četvrtak, 01.09.2005.

o seksu, lizanju, pusenju, analnom seksu i mojoj guzi

stavovi o seksu i seksualno povezanim aktivnostima u ranoj tinejdjerskoj dobi u moje vrijeme (kazem 'u moje vrijeme', premda nije to tako davno bilo, ali sudeci po obvidnom, danas su stvari malo drugacije) daju se svesti pod nazivnik 'fuj! ja to ne bih nikad!!!'.

sto ce reci da sam kao cetrnaestogodisnjakinja bila zestoka protivnica bilateralnog oralnog seksa, analnog seksa, seksa uopce i svega sto se dogadjalo down there.
lizanje? fuj!!
pusenje? fuj!!!
u guzu? fuj! fuj! fuj!!! nikad i nikada!


desetak godina poslije...

istina, neki ljudi tesko mijenjaju svoje stavove, pa je tako moja prijateljica meni prije dvije godine rekla da nikad nije pusila svom decku s kojim je tada bila vec godinu dana.
'pa jel on tebe polizao?', pitala sam je zeleci joj pokazati da ako njemu nije fuj, onda ne treba biti ni njoj blesavo misleci da cu je prosvijetliti.
'je. jednom.', rekla mi je.
nisam mogla vjerovati.

dakle, postojao je jednom barem jedan zaljubljeni mladi par kojem se seksualni zivot svodio na penetraciju u (cek da izbrojim: je'n, dva, tri, cetri, pet) pet poza (mislim da nisu bili dovoljno mastoviti za nastaviti niz) po principu penisom u vaginu.

katafuckingstrofa
, ne mislite li?

nakon nekog vremena, doduse, nekako je rekla da 'je', ali to je bilo sve. mislim da joj nije bilo previse ugodno.
a pricati o tome joj nije bilo nimalo ugodno.
za stanje stvari ja bih from my point of view okrivila njenu majku i 'divan' odgoj, ali mene se ne pita pa sutim k'o zalivena.
a i ako zena uziva u seksu u (cek da izbrojim: je'n, dva, tri, cetri, pet) pet poza, tko sam ja da joj objasnjavam da tu ima so much more, zar ne?

...........................

polizati sam se dala jednog ljeta.
kao sesnaestogodisnjakinja.
na visokom krevetu s tamno crvenom pamucnom posteljinom.
od jednog francuza, kojeg se sjetim s njeznoscu, kad god ga se sjetim.
svrsila sam.
on je mumljao nesto na francuskom.
onda me poljubio.

...........................

pokusavam se sjetiti kome sam pusila i kada prvi put i vidim da mi ne ide.
hm...
kad li je to bilo?
svakako nakon tog ljeta kad sam imala sesnajst...
jebote, uzas, ne mogu se sjetiti!
oh, boze, ne tjeraj me da pravim popis 'rijesenih' frajera jer ne bu dobro ispalo!
ne, evo, znam.
(odahne ona s olaksanjem)
bivsi decko.
nije volio pusenje.
najprije mi je bilo drago zbog toga jer nikad to nisam radila.
a onda je stupila na snagu famozna pauza s pijenjem pilula pa smo se zadovoljavali na druge nacine (jer se ja panicno bojim nezeljene trudnoce, a njemu prekinuti snosaj nikad nije bas isao).
njemu je analni seks bio odvratniji nego meni (hvala bogu!).
pa sam propusila.
svrsio mi je po licu.
slilo mi se njegovo sjeme po kosi.
(ne, nije bio k'o u 'svi su ludi za mary', ali je bilo smijesno!)
svidjelo mu se, ali nije nikad inzistirao na tome.
pa nisam ni ja.

najvise sam voljela pusiti onom malom susjedu.
valjda zato sto je on neizmjerno uzivao u tome.
premda to njegovo uzivanje ima veze s time koliko mu je imponiralo moje drustvo samo po sebi.
jer sam ja (ona koju bi svi njegovi prijatelji rado okrenuli) njemu pusila.

...........................

sad na red, reci cete napokon, dolazi guza.
moja guza.

Image Hosted by ImageShack.us


inatakanta do prije neki dan.

jedan tip mi je svojski pokusao ugurat tamo svoju kitu jednom prije nekoliko godina.
taj incident doveo je do prekida naseg ljubavnickog odnosa.
'rekla sam ti da me to jako boli.', rekla sam mu mirno.
'ok, onda necu.', rekao je pomirljivo.
sevio me zguza i samo ga je izvadio, namjestio pred moj analni otvor i bjesomucno se zabio.
sve se to dogodilo jako brzo.
odmaknula sam se.
nije ga gurnuo u mene ni malo.
ali je boljelo ko sam vrag.
'na taj nacin prije ces slomit kitu! idem ja sad.', rekla sam, otisla u kupaonicu, oprala se i izasla van.

mislim, on ce gurat svoju debelu (fakat je bila debela) kitu u moj djevicanski supak?!
koji supak! (doslovno i preneseno znacenje primjenjivo je na prethodnu recenicu1)

ali svejedno sam nekako htjela vidjeti what the fuck is all that about, kad se prica o analnom seksu.
ne, ne tako.
polako.
da ne boli.
strpljivo.
a strpljenje je ono kaj frajerima fali kad su guze u pitanju.
frajerima da, ali direktoru ne, molit cu.

