Kreativni foto kutak

ponedjeljak, 24.04.2006.

Kreativni zadatk

Naš peti kreativni zadatak je :

"Nekad i sad" by Memory Loss

Datum do kada se primaju uradci je 02.05.2006 u 24:00 po GMT+2

A sada kada znamo koja nam je tema za treći kreativni zadatk, nekoliko informacija:

1. Na raspolaganju imamo 2 tjedna
2. Fotografija/e može biti u boji ili crno bjela (odluka je vaša ;) )
3. Na blogu ću objaviti po jednu fotografiju od svakog autora
a) velika fotografija treba biti maximalnih dimenzija 800x800 točkica i do 150 DPI
b) mala fotografija za blog treba biti maximalnih dimenzija 300x300 točkica i do 100 DPI
c) molim da potpišete svaku od fotografija u donjem desnom kutu (npr: (C) foto, 2005)
d) kako je moj davatelj usluga velikodušan :) hostat ću gore navedeni komplet fotografija kod sebe
e) do zadanog datuma na email kreativni.foto.kutak@gmail.com možete slati svoje radove
4. Svako od autora može napraviti i cijelu seriju fotografija, no ona će biti linkana samo kao tekstualni link, te autor mora sam istu smjestiti na net

To bi bile neke od osnovnih informacija, ako ima pitanja, znate email adresu, a i komentari su dobrodošli.

Za otprilike tjedan dana krećemo s novom serijom predlaganja kreativniog zadatka, no do tada fotić u ruke i pronađite kreativnu fotografiju teme "Nekad i sad" .
- 21:16 - Komentari (10) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.04.2006.

Glasanje za 5. kreativni zadatak

Za glasanje imamo na raspolaganju slijedeće teme :

1. "Moj grad u noći" by Zvone

2. "Kuc, kuc proljeće" by tixi

3. "Izvor svijetlosti" by foto_cvijet<

4. "Napitak Bogova" by memory loss

5. "CRNO-BIJELI SVIJET" by dark.w

6. "Moj početak dana" by Miranda_Smith

7. "Dok svijet spava ..." by DragonFly

8. "Nekad i sad" by Memory Loss


Vaši glasovi su dobro došli do utorka 25.4.2006 GMT +2.

- 16:37 - Komentari (19) - Isprintaj - #

4. kreativni zadatak

Dragi moji kreativci, kao što možete primjetiti odabrali smo si težak zadatak :) ... stiglo je svega tri uradka, jako zanimljiva.

Foto cvijet nam je sretno odradila prvi dio kako ona to kaze tehničkih problema, pa se nadam da će tako biti i s drugim djelom.

Studena nas je na žalost napustila, šteta.

Uglavno preskočit ćemo ovaj put predlaganje tema jer ih imamo dosta, pa krečemo odmah s glasanjem za 5. kreativnu temu.
- 16:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 15.04.2006.

4. kreativni zadatak - Foto






Naslov: Bez ove stvarčice život bi mi bio prazan ...
Autor: Foto

Datum: 15.11.2005

Galerija ostalih slika

Kratak opis: Kvačica tako malena, a tolike koristi od nje
- 22:33 - Komentari (8) - Isprintaj - #

4. kreativni zadatak - aka






Naslov: Bez ove stvarčice život bi mi bio prazan ...

Autor: aka
Datum: 13.04.2006

Galerija ostalih slika

Kratak opis: moje prve cipelice - predstavljaju uspomene - bez kojih bi mi život bio prazan...

- 21:57 - Komentari (6) - Isprintaj - #

4. kreativni zadatak - Memory Loss






Naslov: Bez ove stvarčice život bi mi bio prazan
Autor: Memory loss
Datum: 10.04.2006

Galerija ostalih slika

Kratak opis: Samo riječi ...
- 21:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.04.2006.

Kreativni zadatak

Naš četvrti kreativni zadatak je :

"Bez ove stvarčice život bi mi bio prazan" by Studena

Datum do kada se primaju uradci je 13.4.2006 u 24:00 po GMT+2

A sada kada znamo koja nam je tema za treći kreativni zadatk, nekoliko informacija:

1. Na raspolaganju imamo 2 tjedna
2. Fotografija/e može biti u boji ili crno bjela (odluka je vaša ;) )
3. Na blogu ću objaviti po jednu fotografiju od svakog autora
a) velika fotografija treba biti maximalnih dimenzija 800x800 točkica i do 150 DPI
b) mala fotografija za blog treba biti maximalnih dimenzija 300x300 točkica i do 100 DPI
c) molim da potpišete svaku od fotografija u donjem desnom kutu (npr: (C) foto, 2005)
d) kako je moj davatelj usluga velikodušan :) hostat ću gore navedeni komplet fotografija kod sebe
e) do zadanog datuma na email kreativni.foto.kutak@gmail.com možete slati svoje radove
4. Svako od autora može napraviti i cijelu seriju fotografija, no ona će biti linkana samo kao tekstualni link, te autor mora sam istu smjestiti na net

To bi bile neke od osnovnih informacija, ako ima pitanja, znate email adresu, a i komentari su dobrodošli.

Za otprilike tjedan dana krećemo s novom serijom predlaganja kreativniog zadatka, no do tada fotić u ruke i pronađite kreativnu fotografiju teme "Bez ove stvarčice život bi mi bio prazan" .

- 08:51 - Komentari (30) - Isprintaj - #

Kako ste glasali za 4. kreativni zadatak

Dragi moji kreativci, glasali ste kako slijedi :

1. "Moj grad u noći" by Zvone

2. "Bez ove stvarčice život bi mi bio prazan" by Studena
G: barbara, studena, 1/2 memory loss, foto

3. "Kuc, kuc proljeće" by tixi
G: foto cvijet

4. "Izvor svijetlosti" by foto_cvijet<
G: marijan

5. "Napitak Bogova" by memory loss

6. "CRNO-BIJELI SVIJET" by dark.w
G: Zvone, dark.w

7. "Moj početak dana" by Miranda_Smith

8. "Dok svijet spava ..." by DragonFly

9. "Nekad i sad" by Memory Loss
G: 1/2 memory loss, dark water, aka

- 08:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>