Kreativni foto kutak

srijeda, 29.03.2006.

Komentiranje ne komentiranje, slikice ne slikice

Dragi moji kreativci, kao što sam na svom blogu napisao pa ću ovdje i ponoviti :

"Nismo svi isti, ne mislimo svi isto, i zato je ovaj svijet oko nas, kaotičan kakav je, jedan od najljepših koji nam se mogao dogoditi"


Shodno tome ovaj kutak je zamišljen kao okupljalište u koje navratite kada želite i sudjelujete koliko želite, s radovima kojima želite, nema krutih pravila, odnosno pravila su tu toliko da sve skupa ima nekakave vanjske obrise.

Studena, Aka, Memory Loss mislim da raspravu koju vodite nema smisla :) ... kada bi se našle sve tri u živo, mislim da bi ste se jako dobro nasmijale wink ... zašto, probajte odgonetnuti same yes

Dakle slažem se s Studenom da je komentiranje jako korisno za autora, a i za one onoga ko komentira, Aka je pak u pravu kada kaže da nema potrebe uvijek komentirati, da je neki puta bolje šutjeti (to ona iz vlastitog iskustva, zato i jest GlasnaGovornica wink ) , a Memory Loss kada kaže da nema veze ko komentira bio on amater ili profesionalac.

Sve u svemu vodite kreativne i korisne rasprave uz kavu, caj , sok ili pivo (ah vino zaboravih) party i uživajte dok gledate fotografije svoje i drugih kreativaca, ako pak poželite komentirati, učinite to, koristit će vama a i samom autoru fotografije.

Eto nadam se da sam dobro prezentirao ideju okupljališta, mjesta na koje se uvijek ispočetka želite ponovno vratiti i uživati u njegovom okruženju i ljudima koji ga posjećuju yes

- 08:57 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Glasanje za 4. kreativnog zadatka

Za početak lagana isprika, čini se da u zadnje vrijeme ima malo manje vremena za blog a više za sebe, nadam se da ste se odmorili malo i da možemo krenuti dalje.

Zamjetio sam žućnu raspravu kod predlaganja novog kreativnog zadatka :) ... napišem jedan post na tu temu.

Predložene teme su (uz već zaprimljene glasove) :


1. "Moj grad u noći" by Zvone

2. "Bez ove stvarčice život bi mi bio prazan" by Studena
G: barbara, studena

3. "Kuc, kuc proljeće" by tixi
G: foto cvijet

4. "Izvor svijetlosti" by foto_cvijet<
G: marijan

5. "Napitak Bogova" by memory loss

6. "CRNO-BIJELI SVIJET" by dark.w
G: Zvone, dark.w

7. "Moj početak dana" by Miranda_Smith

8. "Dok svijet spava ..." by DragonFly

9. "Nekad i sad" by Memory Loss

To bi bile predložene teme i one za koje ste već glasali do sada, s obzirom da idem na jedan službeni put u Europsku državu u kojoj hoteli nemaju Internet tada vas molim da svoje glasove dostavite do subote 1.4.2006 GMT +2.

- 08:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 24.03.2006.

3. kreativni zadatak - Dark Water






Naslov: Drvo - oblik inspiracije...
Autor: Dark Water

Datum: 2006

Galerija ostalih slika

Kratak opis:

- 18:35 - Komentari (6) - Isprintaj - #

3. kreativni zadatak - Foto






Naslov: Drvo - oblik inspiracije...
Autor: Foto

Datum: 10.03.2006

Galerija ostalih slika

Kratak opis: Korjenje

- 14:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #

3. kreativni zadatak - artphoto






Naslov: Drvo - oblik inspiracije...
Autor: artphoto
Datum: 2005.

Galerija ostalih slika

Kratak opis: Drvo uz jezero

- 14:07 - Komentari (7) - Isprintaj - #

3. kreativni zadatak - Memory Loss






Naslov: Drvo - oblik inspiracije...
Autor: Memory loss
Datum: 07.03.2006

Galerija ostalih slika

Kratak opis: Ćakula

- 13:54 - Komentari (8) - Isprintaj - #

3. kreativni zadatak - objektiv






Naslov: Drvo - oblik inspiracije...
Autor: objektiv
Datum: 2006

Galerija ostalih slika

Kratak opis: Već 900 godina krasim vrh ovog brežuljka....


- 13:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #

3. kreativni zadatak - aka






Naslov: Drvo - oblik inspiracije...

Autor: aka
Datum: 2006.

Galerija ostalih slika

Kratak opis:

- 09:43 - Komentari (10) - Isprintaj - #

3. kreativni zadatak - ignis






Naslov: Drvo - oblik inspiracije...

Autor: ignis
Datum: 2006

Galerija ostalih slika

Kratak opis: Pod snjegom
- 09:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

3. kreativni zadatak - zvone






Naslov: Drvo - oblik inspiracije...

