petak, 25.01.2008.

mislim da bi bilo vec zadnje vrijeme da nekaj napisem. posto nemogu dugo biti na netu, a nedaa mi se skidat pa onda opet connect, nekaj bum na brzinu napisala samo da mogu rec da iam novi postic. jeeej! evo osim kaj je dineku i meni 13 MJESECI, KHANTI (naj frendici iz razreda) JE B - DAY! makar sam joj to sve vec milju puta ponovila, jos jednom joj zelim sve najbolje... ona zna na kaj mislim ;) i tak... napokon ja dosla doma... i tak... puna kuca je nekih faking ljudi koji pol skoro ni ne poznam,al nea veze. koga briga. svi su pijani ko budale, pjevaju i plesu -> niko nezna kaj se slavi al glavno je da je njima superiska! heh.. poceli su pod stare dane slavit. za njih vrijedi ono ˝sto stariji to gori˝. hehe. i tak... ja sutra slavim! i jedva cekam da se nakon dugo vremena opet urokam (nisam od njove godine). i eto... sad moram dolje s neta.. mislim da cu sutra napisat jedan poduzi post (za dobra stara vremena). do onda _____>------>_____ POZDRAF!!!

| 23:59 | Komentiraj (1) | Print this! | #
Copyright © Forsaken Madness - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off


If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me.

Kind woman, I give you my all, Kind woman, nothing more.

Little drops of rain whisper of the pain, tears of loves lost in the days gone by.
My love is strong, with you there is no wrong,
together we shall go until we die. My, my, my.
An inspiration is what you are to me, inspiration, look... see.

And so today, my world it smiles, your hand in mine, we walk the miles,
Thanks to you it will be done, for you to me are the only one.
Happiness, no more be sad, happiness....I'm glad.
If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me