srijeda , 26.03.2008. u 21:21

Jelena Karleuša - Rodit ću centarfora

Popularna pjevačica, koja je nedavno objavila novi album "JK revolution" i uvelike ga promovira, vjeruje da će svom budućem suprugu Dušku Tošiću, nogometašu Werdera, podariti nasljednika u kopačkama. Međutim, za razliku od oca koji uglavnom brine o svojoj mreži, Jelena je uvjerena da će Tošić junior cijepati mreže!

- Radili smo na tome (na djetetu) pola godine, ali svaki put je bila lažna uzbuna. Kada se to stvarno dogodilo, nismo mogli na pravi način pokazati radost. Duško je mlad i trebalo mu je vremena da shvati što ga je snašlo. Javila sam mu ujutro, a navečer mi je stigla ogromna košara crvenih ruža sa porukom na kojoj je pisalo - "Za moja dva anđela".
On je ponosni budući tata i svima govori kako ću mu roditi centarfora, - kaže Jelena Karleuša za "Večernje novosti".

Iako je Jeleni svejedno hoće li dobiti dječaka ili djevojčicu, dodaje da njezino okruženje vjeruje da će obitelj biti bogatija za muškog nasljednika.

- Svi u mom okruženju misle da ću roditi dječaka iz samo njima poznatih razloga, - kaže Jelena i dodaje da će o imenima razmišljati u posljednjim mjesecima trudnoće. Trenutno je u četvrtom mjesecu.
Na upit hoće li i ona, kao njena majka, ostati na jednom djetetu, odgovorila je:

- S obzirom na to da Duško želi bar troje, neću se zaustaviti na jednom djetetu. Ma, bit će kako Bog da! I ovo je veliki dar od Boga. -

Duško i Jelena će se vjenčati u lipnju ili srpnju, a to što će postati majka Jelena ne smatra kao hendikep za svoju karijeru. Štoviše, ima planova da pokrene i svoju modnu liniju, a za budući koncert u obzir dolazi samo Beogradska arena.

- Planiram se povući na dva-tri mjeseca, a onda nastavljam gdje sam stala. Imam u planu JK kolekciju postaviti na noge i pokrenuti masovnu proizvodnju odjeće. Time ću popuniti slobodno vrijeme. Ne znam zašto trudnice doživljavaju kao invalide, žene koje trebaju sjediti kod kuće, debljaju se, nose široke majice i hlače svojih muževa... To su balkanski stereotipi. Mislim da trudnice mogu i te kako biti seksi. Ja sam seksi trudnica.
Sa svakim albumom pokušavam naći sponzore koji bi mogli financijski ispratiti moje megalomanske planove. Nije mi cilj da na sceni imam dobru pozadinu, bend i prateće vokale. Od mene se uvijek očekuje više. Od Jelene Karleuše se očekuje spektakl. Ono što sam zacrtala košta zaista mnogo, minimum pola milijuna eura, ali to moram odraditi. Koncert ću najvjerojatnije održati u Beogradskoj areni, jer jedino ona može zadovoljiti sve moje zahtjeve". - kaže Jelena

Image Hosted by ImageShack.us

Seka Aleksić – O ljubavi, glazbi, modi...

Iako je u centru medijske pažnje zbog raskida petogodišnje veze s menadžerom Zoranom Kovačevićem i nove ljubavi sa manekenom Mladenom Radulovićem, Seka Aleksić svoju privatnost drži u strogoj tajnosti i niže nove poslovne uspjehe. Uskoro će publici prezentirati dva nova spota, a uvelike priprema i spektakularni koncert u "Beogradskoj areni".
U intervjuu za "Press", Seka otkriva:

- Prezadovoljna sam posljednjim albumom, najviše zbog pozitivne reakcije publike. Pjesme "Aspirin", "Kraljica" i "Boli stara ljubav" su se izdvojile u samom startu i za svega nekoliko dana postale hitovi. Moja ekipa suradnika i ja uspjeli smo odabrati kvalitetne pjesme od kojih će neke biti "na prvu loptu", a ostale tek na drugo, treće slušanje. -

Poslije spota "Aspirin", koji je izazvao burne reakcije, Seka najavljuje nove spotove:

- Uskoro bi se na TV-u trebali emitirati spotovi za pjesme "Boli stara ljubav" i "Posljednji let" koji su izmontirani od kadrova sa koncerta u Nišu za doček Srpske nove godine koji sam održala pred 70.000 ljudi. Uskoro je u planu i snimanje još jednog spota, ali još nisam odlučila za koju pjesmu. -

Velika joj je želja da održi koncert u Beogradskoj areni te dodaje:

- "Arena" je zauzeta zbog "Eurosonga" upravo u razdoblju kada sam prvobitno imala namjeru održati koncert. S timom svojih suradnika uskoro bih trebala donijeti odluku da li da koncert pomjerimo za kraj svibnja kada se završi "Eurosong", ili da ipak pričekamo jesen. Što se turneje tiče, sve teče onako kako je planirano. Slijede koncerti u Ljubljani, Tuzli, Sarajevu i još jedan u Zagrebu.

Nove frizure i styling su dio Sekinog imidža. Na pitanje trebamo li očekivati promjene, Seka objašnjava:

- Uvijek se trudim da fanove iznenadim novitetima kada je riječ o stylingu. To smatram i svojom obvezom prema njima. Nedavno sam odradila novi set fotografija, a tom prilikom za styling je bio zadužen Saša Vidić, s kojim sam obnovila suradnju. -

O novoj ljubavnoj vezi sa manekenom Mladenom, Smokvica je rekla:

- Na meti sam tabloida od kada sam započela karijeru. Mnogo je laži, neprovjerenih informacija i nagađanja napisano o meni. U samom početku sam to teško podnosila, a poslije sam shvatila da se ne vrijedi nervirati zbog toga. Na svu sreću čitatelji su inteligentni, pa sami mogu prosuditi što je istina, a što su nagađanja bez ikakvih osnova. Na tračeve sada uopće ne obraćam pažnju. -

Na pitanje koje TV emisije najviše gleda, Seka je rekla:

- Kada imam slobodnog vremena, pažnju mi najčešće privuku putopisne reportaže i dokumentarne emisije o životinjama. To me odmara, a i čitateljima "Pressa" bih preporučila da gledaju takve televizijske sadržaje. Nedavno sam na televiziji Avala pogledala dugometražni dokumentarni film "Život s vukovima".

Image Hosted by ImageShack.us

Komentari... (22) - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.