četvrtak, 24.04.2008.

minor thing


u zadnje mi se vrijeme cini da svaki drugi automobil ima na registarskoj tablici slovne oznake "DK".

...........................

kao da kisa je oprala malo loseg oko mene.
znaci li to da je sve dobro?
ne, naravno.
ali da nije lose kako je bilo, svakako.

...........................

dogode se nekad te neke stvari od kojih progledas drugacije na nesto.
netko ti ide na zivce, recimo, jer ne radi ono sto ti mislis da bi trebao raditi, a onda, kad skuzis zasto je tome tako, osjetis se pomalo glupo i pomalo posramljeno.

raznjezila sam se na njegovu pricu.
koju mi nije rekao.
ali sam si dodala imaginarno dijelove koji mi nedostaju i raznjezila se pritom.

svaku vecer ljubim ga i grlim prije nego zaspim.
i to cinim u mislima.

...........................

pozelis li feetjob, malo se ljubiti, razgovarati ili samo lezati uz nekoga i buljiti u strop...
ostalo je manje bitno.

...........................

posramila sam se jer sam u toj prici bila skroz sebicna.
mislila samo na svoju guzu, kak bi se reklo.
gledala sam na ledenjak kao sto se na onaj gledalo s titanica.
grebati ispod povrsine sam htjela, a brijem da nisam znala kako niti zeli li se od mene da to radim.

...........................

previse sam sama.
a pustiti nekoga da mi dodje blizu tako je tesko.

...........................

bila sam na par totalno promasenih spojeva.
prvi je bio promasaj s kolegom iz kompanije, od kojeg sam u kratkom vremenu saznala da trazi sebi zenu i majku svoje djece i da bi on sve to sada odmah.
jedini topli trenutak podijelili smo na rastanku.
kad se od srca nasmijao mojem bljesku duhovitosti.
drugi je promasaj bio virtualni obozavatelj mojih stopala, koji ima iste ciljeve kao i kolega iz kompanije.
'oh, pa ti si komad!', rekao je prvi prvom pogledu.
tu je vec dobio minus.
jer zavoditi nekoga s jezikom do poda nije neka fora.
drugi me na prijevaru pokusao poljubiti u kinu i to mu nikako nisam mogla oprostiti.
treca sreca, kazu, jel da?

...........................

moj otac je toliko zabrinut za svoju curicu da se i sam dao u potragu za drugim zetom.
ali tata i ja nikad nismo dijelili ukus ni za sto.
dok je on financirao moje osobne potrebe, znao je u ducanu reci 'pa kaj nemres za tol'ke novce kupit nekaj kaj ne 'zgleda k'o da je ne'ko vec nosil'?'.
danas se doduse pravi vazan kad me vidi u cipelama koje je on platio prije 6 godina, a koje, kad ih ocistim, izgledaju kao da ih netko vec nosio, ali ne puno drugacije nego na sam dan kupovine.
i mudro zakljucuje da sam cipele uvijek znala izabrati.

...........................

tako mi dodje u misli...
tako mi je drag...
drazi nego prije, a da nista nije napravio sam kako bi se ista promijenilo.
svoje majcinske instinkte kanaliziram u ovakvim sferama.
uvjerena sam da mu ne mogu skoditi.
cak stovise.
voljela bih da mi dozvoli da 'stovise' provedem u djelo.
ljubim ga prije spavanja svaki dan.

..........................

bliskost je jebena.
a ja se ogradim kad se pocne dogadjati.
ne kad se pocne dogadjati nego kad kao skuzim da bi se mogla poceti dogadjati cak.

...........................

godisnji odmor je takodjer jeben.





<< Arhiva >>