Autor: Zvone
Datum: 15.3.2006

Galerija ostalih slika

Kratak opis: Drvo - oblik strave i užasa


- 09:06 - Komentari (6) - Isprintaj - #

3. kreativni zadatak - @nte






Naslov: Drvo - oblik inspiracije...
Autor: @nte
Datum: 2006

Galerija ostalih slika

Kratak opis:


- 08:56 - Komentari (5) - Isprintaj - #

3. kreativni zadatak - foto cvijet






Naslov: Drvo - oblik inspiracije...
Autor: foto cvijet
Datum: 22.03.2006.

Slideshow

Kratak opis: Komunizam bez Miloševića

- 08:41 - Komentari (6) - Isprintaj - #

3. kreativni zadatak - studena






Naslov: Drvo - oblik inspiracije...
Autor: Studena
Datum: 2006

Galerija ostalih slika

Kratak opis:


- 08:33 - Komentari (7) - Isprintaj - #

srijeda, 22.03.2006.

Prijedlozi za 4. kreativni zadatak

Prenešeni prijedlozi su :

1. "Moj grad u noći" by Zvone

2. "Bez ove stvarčice život bi mi bio prazan" by Studena

3. "Kuc, kuc proljeće" by tixi

4. "Izvor svijetlosti" by foto_cvijet<

5. "Napitak Bogova" by memory loss

6. "CRNO-BIJELI SVIJET" by dark.w

7. "Moj početak dana" by Miranda_Smith

8. Dok svijet spava ... by DragonFly


S obzirom da mi GlasnoGovornica puno priča ;))), zaboravili smo objaviti početak primanja prijedloga za novi kreativan zadatak, pa je rok za ideje do 27.03.2006 00:00 GMT+2.

Gledajući vaše prijave, nekako ste mi se uspavali, vidim i da su neki prešli na druge Blog-engine, gledao sam i ja, ali mi se nije svidjelo ono što sam probao, pa ostajem tu gdje jesam za sad :). Još imate skoro dan i pol za slanje radova.
- 13:05 - Komentari (23) - Isprintaj - #

Primjer izgleda posta s fotografijom na zadanu temu






Naslov: Drvo - oblik inspiracije...
Autor: Foto
Datum: 19.3.2006

Galerija ostalih slika

Kratak opis: Poveznica zemlje i neba


- 12:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 10.03.2006.

Kreativni zadatak

Naš treći kreativni zadatak je :

"Drvo-oblik inspiracije..." by @nte

Datum do kada se primaju uradci je 24.3.2006 u 24:00 po GMT+2

A sada kada znamo koja nam je tema za treći kreativni zadatk, nekoliko informacija:

1. Na raspolaganju imamo 2 tjedna
2. Fotografija/e može biti u boji ili crno bjela (odluka je vaša ;) )
3. Na blogu ću objaviti po jednu fotografiju od svakog autora
a) velika fotografija treba biti maximalnih dimenzija 800x800 točkica i do 150 DPI
b) mala fotografija za blog treba biti maximalnih dimenzija 300x300 točkica i do 100 DPI
c) molim da potpišete svaku od fotografija u donjem desnom kutu (npr: (C) foto, 2005)
d) kako je moj davatelj usluga velikodušan :) hostat ću gore navedeni komplet fotografija kod sebe
e) do zadanog datuma na email kreativni.foto.kutak@gmail.com možete slati svoje radove
4. Svako od autora može napraviti i cijelu seriju fotografija, no ona će biti linkana samo kao tekstualni link, te autor mora sam istu smjestiti na net

To bi bile neke od osnovnih informacija, ako ima pitanja, znate email adresu, a i komentari su dobrodošli.

Za otprilike tjedan dana krećemo s novom serijom predlaganja kreativniog zadatka, no do tada fotić u ruke i pronađite kreativnu fotografiju teme "Drvo-oblik inspiracije..." .


- 09:20 - Komentari (21) - Isprintaj - #

Glasovi za prijedloge 3. kreativne teme

Kada sve skupa zbrojim i oduzmem glasovali ste kako sljedi :

1. "Poljubac dva ručnika" by foto
G: lola

2. "Oko - promatram te!" by odisej
G: 1/2 studena,

3. "Voda u i na" by fotko
G: 1/2 ..zo..,

4. "Sunce, izvor života" by memory loss
G: fotko,

5. "Moj grad u noći" by Zvone
G: 1/2 ..zo..,

6. "Bez ove stvarčice život bi mi bio prazan" by Studena
G: 1/2 studena,

7. "Kuc, kuc proljeće" by tixi

8. "Izvor svijetlosti" by foto_cvijet<

9. "Napitak Bogova" by memory loss
G: 1/2 memory_loss,

10. "CRNO-BIJELI SVIJET" by dark.w

11. "Moj početak dana" by Miranda_Smith
G: Miranda_Smith, 1/2 memory_loss, Zvone, Marijan, Candy, Wandy, 1/2 GreenGirl

12. "Drvo-oblik inspiracije..." by @nte
G: foto_cvijet, ignis, aka, MaGiC, krc, foto

13. Dok svijet spava ... by DragonFly

to je bio izraz volje glasčkog tjela :)) ... uvazio sam i sestrama glas iako su malo kasnile.

