ponedjeljak, 30.10.2006.

THE LAST TIME............

Once was a time you and I made a promise till the day we die......

free image hosting

free image hosting



Kako dvoje ljudi može obećati jedno drugom zajednički život,ne znajući što ih čeka u budućnosti?zar ljudima stvarno treba nekakva sigurnost da će s nekim bit do kraja života?ljudi su takvi-sve što grade i imaju,a osobito veze,očekuju da će trajati do kraja života........ali sve što sagradiš kroz dugo vremena može biti srušeno samo u jednom trenu-NIJE BITNO GRADI I DALJE.................


I trusted each and every word,never thinkin that I'd get burned.........

MySpace

MySpace



Koliko puta sam krenula vjerovati nekome,ne očekujući da ću bit povrijeđena,a koliko sam puta ipak bila povrijeđena?zašto ljudi ne mogu bit iskreni jedni prema drugima?zar je to stvarno tako teško?čini se da je u ljudima genetski preodređeno da nanesu bol nesvjesno jedni drugima......možda se i promijeni nešto.....jednom..........ali ne još.........


Silly me I believed in your fairy tales boy I thought that I knew you so very well..........

Bila sam blesava,vjerovala sam u sve šta si mi govorija,bila sam mala naivna glupača koja je uletjela u buru osjećaja bez da te je bolje upoznala,ali ne brini,uči se na greškama........mislila sam da sam te kroz ovo vrijeme dobro upoznala,ali dragi samo sam nasila na tvoje prazne riječi......Više nikada.....


But you walked on my pride all the tears that I cried and it cuts like a knife...........

Bigoo

Bigoo



Zgazio si moj ponos,dok si me one večeri gledao kako plačem,i onda ostaneš tako hladan!imaš li ti uopće osjećaja,srce ili si samo kamen???boli,boli jer si mi rekao da nikad više nećeš dopustit da plačem zbog tebe,obećao si mi cijeli svijet na dlanu,a dao si mi samo finu prašinu........


Its the last time your ever gunna kiss these lips or ever will decieve these eyes.............

Kunem se ono je bio zadnji put da si me gledao u oči dok su me suze pekle duboko u srcu....Sad kad me vidiš,zagledaj se duboko jer ćeš vidit samo led........sad moje usne ljubi netko drugi,netko tko ih je vrijedan,vrjedniji nego ti.....


Baby boy its the last time I'm ever gunna cry these tears I'm never gunna hear your lies...........

Friendster images

Friendster images



Zadnji put da plačem zbog tebe.....moje suze si davno potrošio,nema ih više.....sad ih čuvam za nekog ko to zaslužuje........ali znam da onaj ko me stvarno voli,nikada me neće ni rasplakati......nema više tvojih laži,neču više nikada razmišljati jeli istina išta od onoga šta ti kažeš,jer znam da s njim imam iskrenost.....


Theres no time to give it one more try there's only time to say goodbye...........

Nema više mogućnosti za povratak na strao.........nikad njemu to ne bih mogla priuštiti.iako znam da ove moje misli ne mogu nikome reći jer ih nitko ne bi razumio,kažem ih tebi..............sinoć si me pokuša učinit ljubomornom,ali ljubavi nema više ničega-sve je izbrisano kao pogrešno napisana riječ gumicom........sad ti još samo govorim zbogom zauvijek i ljubi druge lažno sve dok ne ostaneš potpuno prazan iznutra.....zbogom srećo........


Fooled me once shame on you fooled me twice now this song is through..........

image hosting file

image hosting file



uspio si me prevariti toliko puta i dala sam ti tolio uzaludno potrošenih prilika,a ti nisi rekao ni hvala.......hvala šta sam ti glumila budalu i poklonila ti srce koje si ti zgazio kao opušak odbačene cigarete,kao neku staru kartu......ali nikad više me nećeš smtrati naivnom glupačicom jer ja to prvenstveno sebi više neću dopustiti..............


The things you did fill my heart with regret but I'm still standin tall as I walk away...........

Bigoo

Bigoo



Sve što si učinio ili rekao bilo je s namjerom da me uništiš,da pokažeš da si ti muško,psihički nadmoćnije biće od mene.......ali prevario si se-jer sam ja izašla kao pobjednica iz svega.......ja sam zadržala svoju čistu savjest,svoj čisti obraz i svoj ponos-zadržala sam sebe,a ti si se spustio tako nisko da niže ne ide.........


Its over its through nothin you can do and wonder why...........

layout for myspace

layout for myspace



gotovo je,konačno...sve one noći pune suza,one dočekane zore pune tuge i boli.......nema ih......sad mirno spavam i zatvarm svoje oči misleći na ljude koji su oko mene bili uvik kad sam ih trebala.......a ti nikad nisi bija među njima........ne možeš više ništa vratiti,ništa više ne možeš učiniti,osim nestati iz mojih misli,sjećanja,nadanja i iz mog života.........pitaj se zašto jer znam jednom ćeš se kajati ali bit će KASNO...........


11:55 | Komentari (27) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

0