Decembru (do novog susreta)!

ponedjeljak , 07.01.2013.

~Kevin u New Yorku ili nešto drugo...

Još jedan decembar.Vani je već prvi snijeg i malo je reći da je sve nekako praznično.
Decembar je moj mjesec,bar je bio prije upisa u srednju pačenićku školu.
E da..jednino što volim u ovim prazničnim danima (kolači se podrazumjevaju)je onaj svima dobro poznati film „Home Alone“..
Već nebrojeno godina unazad gledam njega izgubljenog u New Yorku i molim Boga da se i ja izgubim tamo,pod uslovom da se snađem i nikad se ne vratim, naravno.
Nova Godina je blizu,svi se kao nešto pripremaju,imaju neke zabave...nekad mi se sve to čini jadno. Naravno,uživat će oni,u odmoru od slikanja za fecebook i automatskog prebacivanja slika,mnogo (ali mnogo) narodne muzike i tu tamo koje alkoholno piće.
Ove godine sam se isključila iz društva sa „slikarskom odgovornošću“i slavim sa rodicom u stanu moje sestre .Ajd pitaj me jel me biga,ma nije.
Pitam se koliko će još vremena ili sreće trebati da se sudbina sjeti mene u ovoj maloj ali jako zajebanoj državi i da priliku da napokon vidim nešto od života.
Ali sigurna sam da će doći to vrijeme,moj veliki intelekt će se pobrinuti da i sama nađem svoj put u nešto daleko.
A do tada,pa makar sve do osamnaeste (kad ću svima moći izgovoriti najljepšu rečenicu na svijetu-bolje da ne znate koju) gledam Kevina,mog idola.
Dok se ja ili neka viša sila ne pobrine da vidim New York ja ću svoj 31. decembar posvetiti molitvi jedinom koji me još nije proglasio spremnom za ludačku košulju.
Ima nešto više od samo Kevina,New Yorka,svijeta...ima,znam.
Samo jedno gađenje prema svemu što mi donosi ovo okruženje.
Toliku količino kukavičlika niko nikad nije vidio,vjeruj te mi.
Tražim taktiku,i tako mi svih baklava koje sam pojela naći ću je.
Zamjenit ćemo uloge,ubrzo.
Postoje mjesta na svijetu u koja se doslovno zaljubite (nadam se da je ljubav obostrana)...I sve sam sigurnija da ovo,mjesto gdje živim,nije ništa drugo do samo jedna stanica,odredište za kratki boravak velikog putnika.
Želim otiću ulicom koju je snijeg doslovno ugušio.
Do tad;živio New York!

P.S :Ovo je napisano prije Nove godine,nemojte zamjeriti jer tad nisam pisala blog.

Rebel With A Reason

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.