Dakle ako sam dobro zbroio pitanje je Početak dana ili Drvo-oblik inspiracije ... diskrecijskim pravom odlučujem da prednost ima Drvo-oblik inspiracije (u ostalom moja glasnogovornica Aka je to vec i objavila ;))) ) .

- 08:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.03.2006.

Posloženo

Kako što ste zamjetili uspio sam ručnom metodom poslžiti izgubljene posteve i komentare, tako da samo datumi nisu u redu (ovo je namjerno jer se bojim da mi trud ne pregaze nekim updateom).

Sada treba složiti i zadatak :) ...

- 13:19 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Blog nas jadni ...

hmmm neznam, stvarno neznam , kada ovo objavim verojatno gubim nekoliko posteva i komentara ...
malo previse komplikacije i zafrkavanja za jednu obicnu bazu podataka ... neznam na cemu se drzi ovaj blog engine, ali svakako treba sistemce poslat na skolovanje

Mozda vratim posteve, a mozda i ne ... u ostalom ocito nikome nije bitno da ovo radi pouzdano (jasno besplatno je pa se nemam sto buniti).

Razumislim pa vam javim sto sam odlucio ... trenutacno razmisljam o gasenju svih blogova koje odrzavam na ovom engineu.

Dragi moji kreativnici nastavit cemo dalje, ali trenutno nemam vremena za sve vratiti iz pocetka, a pogotovo ne vase komentare koji su polovica vaznosti onoga sto smo napravili . Do veceras ... nadam se da cu biti malo pametniji i s boljim rijesenjem od ovg jadnog enginea.
- 08:04 - Komentari (13) - Isprintaj - #

srijeda, 08.03.2006.

2. kreativni zadatak - Foto






Naslov: Agrumi - malo boje u zimskom sivilu
Autor: Foto

Datum: 18.02.2006

Galerija ostalih slika


Kratak opis: Odaberite sami svoju boju i količinu vitamina


Upisani komentari:

  • agrumi u pohodu za razbijanje sivila :) odlicna kompozicija i raspored boja :)) (studena°°° 28.02.2006. 11:18)

  • da nepišem sad iza svake slike...sve su mi super... ona s alkoholom mi je najbolja zbog ideje... a sad mi je jako žao šta nisam i ja poslala svoju fotku....nije mi se baš sviđala jer na njoj nije bio točno pogođen zadatak..al sad vidim da sam ga predoslovno shvatila...nema veze... (aka 28.02.2006. 13:41)

  • odlična fokta, ali ti isto moram priznati da mi se u tvojoj
    galeriji jedna sviđa još više. (memory loss 28.02.2006. 13:50)

  • reko si da je 10 radova stiglo? (memory loss 28.02.2006. 14:15)

  • aha :) ... na zalost za jedan nisam dobio potvrdu za objavljivanje ... fotke su fulale temu u djelu koja se odnosi na agrume, ako se to doslovno shvati, kako se autor nije javio , tako ja to nisam objavio, ako se javi objavit cu (foto 28.02.2006. 15:38)

  • Od svega po malo i zgodno razbacano, sviđa mi se cijela galerija. nego šta ne idu od danas i teme na glasanje (foto cvijet 28.02.2006. 20:00)

  • teme za glasanje su ispod slika :) (foto 28.02.2006. 21:30)

  • Ova fotografija mi se čini dobrom, do odličnog joj po meni nedostaje drugačija pozadina. Malo odvlači pažnju. Inače mi se jako sviđa kako si ih poslagao i fotografija. (fotko 28.02.2006. 23:25)

  • sori foto vidjela sam kad sam došla do dolje... (foto cvijet 01.03.2006. 10:24)

  • sviđa mi se kako si razbacao voće, ali pozadina mi je presiva. ubija žutilo i narančastilo :D (rhea 01.03.2006. 17:30)

  • sve pršti od vitamina...samo me podloga malo bode u oko...; ) (tixi 01.03.2006. 21:44)

  • hvala za komentare, ima fotka jos nedostataka vezanih uz smjer svjetla i osvjetljenje scene :) (foto 02.03.2006. 08:55)

  • foto slazem se sa tobom sto se tice svjetla, slika bi bila puno bolja da je osvjetljenje malo dramaticnije.... (Zvone 02.03.2006. 09:23)


  • - 11:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    2. kreativni zadatak - Studena






    Naslov: Agrumi - malo boje u zimskom sivilu
    Autor: Studena
    Datum: 21.02.2006

    Galerija ostalih slika

    Kratak opis: Za malu rijecku narandzu http://dragonfly23.blog.hr/



    Upisani komentari:

  • Vrlo kreativno. Ovo je umjetnost, a kakvo tek igranje s bojama i svijetlosti.heh (vjer@n 28.02.2006. 10:36)

  • super slika, kompozicija je super, samo cini mi se malo neostra ili je to do mojih ociju...ne znam (Zvone 28.02.2006. 11:18)

  • slika super, ideja, boja i kompozicija super. (ali i ja ti mogu reći da mi neka druga više sviđa u tovjoj galeriji) (memory loss 28.02.2006. 13:46)

