< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

Opis bloga

Ovaj blog govori o rock i metal musici, ali naravno i o svom zivotu....

Green DayA sad par slicica............
peace
peace
PEACE
warnamcornamcornamcornamcor
zujozujozujozujo
bangbangbangbang
greedygreedygreedygreedy
beljbeljbeljbelj
beljbeljbeljbelj
kisskisskisskisskisskisskisskiss
Green Day
green
green day rock
green day
green day
green day


src="http://www.hi5tools.com/promote.gif" alt="hi5 Layouts" style="position:absolute; left:0px;
top: 0px; z-index:9;" border="0">

hi5 Mouse Cursors

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr





crossbonespeace


A sad par pitanja....

Kakav vam je moy blog??
Zakon
Dobar
Glup
XXXXXXXXXglup
Odvratan
pollcode.com free polls

Koyi vam ye naydrazy glumac od navedenih??
Leonardo Di Caprio
Johny Deep
Orlando Bloom
Eddie Murphy
Chackie Chan
Nist navedeno...............
pollcode.com free polls

Slusate........
Avril!!!!!!!!Yeeeeeeee
50 cent
Green day
Eminem
Daru bubamaru(JA MRZIM NARODNJAKE!!)
Nist navedeno...............
pollcode.com free polls

Tvoy tip cure je?!?
Rockerica
coolerica
darkerica
Sminkara
cackalica
Nist navedeno...............
pollcode.com free polls

Tvoy tip decka je?!?(za cure)
Rocker
cooler
darker
Sminker
cackalica
Nist navedeno...............
pollcode.com free polls

ludludludludludlud
burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad
headbangheadbangheadbangheadbangheadbangadbang:
partypartypartypartyparty
puknucupuknucupuknucupuknucupuknucu
lazelazelazelazelazelaze
nutnutnutnutnutnut
madmadmadmadmadmad

A sad moji naydrazy glumci
i moyi najdrazi filmovi u
kojima oni glume

blablaChackie Chan
Smoking
mouthwashOrlando Bloom
Lord of the rings
Pirates of Carribean
1,2,3.................
thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
crossbones
cool
awesomely cool guy
target="_blank">a cool man


src="http://www.hi5tools.com/promote.gif" alt="hi5 Layouts" style="position:absolute; left:0px;
top: 0px; z-index:9;" border="0">

hi5 Mouse Cursors

Par stvarcica o meni....

Pravo ime - Floren...
Ime - BackBoy
godine:16
Hobi - Kompjuter, gitara te slusanje glazbe...
Slusam - metal, rock, punk...sve u tom stilu....
Grupe - Linkin Park, Avril Lavigne, Lord, Green day.....
Filmovi - horrori su mi naj, Akciske, i kriminalisticke, i ponekad komedija...
Volim - Mrtvacke glave, crno, bjelo, sivo, i tamnoplavo,pizdarije, kisu...
Mrzim - Ulizice, skolu, umisljene ljude, ogovaranja, politiku...

Linkin Park

Linkin Park

lordi
lordi

avril

avril

Avril



Cross Bones


Green Day







src="http://www.hi5tools.com/promote.gif" alt="hi5 Layouts" style="position:absolute; left:0px;
top: 0px; z-index:9;" border="0">

hi5 Mouse Cursors

avatar

Cross Bones
cross bones
cross bones

CROSS BONES
death




Peace




src="http://www.hi5tools.com/promote.gif" alt="hi5 Layouts" style="position:absolute; left:0px;
top: 0px; z-index:9;" border="0">

hi5 Mouse Cursors

ponedjeljak, 28.01.2008.

........ef,,,,,,

Ev ne znam sta da pisem ........
dosadno mi tupavo.........
a malo ste me i vi razocarali.. tyeo sam vise komova al nema veze...
ovaj mi post malo vise komajte.......a ja ja cu komati vaws....
Ayd pliz.....pkliz.....pliz..........pliz........
pa zbog vako kratkog postica ev vam par slika i videa..........
">boys vs. girlsgirl

|komentiraj 110| printaj| #|

utorak, 15.01.2008.

Ok..........

