnosti! Gotovo da nema bloga bez sadržaja copy paste, tuđih stihova, naslova posta, priča, komenatara, fotografija... Preći će vam to u naviku, a nitko neće ostati zapamćen po tuđim djelima. Svi mi u sebi krijemo nešto neponovljivo, samo je stvar kako ćemo to prenijeti drugima.

21.07.2006. u 15:50 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Polomljeni predmeti utjehe

U društvu...

siddarhta

umjetnik

dragonfly

provincijalka

vera

malachi


slavonchica

gramofon

Pređeni kilometri...


Free Hit Counters


maros.ivan@gmail.com

* * *

Za sve naše propuštene prilike
uvijek je postojao drugi način
bolji ili lošiji
Bez obzira o kojemu se radilo
sretni mogu biti samo oni
koji sami sebe znaju uvjeriti
da su izabrali najbolji