  • Malo je neoštra, al to nema veze po meni... (objektiv 28.02.2006. 19:52)

  • ideja je super... sviđa mi se cijela galerija... moj favorit na ovu temu... i ovaj okvir je zgodan mada neznam šta kaže foto to mi nekako ne spada u okvire fotografije nekako više u kompjuterske obrade... foto očekujem tvoj koment na ovo... (foto cvijet 28.02.2006. 20:08)

  • Ajme mala, ma srce mi se rastopilo od nježnosti! Naranče u ledu.. One moje naranče.. Bez teksta sam ostala..Stvarno.. Tako su nježne i lijepe, baš kao i ti! Sad bi te zagrlila strašno! I odvela te na neku moju livadu..Punu snijega..Pa bi jele naranče..I smijale se.. Poljubac šaljem..Otvori prozor... (DragonFly 28.02.2006. 22:12)

  • @zvone, objektiv, imate pravo, to je nazalost moja bolna tocka: fotka je izvadak ili detalj od druge fotke(moze se vidjeti u mojoj galeriji) morat cu poraditi na ostrini; @foto cvijet, fotka nije kompjuterski obradjena, a okvir je obican koji se nadje u svakom photo shopu i vrlo se cesto vidi na netu. mislim da okvir ne utjece na fotku ( a tu smo stavili granice) osim sto joj (po mome) daje estetskiji izgled; inace tnx na pohvali :) (studena°°° 28.02.2006. 22:39)

  • @dragonfly, i tebi pusa, velika :))) (studena°°° 28.02.2006. 22:40)

  • Studena sve u tvom stilu. Odlična kompozicija, dobro poslagani objekti sve je odlično, ali što nedostaje za svršenstvo? Po meni odrezana naranča bi trebala biti oštrija i to je to, tako malo do savršenstva. (fotko 28.02.2006. 23:29)

  • Ova slika mi je ipak najdraza! :) Odlican spoj toplih agruma i hladne zime tj. snijega! To me osvojilo - taj odlican spoj ta dva elementa. Ja sam pokusavala uslikati svoje narance umotane u crni sal. Ali kako mi je sal sav nekakav mucast i kako je sve slikano iz bliza nisam bila zadovoljna pa zato nisam nista poslala. :( (ignis 01.03.2006. 11:47)

  • @fotko, da sam savrsena ne bih bila studena :))), hvala na konstruktivnoj kritici :)); @ignis, hvala na pohvali, steta sto nisi poslala svoje fotke da ih i mi vidimo (studena°°° 01.03.2006. 12:44)

  • možda da je samo pinkicu oštrija....sve drugo za svaku pohvalu...; ))))))))))) (tixi 01.03.2006. 21:49)

  • studena kupit cu ti stativ za fotografiranje ;) ... imas nemirnu ruku i volis rezati fotkice :) ... ostalo je dobro slozeno, naravno problem expozicije koja je bila prekratka, ali to je zbog snjega (foto 02.03.2006. 08:58)

  • @foto, slazem se :)) to za stativ, mislim :))) (studena 04.03.2006. 14:40)


  • - 10:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    2. kreativni zadatak - rhea







    Naslov: Agrumi - malo boje u zimskom sivilu
    Autor: rhea

    Datum: 21.02.2006

    Galerija ostalih slika

    Kratak opis: Smijem li slikati vaše limune?


    Unepisani komentari

  • eksplozija boja, svidja mi se. jedino mi se grejp nekako cudno drzi po strani :) (studena°°° 28.02.2006. 11:02)

  • Studena: ja bi rekao da je limun u pitanju :)) ... (foto 28.02.2006. 11:20)

  • rhea, sorry, godine su to :))) (studena°°° 28.02.2006. 12:22)

  • boja je super, šteta šo nisi taj rez malo drugačije postavila. (memory loss 28.02.2006. 13:47)

  • meni je slika sasvim ok... kontrast veliko i malo ,zuto i narandžasto (foto cvijet 28.02.2006. 20:12)

  • grejp, koji grejp...živjele boje...; ) (tixi 01.03.2006. 22:33)

  • slika mi je jako dobra, zanimljiv prikaz, no slazem se s ostalim aprijelaz je nakako "pre okomit" (foto 02.03.2006. 08:59)

  • cudna kompozicija ali svidjaju mi se boje...pitam se samo gdje je zimsko sivilo? (Zvone 02.03.2006. 09:30)

  • najzrelija fotka kreativnog zadatka (krc 03.03.2006. 18:16)


  • - 10:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    2. kreativni zadatak - Zvone






    Naslov: Agrumi - malo boje u zimskom sivilu

    Autor: Zvone
    Datum: 23.02.2006

    Galerija ostalih slika

    Kratak opis: Alkohol od agruma - da vas ugrije po hladnoci ali i da donese malo boje zimskom sivilu.



