ponedjeljak, 04.02.2008.

Hej ljepotice,moje prijateljice...

Image Hosted by ImageShack.us



Ne,ovo nije još jedan od mnogobrojnih postova koji će govorit kako su prijateljstva divna, kako je divno imat prijatelje...
Da,divno je imat prijatelje, one prave, a ne one koji će ti zabit nož u leđa kad stignu...



Voljela sam vas,bila sam uvik tu uz vas,sve sam dijelila s vama,pomagala sam vas,tješila vas,voljela vas sa svim vašim manama i vrlinama...
A vi?U ove tri godine doživjela sam od vas samo razočaranja,grube riječi,odbacivanja,prigovore,tugu,nikad se nisam mogla oslonit na vas,nikad niste ispunile svoja obećanja,a ja sam svejedno davala sve najbolje od sebe za vas..
Ali sad je kraj,jučer sam zatvorila ta vrata jednom zauvijek...Bilo je i vrijeme...Nećete me više gaziti..Jača sam od vas,a uostalom i bolja...Ionako na kraju ostajete samo jedna drugoj,jer su svi već shvatili da ste samo prazne ljuske koje nemaju ničeg posebnog u sebi...A ja?Idem dalje,možda bez prijateljica,ali vidim da ona poslovica stvarno vrijedi...Bolje biti sam,nego u lošem društvu...Vrijeme je da naučim sama sebi bit najbolja prijateljica...



Hej ljepotice,moje prijateljice,gdje su naši snovi ostali?...Da,nekad smo ovo pjevale skupa,samo je razlika šta sam ja mislila da ste mi vi stvarno prijateljice,a pokušale ste uništit sve do čega mi je stalo...


Closing...Me...For...You...Forever...


22:41 | Komentari (69) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0