.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


On je istina, koju u srcu nosim! On je bice, koje ludo volim! On je laz, koja me boli! Znam, da je uzalud, ali ipak ga volim!

MySpace Layouts



Jednom kad noć
Jednom kad noć
Ukrade nebu
Sve što si voljela na njemu
Bit će ti žao, bit će ti žao
Što nisam tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.
Jednom kad usne
Ne budu htjele
U strancu utjehu tražiti,
Suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedino voljelo.
Kada tuga jednom
Na vrata dođe,
A samoća zaboli,
Hoćes li moći ime moje
Sa usana svojih skloniti?
Bili smo jednom najbolji,
O nama su priče pričali.
I sad kad se sjetiš
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi.


Image hosted at bigoo images



Usamljenost nije u tome što smo sami, nego u tome što ne postoji ništa za čim čeznemo.

st patrick's day 2006



BLOGOVI i STRANICE

Antonela
Hm... šminker... :)
Nikola
Nadine mažuretkinje
Zadranin iz Korčule...
Magdalena
Ines
Dalmatinke u srcu
Sarchy
arahna
Fight with love
Mi samo živimo
Blog.hr
Str. moga grada
Igrice za svačiji ukus
Ljubavni test
Psiho test
Odlična igrica! O dli čna!
bolesni crtići...
za oblačit poznate
horoskop
tportal
Iskon
Klape

Moj život je pjesma bez kraja. Ono sto želim dalje je od raja. Pakao je svaki dan bez tebe. Sve sto želim je da te imam kraj sebe...

free image hosting hosted images



Ako mi vezu oci ja cu te naci. Ako i obrisu suze, ipak ce teci. Ako mi zarobe srce, moja ce te dusa voljeti. Ako mi izbrisu proslost, ja cu te se ipak sjetit!

st patrick's day 2006



Ja san bila tvoja mala i samo san za te cvala. I sa ka san procvitala, zbog tebe san zaplakala. Ti si sad ruža moja, a ja nisan jubav tvoja, previše san virovala lipoj riči od mornara, previše san virovala lipoj riči od mornara. Dalmatinka, dalmatinka, 3 jubavi svoje ima! Prva mi je Gospe moja, 2. mi je jubav tvoja, a 3. je bila boja...



Ljubav je provalija u koju čovjek pored svih upozorenja upada.

Ponekad moramo voljeti
onoga koga ne volimo,
da bi zaboravili
onoga koga volimo...
Voli ono što imaš,
jer možda nikad nećeš imat
ono što voliš...


Ljubavi, ljubavi mi daj
podijeli sa mnom ovaj san
i neka zavide nam svi
sreca je tamo gdje si ti
Njeznosti, njeznosti mi daj
podijeli sa mnom svaki dan
i neka zavide nam svi
sreca je tamo gdje si ti
Zauvijek sa mnom ostani
zauvijek samo ja i ti
vjeruj mi, vjeruj ljubavi
zauvijek samo ja i ti
vjeruj mi, vjeruj ljubavi
sreca je tamo gdje si ti


MySpace Layouts



KLIKNI ODE!!!

U prirodi ništa nije kako treba. Prema tome, ako sve ide kako treba... nešto nije u redu.

Bolje je doživjeti užasan kraj, nego proživljavati užase bez kraja!

Usudi se uć na ovu stranicu... Klikni odeka mišon... Ti to moreš ;)





ponedjeljak, 18.02.2008.

... skupit ću forcu svu, za kraj nasmješit se ...

A eto, svemu dođe kraj... Samo što je neke lakše preživit, a neke teže... A rane na srcu najviše bole!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ajde, zbogom
nek ti je sritno od mene
nikad necu grube rici
kazat za tebe
Ajde, zbogom
nek ti je sritno ovi put
dobro znam da
vrime je za sjecanje

- 18:15 - Comment To Me... (6) - Print... - #


<< Arhiva >>