< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off



ICQ
451-408-624

Mail
r3sh@net.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo sam ja XD

Nekaj o meni

Ime:Tihomir
Prezime:Stepančec
Rođen:29.9.1988
Dolazim: iz vž-a
Škola:MEC

Ak vans nekaj više zanima gore vam je moj ICQ i e-mail

LJudi koje redovito čitam


------------------------------
Tinika
Aco
Eni
Petra
Lijeva Noga
Silent Scream
Purple Haze
tinči
Riza
Enclave
Grungemaniac
Vitamin
Mean
AEnima
Imortal angel
Nirvana ever3
Ivona-2
Dying alone
Scentless
..joRdiSoNK@..
siddharta
about a nirvana


..............



Ensiferum - DeathBringer From the Sky



Bolji bend ne postoji,,,bar po mojem,,,,

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-------------------
Grupe koje slušam,,,,

In Flames
Trivium
Wintersun
Ensiferum
Norther
Amon Amarth
Children of Bodom
Dagoba
Caliban
Edguy
Iron Maiden
Helloween
Metalica
Korn
Disturbed
Machinehead
Mudvayne
Static-x
Tool
Deftones
A Perfekt Circle
Chevelle
Staind

.......


nedjelja, 04.02.2007.

Evo me hehe,,,,

Da dobil sam ovu štafetu od eni i sad moram napisati 5 nekih stvari o meni koje kaktiga niko nezna,,,hmmm pa o meni skoro sve znaju frendovi i frendice pa onda bum nekaj napisal,,,thumbup

1. Opsjednut sam gitarama i opremom za gitaru
-jep istina je hehe na netu svako malo gledam po stranicama kaj ima novog na tržištu i tak to,,,,gledam efekte za gitaru to mi se najviše sviđa,,,,

2.Obožavam crnu boju
-crna boja mi je naljepša i obožavam ju,,,,doma skoro sve stvari su mi crne hehe,,,,hmm pa nije čudno onda zakej sam stalno u crnom hehe,,,,

3.Volim igrati košarku
-to mi je najbolji sport pa tu i tam zaigram s frendovima ovak prek ljeta vani a prek zime i to na tjelesnom samo

4.Imam strah od duboke vode,,,headbang
-mislim ne bilokakve duboke vode u bazenu je ok,,,ali na moru uffff tam se bojim iti u jako duboku vodu jer si stalno nekaj zabrijem da bude me nekaj griznulo za nogu ili tak nekaj rofl

5.I da ljen sam hehe
-je tu si nemrem pomoči takav sam moraš mi 3 put reči da nekaj napravim hahaha ,,,,,


I to je to,,,,evo ovu štafetu predajem Aciju,Riži i Tinči ,,,uživajte pozz

I da novi spotek sastrane thumbup



| komentari (35) | print | # |

<< Arhiva >>