...ja biram...

nakon onog velikog promašaja od veze s onom osobom postala sam ono što nikada nisam željela... postala sam tako hladna, okrutna, užasna osoba... ne znam tko me uopće htio za prijatelja... zapravo, tada nisam imala niti jednog pravog prijatelja... da sam ga imala, možda bi me urazumio i pokušao promijeniti (kao što to Netko jest)...
s nikime se nisam vezala, nikoga nisam prihvatila, nikoga nisam željela blizu sebe... nisam željela da me netko ponovno onako povrijedi... pretvorila sam se u glumicu... kada sam zavodila bila sam jedna osoba, a u vezi potpuno druga... to ih je tako zbunjivalo... a meni je to bilo zabavno...

samo sam željela da me drugi vole, da me žele, da me sanjaju... željela sam biti voljena, željela sam osjetiti kakav je to osjećaj...

JA SAM BILA ONA KOJA ODLUČUJE S KIM ŽELIM BITI, KADA I NA KOJI NAČIN...

željela sam da drugi vide i osjete kako je to kada te netko ostavi, povrijedi... KADA TE EMOCIONALNO UNIŠTI... htjela sam da netko drugi osjeti kako je to kada nekoga VOLIŠ a onda te ta osoba RAZOČARA...

da, priznajem, bila sam grozna... i učinila sam neke grozna stvari... ali kajem se... žao mi je... neke greške sam ispravila (koliko sam mogla), većini (onima koje sam zaista povrijedila) sam se ispričala za to što sam im učinila...

makar sam ja učinila nešto slično što je onaj lik meni, mislim da nitko nije osjetio ono što sam ja s tom osobom... nitko nije bio toliko razočaran, toliko jadan... nitko od njih nije prolio toliko suza koliko sam ja zbog onog gada...

otkrila sam vam još jedan dio svoje prošlosti za koji sam mislila da nikada ne ću reći većem broju ljudi... ali vama jednostavno moram...

28.02.2008. u 23:23 | Broj komentara 17 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

ja sam jedna djevojka, 17 godina, prava škorpia, prepuna tuge i suza, velika emotivka, obožavam čokoladu, i poljupce, i zagrljaje, i EMO DEČKE
i da, IMAM DEČKA... od 13.11.2006.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
HOT

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Dónath Vree Liwért
bLaCk TeArS
Only_Way_Out
exnesretnaslika
moonspell
[ Broken Kid ]
emo is love, life, the way...
* ~I_Think_I'm_EmO~ *
~by.~Ary~eM¤IsL¤vE~
l hate you but l love you
*The Beginning Of The End*




















Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@