    Upisani komentari

  • moj absolute favorit :))) ne pijem alkohol, nije radi toga, vec me odusevila ideja a i fotka je odlicno uradjena :) (studena°°° 28.02.2006. 11:03)

  • ajme odlično!!! (aka 28.02.2006. 13:37)

  • ovo je moj favorit, ideja odlična, drugačija. bravo (memory loss 28.02.2006. 13:42)

  • simpatična ideja... (foto cvijet 28.02.2006. 20:13)

  • ideja je originalna, i meni se jaako sviđa... moj favorit (Miranda Smith 01.03.2006. 14:03)

  • pohvaljujem ideju...; ) (tixi 01.03.2006. 22:03)

  • dobra ideja :) ... mali problemi s rubom pocetka zidova u gornjem desnom kutu koji daju osjecaj nekakvog dodatnok okvira oko pozadine (foto 02.03.2006. 09:01)

  • Agrumi - malo boje u zimskom sivilu!!! super je!!!! neobicna je i unikatna!!! (dark water 02.03.2006. 19:12)

  • Drago mi je sto se svima svidja ideja....znaci to sto sam morao popit' cijelu bocu u jedno popodne da bi je slikao praznu nije bilo uzalud...he,he (Zvone 03.03.2006. 06:13)


  • - 10:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    2. kreativni zadatak - Memory Loss






    Naslov: Agrumi - malo boje u zimskom sivilu
    Autor: Memory loss
    Datum: 21.02.2006

    Galerija ostalih slika

    Kratak opis: Samno mala sjena ....



    Upisani komentari

  • Memory Loss uzasno mi se svidja kompozicija...... (Zvone 28.02.2006. 10:15)

  • igra svjetla i sjene. vrlo uspjela fotka, mada mi se vise svidja jedna druga (iz tvoje galerije) :) (studena°°° 28.02.2006. 11:04)

  • Cijeli taj set ti je mrak... Ma, već sam ti rekao na tvom blogu, neću se ponavljat.... (objektiv 28.02.2006. 19:50)

  • tema pogođena no jako mi se sviđa ova igra svijetlosti (foto cvijet 28.02.2006. 20:17)

  • Ova fotografija je izvrsna sve je odlično BRAVO! (fotko 28.02.2006. 23:30)

  • super je ali je izgubilo nekako pojam narance... (dark water 01.03.2006. 15:29)

  • kompozicija za pet...na prvi pogled fotografija me asocirala na reklamu za fantu...; ) (tixi 01.03.2006. 22:07)

  • ideja mi se svidja, no :) ... cini mi se da krugovi svjetlosti nebi trebali biti prekinuti rubom fotogravije, jer ovako mi se cini da nesto nedostaje ... malo veca daljina slikanja i mislim da bi bilo efikasnije ... isto tako mi se cini da bi malo toplija svjetlost bila puno efikasnija (foto 02.03.2006. 09:03)


  • - 09:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    2. kreativni zadatak - foto cvijet






    Naslov: Agrumi - malo boje u zimskom sivilu
    Autor: foto cvijet
    Datum: 19.02.2006.

    Galerija ostalih slika

    Kratak opis: Osviježavajuće ljeti, zdravo zimi ...



    Upisani komentari

  • originalna ideja, ali mi nedostaje boje: vidi naslov :) (studena°°° 28.02.2006. 11:05)

  • pogled mi stalno bjezi sa subjekta na pozadinu...inace dobra ideja (Zvone 28.02.2006. 11:22)

  • ideja mi se svidjela, prava šteta što se nisu koristile malo jače boje za pozadinu, jel mi slike izgledaju bljedo (memory loss 28.02.2006. 13:36)

  • boje, nedostaje mi boje...pogotovo u čaši..; ) (tixi 01.03.2006. 21:52)

  • boje :) ... kako nedistaje boje ? :) ... mislite reci nedostaje jacine boje ? jer boja ima na slici ali su one bljede ... slazem se da pozadina odvlaci paznju ... savjet ne koristiti flash (foto 02.03.2006. 09:05)

  • Fotografija s potencijalom, dobro odabran motiv, mislim da bi bila bolje s drugačijom podlogom, ova odvlači pozorenost od objekata glavnog objekta. Svjetlo je tvrdo jer je bljeskalica preblizu. Ali znaj sve nabrojano se da popraviti. (fotko 02.03.2006. 23:19)


  • - 09:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

    2. kreativni zadatak - Tixi






    Naslov: Agrumi - malo boje u zimskom sivilu
    Autor: Tixi
    Datum: travanj, 2004

    Galerija ostalih slika

    Kratak opis: Tangerine, Tangerine,
    Living Reflection from a dream

    ( Led Zeppelin )




    Upisani komentari

  • fotka je lijepa, ali jedan detalj krosnje bi bio puno efikasniji :) (studena°°° 28.02.2006. 11:08)

  • da, prava je šteta što nisi uzela samo jednu ili njih nekoliko da ti budu u prvom planu. (memory loss 28.02.2006. 13:25)

  • ova fotografija mi je nekako previše obična... (foto cvijet 28.02.2006. 20:21)

  • moje prvo sudjelovanje, a kažu da se prvi mačići bacaju u vodu...mislim da sam ih hrabro bacila....pozdrav svima (tixi 01.03.2006. 22:02)

