četvrtak, 03.03.2005.

Here we go again...


I evo mene opet
Svi ste manje vise dobili mailove s objasnjenjem.Eto i meni je bilo tesko,ali je nastala tolika buka oko bloga da nisam jednostavno imala izbora.
Kad sam pocela pisati blog,zapravo mi je trebao psihijatar .Trebalo mi je nesto sto ce me rasteretiti.I tako je krenulo s blogom.Nisam imala pojma koliko to zapravo ljudi cita i koji su ti ljudi.I nastalo sranje.Cak sam mislila odustati od svega,ali sam primila toliko mailova podrske i zelja da nastavima sa,kako su ih moji citatelji nazvali,'seks i grad' pricama.
Moj blog nije fikcija,to je moj zivot isprican na moj nacin.Ovim blogom nisam nikad htjela nikome naskoditi,ili ugroziti bilo sta,sluzi iskljucivo za moju dusu.
Jos jednom svima hvala na podrsci i brizi.Imate svi veliku pusu i nadam se da se citamo dalje.
Sutra vec krece novi nastavak,i bit ce zanimljivo jer sam nasla i novu igracku

- 19:40 - Komentari (11) - Isprintaj - #