'gurni mi prst u guzu!', znala sam reci nekima dok bi jezikom me sluzili.
i bilo bi ok.
ali samo kad bi meni to pasalo.

'sad gurni dva prsta!', rekla sam direktoru prije nekoliko tjedana.
'ma daj! ne idu dva!'
'kak ne idu? kak mislis onda kitu stavit unutra? hajde, gurni dva.'

i tako, malo pomalo, ja sam dobila dva.
prsta, mislim.
u guzu.
pa smo neko vrijeme radili na tome.

a onda smo na more ponijeli baby ulje.

'mili, hoces guze?'
'das mi guze?'
'aha...'
'moram te namazati.'
'i sebe, sreco.'

okrenula sam mu se u 'severinu frajer sevi u dupe' pozu.
on se namjestio u 'frajer sevi severinu u dupe' pozu.
stavio je vrh svoje kite u mene, a ja sam umirala od smijeha.
'sere mi se, sorry.', rekla sam mu.
'e jebes ga. mozda neki drugi put.'.
otisao se oprati da bismo nastavili gdje smo stali prije 'dam ti guze' spike.

donijeli smo baby ulje doma.

u subotu me sevio zguza i samo odjednom rekao 'sad bih te u guzu!'.
'hajde! idi po ulje.'
ja sam namazala svoj anus, a on svoju kitu.
legla sam na trbuh, stavila jastuk ispod istog i cekala...
opkoracio me, namjestio se na ulaz, a ja sam se gurnula.
'ah...'
'boli te?'
'ne znam... mislim da ne.'
i nije.
samo je bilo cudno.
'ah...'
'sere ti se???'
opet sam se smijala.
'ne, ok je. gurni ga jos malo.'
gurnuo je glavicu.
'aaa... boli malo.'
izvadio ga je.
'vrati se, mislim da ce proci.'
vratio se.
'sad bih ga najradije gurnuo jako.'
'znam.'
'ali necu.'
'znam.'
'jel ti ugodno?'
tu sam se zamislila.
'cuj, nije najugodniji osjecaj na svijetu, ali nije ni tako lose kako sam mislila da bi moglo biti.'
diplomatski odgovor dala je amy s glavicom direktorove kite u svojoj guzi.
'gurni jos malo.'
gurnuo je jos malo.
misici su mi se stisli.
'sere mi se!', rekla sam.
izvadio je svoju glavicu iz moje guze i krenuo u kupaonicu.

morning after...

direktor me probudio ljubeci mi desni obraz.
stisnuo se uz mene.
onak skroz.
ljubio mi je obraz i kosu i pljuckao dlake koje bi mu usle u usta.
'mmm...'.
okrenula sam se prema njemu.
ljubio mi je vrat.
'smrdi mi iz usta...'.
'i meni...'.
ljubio mi je lice ne dozvoljavajuci ustajalom dahu da se provuce do mojih osjetljivih nosnica.
'mogu ti samo glavicu gurnut?', pitao me.
'nemoj.', rekla sam.
'samo glavicu...?'.
'ne mozes.'
'zasto?', mazno je progovorio izmedju sitnih poljupcica kojima me mazio.
'jucer si dobio guze. znas da ne volim da me jebes ujutro.'
tu smo se oboje nasmijali.
'dobio sam guze? samo sam ti glavicu gurnuo!'.
'i to ti nije dosta?! sad mi neces gurnut glavicu bas zato!'
onda je otisao kuhat kavu.


zabiljezila sam si za sljedeci bludni vikend napraviti klistir i kupiti lubrikant (cujem da ima aromatiziranih, pa moze jedan cimet mozda...).
ali mislim da ipak ne budem.

nije njemu to toliko napeto.
ne gnjavi me.
vise ja inzistiram na tome da dam guze njemu.
a i jednom ce biti bolje.
vremena imamo.

..........................

razgovarajuci i upijajuci price drugih dosla sam do nekoliko vrlih zakljucaka:
1. neki frajeri vole sevit u guzu jer je usko pa im je veci gust
2. frajeri s malim kitama vole sevit u guzu jer im je jedino tada gust.
(neka se neki frajeri i frajeri s malim kitama ne uvrijede)

<< Arhiva >>