promjena ili ne??

pokušao me promijeniti... ali Mu ja nisam dala... ali On je svejedno uspio... barem djelomično... ne znam kako Mu je to uspjelo... čudna je On osoba... ali u pozitivnom smislu... znate na što mislim??

nekada davno bila sam samo jedna mala djevojčica puna snova, želja i planova vezanih za budućnost... jedna osoba ih je samo tako uništila... oni su nestali... sve je palo u vodu... zamalo sam se predala... zamalo sam mu dopustila da mi uništi život... zamalo sam mu dopustila da me ubije...

kako sam glupa bila...

ni sama ne znam kako sam se izvukla iz tog pakla... ne znam... bila sam na rubu... ali spašena sam...



sigurno ste zbunjenim ovim postom, kao i onim prije... pojasnit ću vam sve... ali postupno... kad se naviknem na novu stvarnost...

16.02.2008. u 12:12 | Broj komentara 32 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

ja sam jedna djevojka, 17 godina, prava škorpia, prepuna tuge i suza, velika emotivka, obožavam čokoladu, i poljupce, i zagrljaje, i EMO DEČKE
i da, IMAM DEČKA... od 13.11.2006.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
HOT

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Dónath Vree Liwért
bLaCk TeArS
Only_Way_Out
exnesretnaslika
moonspell
[ Broken Kid ]
emo is love, life, the way...
* ~I_Think_I'm_EmO~ *
~by.~Ary~eM¤IsL¤vE~
l hate you but l love you
*The Beginning Of The End*




















Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@