srijeda, 03.01.2007.

DALEKO...........

image hosting file

image hosting file




Daleko si noćas od mojih usana,
predaleko od mojih dodira,
daleko si suviše od mojih istina,
nisi ovdje kraj mojih nemira...
Sklisko je tlo po kojem hodam,
i svakoga trena mislim da padam.
Dajem sve što imam da tebi se prodam,
a neznam ni sama čemu se nadam.
Tiho, što tiše, priča mi tama
da ni ona nezna gdje ti sad spavaš.
Tiho mi kaže, da nisam sama,
da možda me ipak večeras sanjaš.
Daleko si noćas od mojih riječi
lažem sebe da možda ipak ćeš doći.
Toliko ti toga još imam reći,
jer bez tebe ne ide u ovoj samoći,
jer bez tebe nema
ni dana, ni noći.
Polako listam sve naše albume,
stare slike kao da opet su dani.
A sva obećanja u njima šume,
i opet na kraju zaspemo sami.
Neznam ni da li još ljubavi imaš,
onako malo, tek da me zeliš.
Neznam ni da li za mene pitaš,
ni s kime tople večeri djeliš.
Daleko si noćas od mojih riječi
lažem sebe da možda ipak ćeš doći.
Toliko ti toga još imam reći,
jer bez tebe ne ide u ovoj samoći,
jer bez tebe nema
ni dana, ni noći.
Daleko si noćas od mojih riječi,
lažeš sebe da možda ipak dođeš.
Jer svake noći želim ti reći
da snovima uvijek samo ti mi prođeš.
Toliko ti toga još imam reći,
jer pregrub je ovaj život bez nas.
Daleko si noćas od mojih riječi,
a ipak te sanjam, i čujem tvoj glas.





blog layouts

blog layouts


17:54 | Komentari (17) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

0