With flowers in my hair ... https://blog.dnevnik.hr/flowergirl

petak, 03.08.2007.

Blog i ja

Danas moj blog slavi prvi rođendan. Zapravo, slavi 369 dana. Ali moj prvi post slavi prvi rođendan :)

Image Hosted by ImageShack.us



Počeci. Ljeto 2006. Bilo je to do sada najgore ljeto u mom životu. Neki bi rekli: pa nije to tako strašno kad ti ugine pas. Osim ako zaista vjerujete da je
1. pas vaš najbolji prijatelj
2. važno osjećati i biti voljen te da pas to može učiniti za vas (Pauline Quinn)

No to je već neka druga priča. Priča koja me učinila još usamljenijom nego što sam prije nje bila.


Ako vjerujete u raj i pakao, onda će svaki pas kojeg ste poznavali biti u raju.
Ljudi će tamo biti vrlo, vrlo malo. (James Thurber)


Depresija. Tog se ljeta nisam čula sa svojim prijateljima. Zašto i bih? Da me pitaju kako sam? E to mi stvarno nije trebalo... A i oni koji su znali što je bilo, nisu baš mnogo marili za mene.
Zapravo sam se dobro i držala. Nakon tjedan dana sam se kao sabrala. U stvari mi je trebalo preko pola godine, ali eto... ponekad sam jako dobra glumica. Ljetna depresija, potpuna bezvoljnost i teško nezadovoljstvo vlastitim životom dolazilo je do izražaja s vremena na vrijeme da bi dosegnulo vrhunac u rujnu, usred ispitne groznice. Tada sam udarila u dno, udarila ga takvom silinom kao valjda nikada prije.

Neki drugi Windowsi. Blog je u to vrijeme bio jedan od rijetkih prozora u svijet koje sam se usuđivala otvoriti. Pisala sam tugaljive tekstove koje su samo rijetki čitali. Nakon svega 6 postova, jedan takav osvanuo je na naslovnici... Takve se stvari uvijek dobro prodaju.

Prioriteti. Već dugo vremena nisam niti jedan svoj post predložila za naslovnicu. Onemogućila sam prikazivanje imena mog bloga po listama. Jednostavno želim da ovo ostane moj anonimni blog. Pa makar se broj čitatelja nikad ne povećao na deset :)

Mitoza. Danas imam 4 bloga: jedan anonimni (dakle ovaj), jedan javni, dva na kojima nisam nikada riječi napisala... Jedan je trebao biti posvećen mom omiljenom gradonačelniku, nije nikada zaživio. Drugi samo čuva moj alternativni nickname da ga ne bi netko drugi preoteo, za neka bolja vremena. Treći (javni) star je preko pola godine, sadrži moje ime, prezime, sliku i ima svega dva posta... Neko vrijeme sam razmatrala mogućnost da se preselim tamo. Naravno, ne bih se nikad preselila bez da vam natuknem svoju novu adresu :)

Prognoze za budućnost. Vjerujem da će moj prvi blog opstati dok me bude u blog-vodama.

Zahvala. Hvala svima vama koji ste me čitali, pratili svojim komentarima i uveseljavali svojim vlastitim blogovima.

Pozdrav,

Flowergirl

03.08.2007. u 17:31 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Tko je Flowergirl?

Zagrepčanka u 25. godini.
Sve dalje i dalje od diplome.
Pomalo podvojena ličnost.
I što je najbitnije: svjesna (poput Matissea) da uvijek postoji cvijeće za one koji ga žele vidjeti.


Opis bloga

When the head of state didn't play guitar,
Not everybody drove a car,
When music really mattered and when radio was king,
When accountants didn't have control
And the media couldn't buy your soul
And computers were still scary and we didn't know everything

I was born too late to a world that doesn't care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

[All]

Iz arhive



o Blog i ja
o I opet FloraArt
o Što je muškarac bez auta
o Kad narastem bit ću televizor
o Apstinencijska kriza ili kako preživjeti kvar televizora
o Zašto sam Flowergirl
o Pet stvari koje još niste saznali o meni
o Strpljen-spašen (penzioner)
o With faded flowers in my hair
o Kad već političari lažu, vjerujte crtanim likovima
o Kako sam postala voajer
o Žene, žrtve mode: 10 sigurnih znakova da robujete modi
o O dokumentarnim sapunicama i (ne)posvajanju unuka
o Seizmološka aktivnost mog života

Brojač


Free Counter
Free Counter


Kontakt


Moja e-mail adresa

Shortcuts


Filozofica
Hrvoje
Mary
Pegy
Alan
Run
Sinke
Bosa pjevačica
Eugen