  • Tixi, jesu prvi ali nisu ni za bacit. fotografijom zabiljezavas tren kako ga vidis, a vremenom naucis uzivati u detaljima :)) nemoj mi odustati :)) (studena°°° 01.03.2006. 22:28)

  • eto, sad znaš što me se najviše dojmilo na Hvaru ; ))) (tixi 01.03.2006. 22:34)

  • tixi, zasto baciti u vodu ? :) ... ko kaze da se svjet sastoji samo od detalja ? ... kako bi inace znali da postoji suma, ako bi se smao koncetrirali na jedan list ? ... dakle meni se slika cini zanimljivom, ali imam par savjeta :) ... prvo odaberi ono sto fotografiras, zatim probaj izbjeci sve ono sto te ometa u tvojoj ideji , malo se pomaknes ljevo-desno, gore-dolje i brzo ces pronaci pravu poziciju , na tvom mjestu ja bi se malo priblizio krosnji izgjegao smetala s ljeve strane i donji desni kut (foto 02.03.2006. 09:09)

  • foto, hvala ti na savjetima...kad drugi put skoknem na Hvar potražit ću stabalce i sve skupa ponoviti, jer ovo je stara slika ( jer ako se ne varam moglo se izabrati i među fotografijama koje imamo u svojo arhivi )....kod mene lijepo piše datum: travanj, 2004..i to je ispravno, ali kad sad bolje gledam mislim da je on zabunom stavljen i kod foto cvijeta (tixi 02.03.2006. 15:41)

  • tixi: Da greska :) ... popravio sam , inace ideja je da napravis pokoju kreativnu fotku na temu, naravno necemo provjeravati kada je nastala, ali ideja je da se malo mucimo a ne gledamo sto smo radili :) ... kontinuirani rad i zabava, naravno uz ucenje (foto 04.03.2006. 18:33)

  • foto....znam i hvala na razumijevanju, ali kad ne ide jednostavno ne ide...popravit ću to, važi? ....pozdrav (tixi 05.03.2006. 09:22)


  • - 09:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    2. kreativni zadatak - Foto Fotko






    Naslov: Agrumi - malo boje u zimskom sivilu
    Autor: Foto Fotko
    Datum: 15.02.2006

    Galerija ostalih slika

    Kratak opis: Naranča i grejp se jedu, ostalo je dekoracija



    Upisani komentari

  • Svidja mi se ova slika, al' nemogu tocno reci zasto, mozda su boje.....hm..... (Zvone 28.02.2006. 09:45)

  • sto ovdje reci? majstor je majstor: harmonicna eksplozija boja a opet nigdje kitcha. Prelijepo :)) (studena°°° 28.02.2006. 11:10)

  • fotka fantastična, isto kao i ona na blogu tvom. boje, etalji, kompozicija, sve je fenomenalno. čestitam i jedan aplazu ti dajem (memory loss 28.02.2006. 13:44)

  • nekako je... ugodna, ima miris eteričnih ulja.. (Miranda Smith 28.02.2006. 18:13)

  • Dobra ti je fora kaj si ih smočio. (objektiv 28.02.2006. 19:48)

  • sve na svom mjestu... jako lijepa slika.... (foto cvijet 28.02.2006. 20:24)

  • objektiv@ poprskao sami ih u želji da daju dodatnu svježinu. (fotko 28.02.2006. 23:34)

  • što reći nego....bravooooooooooo....; ))))) (tixi 01.03.2006. 21:54)

  • zanimljivo, a gdje je nestalo sivilo ? :) ... kada je fotka stigla rekoh pa to je super, onda sam se zapitao gdje je nestalo sivilo zime, ovako to moze biti i u ljeti ? :) ... prijelomnicu slike bi spustio mrvicu nize onak na prvu trecinu (foto 02.03.2006. 09:12)

  • Malo boje u zimskom sivilu, jer je još još zima... Inače ja bi malo bolje napravio dubinsku oštirinu tako da je zapravo nema pa da je sve oštro, ali to je teško bez stativa, kojega vrlo rijetko, gotovo nikad, koristim... (fotko 02.03.2006. 10:07)


  • - 08:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    2. kreativni zadatak - Miranda Smith






    Naslov: Agrumi - malo boje u zimskom sivilu
    Autor: Miranda Smith
    Datum: 14.02.2006

    Galerija ostalih slika

    Kratak opis: Zakiseli zimu a ona će se razvedriti


    Upisani komentari

  • Vrlo originalna ideja pozadine. jedino je steta sto je komadic limuna odsjecen, narusava kompoziciju (studena°°° 28.02.2006. 11:11)

  • malo boje u sivilu, bravo, slažem se s studenom šteta što jedan djelič limuna fali (memory loss 28.02.2006. 13:39)

  • Gdje fali? (Miranda Smith 28.02.2006. 18:11)

  • Ozbiljno, gdje fali? Meni je slika super, moj favorit. Kontrast limuna i pozadine je jako dobar. Lijepo pogođeno.... (objektiv 28.02.2006. 19:47)

