svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

×.Opis bloga.×

Blog iz čiste dosade.

×.Linkovi.×

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

.Who the fuck am I?.×

Marija.
15.Opća Gimnazija Bjelovar.
Normalna.Jednostavna.x_D.

nedjelja, 03.05.2009.

.gamad prevarantska,stidite se.

Kao što Homerove Ilijada i Odiseja započinju srdžbama na nekoga..tako će i ovaj moj post početi..Ali ne Ahilejevom ili Posejdonovom srdžbom,već mojom vlastitom srdžbom ! Srdžbom na koga ? E pa srdžbom na Stardoll,za koje sam otkrila da su ništa do li običnih prevaranata kojima sam slijepo vjerovala i koje sam uvijek branila kada god bi ihnetko popljuvao ! Braća iz Stardolla su me razočarala ! Unatoč mojoj odanosti već 2 godine ,uspjeli su me razljutiti i iznevjeriti.Pritom je nestala sva ona silna ljubav koju sam gajila prema njima i njihovoj stranici i StarPlazi! Što se naime dogodilo ?! Nakon što sam nakon dva mjeseca dobila bon,odlučila sam poslati poruku OD 6.10 KUNA kako bi nadoplatila svoj account na Stardollu i time si prikupila nešto Stardollara koji su mi tada bili prijeko potrebni kako bi mogla poharati StarPlazu! Poslala ja tako sms,sva sretna,iščekujući kod..Kad ono sve što sam dobila bilo je : THANK YOU.Od koda ni K.U šoku sam odlučila pričekati nekoliko trenutaka misleći kako je ovo thank you bila samo zahvala za moju dugogodišnju vjernost i kako će mi svakog trenutka poslati kod ! Prolazile su tako minute i minute,a moj je gnjev rastao ! Već na rubu plača odlučila sam poslati mail Stardollu ..Naposljetku sam poslala dva maila u kojem sam im dala do znanja da kradu ljude i da nikad nisam mislila da ću tako nešto od njih doživjeti ! Smatrala sam ih nečim najljepšim u mome životu,a oni me tako prevare! Još mi se nisu usudili odgovoriti na mailove i zbog toga moj gnjev iz minute u minutu biva sve veći..Na kraju ću uskočiti u kompjutor i podavit sve one u Stardollu ! Oni meni pošalju bijedni sms s Thank you..Ma Thank you na čemu ?!?!?!?! Na tome što sam bila glupa i trošila silne pare na tu igricu već dvije godine,a oni mi ne mogu poslati jedan bijedni kod ! Ali glavno da mi uzmu jebenih 6.10 kuna i to onako bez srama.. Još mi se zahvale jer sam bilo toliko jadna da sam nasjela na njihove prljave igrice i laži ! Eto kakav je današnji svijet ! Svi su jebeni prevaranti i svi sve rade samo kako bi se domogli love ! Pa tako ekipa Stardolla zarađuje na ovakvim budalama kao što sam ja.. Pizda im materina..NEĆE DOŽIVJET DA IM JA VIŠE POŠALJEM PORUKU I POTROŠIM 6.10 KUNA ! Toliko sam ogorčena i bijesna da je to neopisivo ! Razočarali su me ..Oni..Za koje sam smatrala da me nikada neće razočarati ! Mrzim jebene varalice ! Sve ih treba na haški tribunal odpeljat da im Carla del Ponte sudi ! Ne,ona više ne sudi ! Ugl.bilo tko...ali poanta je da ih treba nekako kazniti..jer će oni nastaviti varati ljude..Ali brine me nešto drugo..Ljudi su tako glupi da nasjedaju na takve gluposti.. znate onu : BLAGO BUDALAMA,NJIHOVO JE KRALJEVSTVO VJEČNO! E pa.BLAGO PREVARANTIMA,DOK JE NAS BUDALA ONI ĆE ZARAĐIVAT !

Ogorčena tinejdžerica !



| kOmEnTs. (4) | pRiNt. | * |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.