subota, 09.02.2008.

napokon dobih inspirejsn za novi post.. to je obicno tak kad si sam i tuznic ko ja sad... i jos ak te nes boli.. ma kud ces bolje.. tak se osjecam posrano.. neznam.. al jednostavno to nie to vise.. neznam kaj se dogadja.. vise nigde nis nevalja.. nije ko prije.. prvo s dinom.. i skola.. sad kad iam i previse vremena mogu sve to opisati detaljno.. s dinom.. hm.. naravno.. opet su tu neke svadjice.. kajaznam kaj.. neznam kaj nam se dogodilo.. koda je nekaj.. puklo.. to necemo ni on(nadam se), a najmanje ja.. kozna kaj je bilo.. tak je sve nekak cudno.. to me previse sjebalo.. a i skola isto.. neznam jel je dobro rec.. al koda sam u srijedu izgubila sve prijatelje.. neznam kaj se dogodilo.. tj znam.. ujutro jos bilo sve super.. i isla sam s anjom na trg, tocnije isla sam se spirsat (bezuspjesno).. i od kad sam dosla u skolu sve je krenulo naopako.. vidla sam ono u novinama kaje pisalo za ˝somebody˝ i to me totalno dokrajcilo. neznam kaj je bilo al jednostavno sam pocela plakat.. otrcala sam u razred ostavit torbu i brzo u wc.. zatvorila sam se tam.. i nadala se da niko nezna di sam.. odma su svi poceli `joj sta ti je` `kaje bilo` `zasto places` bla bla bla. sta ih briga uopce. i jos GLUPA STELLA – btw, stella – MRZIM TE!!! pocela tamo svima govorit kaje bilo.. samo za stellu- znas kaj glupaco, meni je puko film! pun mi je kurac tvojih gluposti! i ono nije bio jedan od tvojih glupih traceva ko je sta obuko il kajaznam kaj i to nije zajebancija nego se to zbija dogadja, kujo retardirana! od srca ti zelim da se to tebi dogodi i da mogu svima okolo pricat da te neko napumpo i da si ostala trudna itd itd! vristala bi od srece da se to tebi dogodi!!! jel sam te molila da nikom ne kazes kaje bilo? jel jesam? DA, JESAM!!! sta si ti napravila? daj si malo razmisli o tome pa se pukni u glavu mozda ti se ukljuci mozak!!! ugl, vratimo se na pricu... i tak ja prvi sat provela kod raske.. raska je mozda kuja kad su fiz i mat u pitanju, al zenska je zbilja predobra i divim joj se! prava legenda! nakon razgovora s njom, bilo mi je totalno bolje. otisla sam poslije na praksu.. tam je bilo dosadno ko i uvjek. nikad nis pametno. malo po internetu procackala i tak.. pustio nas prof prije.. ko i uvjek .. poslije sam bila jos malo s mojim dinekom i onda picila u prokleti dom koji mrzim iz dna duse i sve osobe koje u njem jesu (izdvojila bi samo katju i anju jer su one fkt superiska cure). cim sam usla u dom sve je opet bilo u kurcu.. al sta ces.. moram se pomirit s tim kak je.. heh.. i tak.. neznam vise jel se kaj dogadjalo.. a i da je, sigurno vise nikaj o cem bi trebala pricat. i tak doso cetvrtak.. ne sjecam se vise kaje bilo ujutro.. znam da sam poslije otisla u skolu. imali smo par sati jer su retardirani profesori svi u kurcu. mislim jeeej za nas! al meni je sve bilo u kurcu.. prvo zbog onoga u srijedu kaj se dogodilo.. a ko drugo zbog kante… ja nju ne kuzim.. totalno je dvolicna.. onda kad se posvadila sa stellom, ja sam joj bila super jer se nije imala s kim druzit (tak barem ja zakljucujem jer neznam kaj bi drugo moglo biti). ugl, onda sam bila predobra i sve super i sve 5. al cim se pomirila sa stellom, bye bye vale. koda vise ne postojim. dobra sam ak iam zvakacu ili eventualno koju kunu za posudit. u sri je jos i ona ko i stella glumila da se brine i da joj je zao kajaznam kaj.. al poslije ko me jebe. glupa vale. neznam samo kaj si ja zabrijavam. pa ko su one da bi se druzile samnom. daj ajde. kak sam mutava u picku materinu.. i tak.. onda dok se osjecas posrano i glupo ko ja.. tak ti je svejedno za sve.. ili nije? ma koga briga uopce? bas je sve u kurcu.. sad sam bas nekaj razm.. kad malo bolje pogledam.. jedino je japa oke u razredu.. ona ti uvjek veli kaj misli.. i ne glumi frendicu ak joj fkt ides na zivce.. ona je bas oke.. samo kaj s njom nemogu biti stalno.. ima ona svojeg jana.. ma oni su tak super! bas mi je drago zbog njih! barem neko normalan u razredu! hihi.. ima jos jedna osoba koja me totalno sjebala.. iva.. ona je bas neka cudna biljka.. ona je isto znala kaje bilo u srijedu.. i barem sam za nju mislila da je oke.. al i ona je to sjebala.. rekla je mezaku.. i kozna kome jos sve.. ma i ne zanima me. al sad barem znam da vise nikome netrebam vjerovat.. svi koda su ispali vragu iz cipele. tak jebeno NEmogu podnest svoj glupi razred..! prekasno sam shvatila da mi tam nije mjesto. sad znam da vise nema sanse da se premjestam nekud (a koda bi mi i starci dali). to je bio totalni promasaj u mom zivotu.. samo jos jedan u nizu.. mozda se nisam ni trebala rodit? mozda sam slucajno napravljena! ko ce znat.. a jebes ga.. sad ja opet ostadoh bez rijeci il teksta. ma wte. neznam vise kaj cu pisat. odspavala sam malo zbog bolova i opet mi nije nikaj bolje. mislim da cu opet na spavanac. glavno da ja iam novi post. heh.. POZDRAF!

| 22:03 | Komentiraj (20) | Print this! | #
Copyright © Forsaken Madness - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off


If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me.

Kind woman, I give you my all, Kind woman, nothing more.

Little drops of rain whisper of the pain, tears of loves lost in the days gone by.
My love is strong, with you there is no wrong,
together we shall go until we die. My, my, my.
An inspiration is what you are to me, inspiration, look... see.

And so today, my world it smiles, your hand in mine, we walk the miles,
Thanks to you it will be done, for you to me are the only one.
Happiness, no more be sad, happiness....I'm glad.
If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me