  • slika je prekrasna al da su oba limuna cijela u kadru to bi onda bilo to... svaka čast na ideji... (foto cvijet 28.02.2006. 20:27)

  • Obrati pažnju na to da je donji limun namješten da izgleda kao da se naslanja na kamenje. (Miranda Smith 01.03.2006. 14:00)

  • pozadina je mrak...samo da su umjesto kriški, limuni prerazani po pola ili na četvrtine...; ) (tixi 01.03.2006. 22:05)

  • ideja super, slazem se d afali djelic limuna (oko tako kaze, a nejga se nemoze tako jednostavno prevariti :) ) ... predlozio bih da kadriras tako da su obje ploske u cijelosti u kadru ili da je lijeva manje od polovice u kadru, tako se izbjegava osjecaj da nesto nedostaje (foto 02.03.2006. 09:15)



  • - 08:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    Glasanje za 3. kreativnog zadatka

    Dragi moji kreativci predložene teme za novi kreativni zadatk su :


    1. "Poljubac dva ručnika" by foto

    2. "Oko - promatram te!" by odisej

    3. "Voda u i na" by fotko

    4. "Sunce, izvor života" by memory loss

    5. "Moj grad u noći" by Zvone

    6. "Bez ove stvarčice život bi mi bio prazan" by Studena

    7. "Kuc, kuc proljeće" by tixi

    8. "Izvor svijetlosti" by foto_cvijet<

    9. "Napitak Bogova" by memory loss

    10. "CRNO-BIJELI SVIJET" by dark.w

    11. "Moj početak dana" by Miranda_Smith

    12. "Drvo-oblik inspiracije..." by @nte

    13. Dok svijet spava ... by DragonFly


    Dakle ovaj puta je izbor prilično velik :) imamo tjedan dana za glasanje, a glasovi se primaju zaključno s 6.2.2006 u 24:00 po GMT+2.

    Ako odabrana tema bude takva da zahtjeva rad u doba dana kada neki od nas moraju biti doma, uz odabranu temu dodat ću još jednu koja joj alternira.

    Zaključno s ponoći pristiglo je 10 radova na temu "Agrumi - malo boje u zimskom sivilu", radovi će biti postpeno objavljivani u toku današnjeg dana.


    Upisani komentari


  • Dakle do sada su prijevremena glasali :) kako sljedi (foto 28.02.2006. 00:09)

  • ..zo... : 1/2 ''moj grad u noći''... i 1/2 ''voda u i na'' (foto 28.02.2006. 00:10)

  • studena: oko- promatram te (foto 28.02.2006. 00:10)

  • Miranda_smith: 1/2 "poljubac dva ručnika" i 1/2 "bez ove stvarcice zivot bi mi bio prazan" (foto 28.02.2006. 00:11)

  • fotko: sunce izvro života! (foto 28.02.2006. 00:11)

  • foto ne ljuti se, jesam prijevremeno glasala ali sam se zaletila :) pa te molim da raspolovis bod na "oko-promatram te" i "bez ove stvarcice zivot bi mi bio prazan" hvala ti :))) (studena°°° 28.02.2006. 00:33)

  • glasam 1/2 glasa za moj početak dana, a druga 1/2 ide za napitak bogova (memory loss 28.02.2006. 01:17)

  • Glasam za moj pocetak dana (Zvone 28.02.2006. 05:58)

  • Studena : :)) ... znas ti onu japansku s cavlima i ogradom ? ;)) ... podjelio bodove kako si molila :) (foto 28.02.2006. 08:35)

  • @foto, pusaaaa :))))) (studena°°° 28.02.2006. 10:04)

  • zanemari prijašnje glasove, ja sam za sebe (Miranda Smith 28.02.2006. 18:12)

  • Drvo oblik inspiracije (foto cvijet 28.02.2006. 20:31)

  • Ja glasam za 12. prijedlog, odnosno za drvo -oblik inspiracije! :) (ignis 01.03.2006. 11:33)

  • glasam za redni broj 10! (marijan 01.03.2006. 15:00)

  • pjesma pod rednim brojem 12: drvo-oblik inspiracije-jedan bod! hahaha... moj glas ide za drvce... (zalenijogurt 01.03.2006. 22:28)

  • ovaj zeleni jogurt sam bila ja... (aka 01.03.2006. 22:29)

  • Jedan glas za -Drvo-oblik inspiracije...- (MaGiC 01.03.2006. 22:32)

  • foto, sto kazes na to da dajemo ocjene uratcima ubuduce, jednu za estetiku a jednu za tehniku. jel bi to bilo tesko za zbrojiti i objaviti prosjek ocjena.... (Zvone 03.03.2006. 06:25)

  • br:12 (krc 03.03.2006. 17:02)

  • Zvone, za sada samo komentari, prijedlozi , savjeti ... (foto 03.03.2006. 19:57)

  • - 07:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

    utorak, 07.03.2006.

