< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Opis bloga

''Hrabrost je strah koji je izgovorio molitvu.''
(K.W.Baker)


Ovo je blog jedne djevojke koja ne zna što želi…

…niti je vidjela išta u životu što bi bilo vrijedno življenja….

…ona mijenja uloge….

…ona živi u filmovima i svaki put je druga osoba…

…još uvijek nije stekla svoju pravu osobnost…

…ako ju želite upoznati čitajte njezine postove….

….možda s vremenom nekto shvati njena lutanja, maštanja…


''Istina rečena s lošom namjerom gora je od svake laži.''
(W.Blake)


Svaki čovjek gospodari svojim životom...

Atena
Apolon
Mojre
Tanatos
Artemida

Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 28.11.2007.

just look

I dalje tražim.
Nešto za što mogu reći da za to živim.
Jednom ću naći.

***

Svi smo mi ubojice.
Ubijamo. Kako tako.
Nesvjesno.
Svjesno.

***

Ljudi ne vjeruju.
U ništa.
Seru.
Non-stop.

***

I dalje me želiš.
A ja te mrzim.
A ti.
Ti me samo želiš.
Ne voliš me.
Ne mrziš me.
Samo me ŽELIŠ.
A ja..
Ja te želim zgaziti.
Izudarati.
Ubiti.

***

Kakav grijeh nosim sa sobom?
A kakav ću tek ponijeti sa sobom?

***

I Hamlet je bio dobra osoba, pozitivac
Pa je ipak ubio

***

Ali ja nisam on.
Ja sam ja.
Djevojka koja mijenja uloge.

***

Ja sam glavna glumica u mome životu.
Ostali oko mene su sporedne uloge.
Bog je režiser, scenarist.
A svijet je pozornica.

***

Ti nisi Romeo, ja nisam Julia.

***
Ja sam Ofelija.
Ti si Hamlet.
U oči si mi rekao da me ne voliš.
LAGAO SI.
Po 50 put.
A ja kao ja nisam mogla živjeti sa tim.
I ti ćeš na kraju umrijeti.
Svi ćemo.

????



| - 21:14 - ...tvoje mišljenje... (9) | ...tvoje boje... | ... |

<< Arhiva >>