Pisat cu vam o mojoj ljubavi...........
She i s ggggrrrrreeeeaattt.Nekad zna bit mal umisljena .........
and her name is ..............................................
Andrea . . .Zgodna ye sve u sesnaest hodamo vec 2 months.
yednom ye u razredu trebala dobit yedan a ya kak sam ye
volio i usto se pa predlozio da men da yan.....................
ona vam ye odlicna ucenica pa bi ye starcy ubili da ye
dobila yanbangbangbangbangbangbangbang
bangbangbangbangbangbangbangbangbang
A niye smila lagat yer bi yoy nos narasto (sala mala)
lazelazelazelazelazelazelazelazelazelazelaze
lazelazelazelazelazelazelazelazelazelazelaze
Onda se skuzlo da yu volim yebote
bilo mi ye dosadno cyeli dan zat sto ona mene nije volila
A kaka tuzna pricacerektuzancrycerektuzancrycerektuzancry
Al pslje mi se yebalo za nju..........................
yednog dana mi ye prisla (((((((kad sam bio glavni frayer u razredu))))))
i pitala me oc hodat s njom....................................................
A ya reko da cu razmislitrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes
rolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes
Razbijo sam glavu.....................................headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
I da hodamo............................kisskisskisskisskisskiss
kisskisskisskisskisskiss
I sad yucer smo bili na partyu...partypartypartypartypartypartysmokinsmokinsmokinsmokinsmokin
Pilo se i puslo a ya nju zateko sa nekim yebancem zalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzaliven
ljubili se i grlili...............
Bio sam tolko ljut da sam yoy zube razbio..................
zubozubozubozubozubo
zubozubozubozubozubo
zubozubozubozubozubo
zubozubozubozubozubo
I onda smo prekinili sretansretansretansretansretan
Od tad mi se yebe za nju yer ye ona yedna prevarantska kurva....
I da tyeo sam vam rec.............................
Da saam na nju potrosio vise od.......................
900 Kn................picka..........umobolna............
ludludludludludlud
ludludludludludlud
ludludludludludlud
greedygreedygreedygreedygreedygreedy
greedygreedygreedygreedygreedygreedy
greedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedygreedy

|komentiraj 20| printaj| #|

utorak, 08.01.2008.

................MaXAdSl,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ew ljudovi men isteko maxadsl Pa nec moc bit tolko na netu
tuzantuzantuzantuzantuzantuzantuzantuzantuzan
A iovak ne znam sta da napisem.....................smijehsmijeh
Ovak stoje stvari ...........winkwinkwinkwinkwinkwinkwinkwinkwink
Cekam novu igricu i dosadjujem se.....................namcornamcornamcornamcornamcor
Predlozite mi ::::::::::::::::::::sretansretansretansretansretansretansretan
O cem Da Napisem PHOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
finofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofino
mahmahmahmahmahmahmahmahmahmah
zubozubozubozubozubozubozubozubozubo
tuzansretantuzansretantuzansretantuzansretan
naughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty
I da zaljubljen sammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
cerek LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE cerek
cerek cerek cerekcerekcerekcerekcerek
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek


Green Day

|komentiraj 35| printaj| #|

četvrtak, 03.01.2008.

..........He is STUPID!!!!!!!!!!!

Kao sto ne znate ispricat cu vam nest............
neki dan nazivciro me frend.....
nas dvoje smo najbolji frendovi samo kad jedan "popularni" dominik nije
u blizini a cim je on tu odmah se pravi vazan da upadne u njegovo drustvo
i naravno vrijedja mene zato sto meni nije stalo do dominikovog drustva....
On je meni posebno STUPID!!!!!!!!!!!
prije sam se druzio s njim i bili smo tak tak frendovi...
Al sad..........sad ga mrzim........
A i onak nije mi bio vazan ..........
Ja sam yedini popularan medju cetvrtasima srednje
i tamo imam ekipu s kojom svaki dan izlazim u grad....
s kojom svaki dan gledam filmove do 4 ujutro i tak...
mislim da se s njim vise necu s njim druzit.......
sta vi mislite!?!
komentare saljite na ovaj post.......plizzzzzzzzzpeacepeacepeace

|komentiraj 19| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.