    Predlaganje 3. kreativnog zadatka

    Došlo je vrijeme da krenemo s predlaganjem trećeg kreativnog zadatka, kao i prošli put prenosim sve prijedloge koji su dobili barem jedan glas i nisu ponovljeni više od tri puta :


    1. "Poljubac dva ručnika" by foto

    2. "Oko - promatram te!" by odisej

    3. "Voda u i na" by fotko

    4. "Sunce, izvor života" by memory loss


    Novi prijedlozi se primaju do ponedjeljka 27.2.2006 do 24:00 GMT+2.

    Upisani komentari

  • Moze: Moj grad u noci (Zvone 21.02.2006. 10:58)

  • meni se sviđa ova ''moj grad u noći''... i ''voda u i na''. (..zo... 21.02.2006. 16:51)

  • glasam za oko- promatram te :) (studena°°° 21.02.2006. 19:24)

  • opet ja trcim pred rudo :))))))) zaboravi ovo gore, moj prijedlog je "bez ove stvarcice zivot bi mi bio prazan" (studena°°° 21.02.2006. 19:28)

  • dobre ideje... sviđa mi se "poljubac dva ručnika", a Zvoni bi nešto rekla, neki od nas su još, hm, mladi, i hm, imaju zabrane izlaska i hm, pokužavaju zaštititi privatkost. Ali drugi ne... znači, "poljubac dva ručnika" i "bez ove stvarcice zivot bi mi bio prazan" (Miranda Smith 21.02.2006. 20:33)

  • lakse s glasanjem ;)) ... tekar predlazemo teme :) ... napravio sam plan do kraja godine, ako sve bude kako treba napravit cemo 16 kreativnih tema (foto 21.02.2006. 21:16)

  • Jel bi moglo: " Kuc, kuc proljeće " (tixi 21.02.2006. 21:55)

  • " Izvor svijetlosti" (foto cvijet 21.02.2006. 23:17)

  • Glasam za sunce izvro života! (fotko 22.02.2006. 16:23)

  • meni svejedno, ja ču se potrudit... ... (mary 22.02.2006. 18:18)

  • @foto, nema druge morat ces nam napisati VELIKIM SLOVIMA : ko glasa prije vremena, klecat ce na kukuruzu :))))))) (studena°°° 22.02.2006. 19:34)

  • mogu ja predložiti još jedanu temu "Napitak Bogova" (memory loss 23.02.2006. 16:41)

  • ništa, zanemari... (Miranda Smith 23.02.2006. 17:29)

  • Odličan blog (Ernest 24.02.2006. 23:51)

  • prijedlog; "CRNO_BIJELI SVIJET" (dark.w. 26.02.2006. 21:04)

  • Može jednostavno "Moj početak dana" (Miranda Smith 27.02.2006. 14:36)

  • kad ce fotke???? frigaj ga kad sam nestrpljiva :))) (studena°°° 27.02.2006. 17:17)

  • Prijedlog: >Drvo-oblik inspiracije...< nemojte shvatiti kao glupu ideju ali ima raznih oblika drveća, samo bi trebalo upotrijebiti maštu!!! (@nte 27.02.2006. 17:21)

  • @nte, nema glupe ideje, pogotovo ako je priroda inspiracija :) (studena°°° 27.02.2006. 18:34)

  • Jako lijep blog.. Prijedlog..? Hm.. #Dok svijet spava..# Pozdrav* (DragonFly 27.02.2006. 21:07)



  • - 13:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    Primjer izgleda posta s fotografijom na zadanu temu






    Naslov: Agrumi - malo boje u zimskom sivilu
    Autor: Foto
    Datum: 19.1.2006

    Galerija ostalih slika

    Kratak opis: Dva limuna za dva puta više zdravlja




    ==============================================================
    Do danas je stiglo 5 kreativnih uradaka, rok za prijavu je 27.2.2005 u 24:00 po GMT+2



    Upisani komentari

  • uff...nemam još puno vremena, a nikako skoknut do dućana da kupim koju naranču il nešto... moram se ja požurit... (aka 21.02.2006. 19:09)

  • ja sam napravila previse fotki pa se ne mogu odluciti :)
    @foto, fotka ti je minimalisticka i perfektna (studena°°° 21.02.2006. 21:44)

  • Meni se cini da ce svi kupit kilo naranci i kilo limuna i slikat ih doma na kuhinjskom stolu pa ce sve slike biti iste, he,he (Zvone 21.02.2006. 23:57)

  • Zvone: :)) ... ove sto su pristigle sve su razlicite dakle cekam tvoju s vagom na jednoj strani kilo limuna a na drugoj kilo limete, vaga neka je starinska a pozadina siva ... mislim da sam to dobro zdizajniral ;)) ... tek toliko da se svi uvjerimo kako je kilo limuna teze od kilo limete :)))))) (foto 22.02.2006. 09:23)

  • ejjjjjj....nemojte mi govorit svoje ideje!!!!!! sad vidim da je moja glupa! :( ggrrrrrrr (aka 22.02.2006. 11:11)

  • uh upravo sam se preplašila da sam fulala datum. koji bad. malo sam izgubljena u vremenu i prostoru. idem odmah slati. (rhea 22.02.2006. 15:46)


  • - 10:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    << Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>