Pain is what forces us to grow.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kad narastem bit cu TV. :D

Pravila

•1 komentar
•bez lanaca (ne)srece
•ne sviđa ti se blog [x]


Kad sve prođe ostajemo
trajno zaljubljeni u vlastitu bol.



Photobucket


Theatre of dreams.
Lea.optimist.vesela.
voli se glasno smijati.
ambiciozna.sanjar.naivna.šašava.
rock n roll.starke.jednostavna.
neponovljiva.zivi u svom svijetu.


Heroji<3
Peter Petrelli<3
Robert Patinson<3
CSI <3
Jedanaesti sat <3
Uvod u anatomiju <3
Sumrak <3




uziva slusajuci:

Evanescence
Paramore
Aerosmith
Nightwish
Nickelback
Coldplay
The Fray
The Clash
Kings of Leon
Franz Ferdinand
Doors
Deep purple
Guns n roses
Snow patrol
Hladno pivo
Adastra
Zabranjeno pusenje
Opca opasnost
Prljavce
Oasis
The Who
Cranberries
Nirvana
Pink Floyd
Duffy


Msn: missl@windowslive.com

Photobucket

Her imaginary world.



umiru tiho svijetla mog grada,
opijen tugom tonem u san,
sa novim jutrom postoji nada
ili još jedan sumoran dan.


Photobucket

Azurno nebo,
cekamo zoru,
pet, sest mladih golubica,
nasmijesena su im lica i
poslije mnogo godina
u mome srcu draga slicica,
zajedno smo momke gledale,
zajedno po rivi setale,
pravile se da smo vazne,
da smo pametne
i snazne, sanjale smo
zemlje daleke.




[.Her favourites.] <3

Moji avatari
.sister.
Urban simphony.
.clinique happy.
.cookie.
= BuDaLiCa =
Ms. Joplin
Frankie Goes To Hollywood.
Ispijena duša o.O
paper plane pilot. ^ ^
*Di.
*Dreamer
vidra
.rachel.
dreamer.*
devil's parade.
Checked.
Miss Daniels.
°Dust.
•Melon Swing•
Can you believe it?
Q™ avatars.




Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Oasis - Little by little
Duffy - Stepping stone




MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

















Credits

Layout: chotica
Base code: vehemency
Icon: wendleberry

Don't move the credit's please ;)

subota, 08.08.2009.
Najdraže pjesme. :)

Ovaj ce post biti o mojim najdrazim pjesmama..ihihih :D

Edguy - Superheroes

pjesma je odlicna.
tekst pjesme mi se svida,veoma. :)
tu pjesmu znam iz serije (Heroji <3).
moja frendica klara mi je pokazala tu pjesmu.
i odmah mi se svidila.


The Doors - Love street

obozavam ovu pjesmu.
she lives on love street... :)))


Nirvana - The man who sold the world

super pjesma.i za nju sam saznala
od frendice. :)


Oasis - Little by little

ova pjesma mi svira na blogu :D
nikad mi nece moci dosadit ova pjesma.
obozavammm jee..


Aerosmith - Fly away from here

divna je pjesma.
kao i tekst.


Nirvana - Polly

klara i ti obozavas ovu pjesmu,jelde?
hheheeh
Polly wants a cracker...


Duffy - Stepping stone

i ova mi je pjesma svira na blogu.
i nju obozavam kao i sve druge..:))


The Fray - You found me

saznala sam za nju od jedne cure
s bloga.:)))


The Clash - I fought the law

great song :D
the clash <3


Franz Ferdinand - Elanor put your boots on

obozavam franz ferdinand i ovu pjesmu!!!

Deep purple - Smoke on the water

odlicna pjesmaa.odlicna grupa.

Coldplay - Scientist

za ovu pjesmu rekla mi je naj frendica. :))

Paramore - Decode

obozavam ovu pjesmu.
kao i hayley williams <3
ta pjesma jos svira i u sumraku.


Evanescence - My immortal

ovo mi je najbolja pjesma od evanescence.
amy lee <3


Nickelback - Far away

divna pjesma.
nickelback <3


Nightwish - Bye bye beautiful

ovo mi je najdraza pjesma od nightwisha.
<3 <3


Cranberries - Zombie

obozavam ovu pjesmu.
Dolores O'Riordan ima
odlican glas.


Bullet for my valentine - All these things i hate

supp pjesma.meni je ovo njihova naj pjesma :))

Nickelback - Rockstar

ja i sestra obozavamo ovu pjesmu.
:))


Kings of Leon - Use somebody

za tu pjesmu saznala sam s vip music club. :)
i otad slusam kings of leon. :D


Pink Floyd - Wish you were here

O volim ovu pjesmu,
ma obozavam :D


Opca opasnost - Nebeski znak

aaa obozavam ovu pjesmu.
<3 <3


Zabranjeno pušenje - Mozes imat moje tijelo

odlicna pjesma.
mozes imat moje tijelo,ali dusu ne...


Adastra - Nabujala rijeka

nek odnese me nabujala rijeka..
adastra <3


Gibboni - Tempera

divna pjesma.
pjevala ju je nikolina kovačević na HTZ. hehe :D


Gibboni - Ovo mi je škola

obozavam ovu pjesmu!!
ovo mi je škola,drugi puta ću pametnije,jer fališ mi do bola...

I to je to.
to su sve moje najdraže pjesme
.

Image and video hosting by TinyPic

Theatre of Dreams


















- 10:27 - Komentari (84) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.