body (( šTa, šTa, kO sam mOžda ja, veSt u cRnOj kRoniCi, LjubOmorna biLa, PA?, pa biWši mi u boLniCi :)) - x Dance all night x - Blog.hr body

(( šTa, šTa, kO sam mOžda ja, veSt u cRnOj kRoniCi, LjubOmorna biLa, PA?, pa biWši mi u boLniCi :))

---> ahahaha... jebao was wiše blog :) dada, opet sam otworila.. weč neki petstoti.. al nea weze! iam ja wolje... ccc.. :)

---> owi me praznici ubijaju.. prekratko.. i ja ču kao učit (jel tako iwana =D ) i onda swaki dan, sutra.. i tako do ponedjeljka.. ako ste me išta shwatili =)

---> bilo se jučer u Lottu.. ahahahaha.. ja ču se ranit s onim bauštelcem (fak off, tina rofl) i igrale mi igricu na đuboksu, tražile razlike na golim ženama i muškarcima, kao i swaki put kad dođemo tamo :) (obaramo rekorde :D ako widite u lottu na ljestvici top 10, pod par brojewa, Plawushe, to smo mi)

---> i owu subotu Maria dolazi na make-over kod mene, sa punim kuferom :D (nebitna informacija)

---> i sad fakat wiše neznam ša da pišem za prwi post, tako da wam šaljem swima pOOsice.. *

---> još samo jedna ikonica koja me fascinira swaki put kad ju widim xD

Image Hosted by ImageShack.us


Poose*

26.03.2008. | 22:07 | | 18 | Komentiraj | Isprintaj | #


  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Let's party.


You can love me. Or hate me.
But it's still an obssesion :)
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Zowu me... Vanessa(Nessa,Plawuša)
Godinice: 15
treniram ples u predobroj grupi
x Flashdance x(trenutno pauziram)
i počela s Yogom =)
Žiwim u najnaj gradu Rijeci

Image Hosted by ImageShack.us

Music:
x Hiphop x
x Techno x
x Cajke x
x Punk x
x Rap x
x R'n'B x
x Pop x
SweEeee... =)

Image Hosted by ImageShack.us


x Love x
myself.
frendowe
flokicu
starce
fotkat se xD
deČke
radit gluposti.
kad sam u prawu
densat
more
ljeto
...

Image Hosted by ImageShack.us

x Hate x
kad su ljudi bahati, iritantni ili dosadni.
kišu.
zakasnit na bus
kad netko kasni
...

Image Hosted by ImageShack.us


xJoš poneka informacija. Reda radi.x

Dakle. rođena na cijenjeni prwi april, tak da joj wečina ne wjeruje. krassno. newjerojatno twrdoglawa, swojeglawa i sarkastična. dada, weoma loše. ali, i nasmješena, wesela, optimistična. a ponekad i cinična. ša je tu je, takaw je žiwot. po cijele dane wisi na kawama sa swojim plawojkama, woljam ih muCCho.

Image Hosted by ImageShack.us

i sad bih mogla blablat o sebi cijeli dan, al neam wolje, nit mislim da čete čitat. nepotrebne informacije.. ccc. =)

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

CREDITS

dizajn : patka dizajn
picture: lafaette