~FotoČarolija~

utorak, 04.04.2006.

~šetnja gradom...~

Bilo je super vrijeme, pravo proljetno pa sam malo protegnula nogare po gradu....
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Malo cvijetića, kavice, šetnjice... Ali onda se navuklo .....
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Pokušala sam uhvatiti onaj dio neba sa suncem i munjama ali nije mi uspjelo nut
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
A nekih par sto metara dalje, drugi svijet
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Ali i tu me je uhvatilo ono od čega sam zbrisala, pa još par fotki i uhvatila sam crtu ostavljajuci one ljubavnike iza mene smokin i krenula sam ravno u oluju stoljeća
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

04.04.2006. u 12:49 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Free Website Counter

hit Counter


Mali foto uradak, detalji Siska, a možda mi se omakne i neka povijesna činjenica. A bit će i životinjica i svega ostalog, čemu se ograničavati? naughty
Sve fotkice su snimljene Olympusom D-535, nije sam fotić bog zna što. Za 27. rođendan želim bolji, jači i veći naughtynut a do tada gledajte fotke koje u kombinaciji neiskustva i lošeg fotića izgledaju neoštro, a kako mi se ruke tresu ...hehehe rofl
vidite i sami dead

klik na fotku za njezino povećanje


Copyright © 2006.
by Lilith
Zabranjeno korištenje objavljenih fotografija i tekstova
bez pristanka autorice.

Linkovi

Siščanka moja sugrađanka sa jako lijepim fotkama yes

Vision Thing by SadisticoShy - obrada fotki na nacin koji me uvijek iznova oduševljava cerek

Foto Fotko slikice vulgaris, na zadanu temu, odlično thumbup