subota, 29.01.2011.

Noć muzeja 2011

Bio ja tako jučer na Noći muzeja. Iako pozdravljam inicijativu jer smatram da je kultura u Hrvata nešto što se drži ispod tepiha, zajedno s ostalom prvljaštinom, moram priznati da me se sadržajno uopće nije dojmilo. Nazovite me čudnim ali pegle, tosteri, pečnice i usisavači nisu moj pojam interesantnih, muzejskih izložaka. To mogu vidjet i u konikomu. Svaka čast na starim kaljevim pečima i predmetima "kakve su koristile naše bake" ali većinu tih stvari imam i ja u svojoj kući. Sve nekako imam dojam da su takvim izlošcima pokušali prikriti prazninu koja inače vlada tim prostorima. Žalosno s obzirom na našu turbulentnu i ne tako nezanimljivu povijest. Imam dojam da nije ista stvar otići na Noć muzeja u Osijeku i u, recimo, Zagrebu.

S druge strane, navala ljudi je bila tolika da sam se jedva kretao po muzejskim hodnicima u 23h navečer. Želja ljudi za nečim novim i dubljim od koncerta Severine se gotovo mogla opipati u zraku tako da mi je još samo dodatno žao zbog razočaranja koje se moglo očitovati na njihovim licima prilikom izlaska. Garantiram da većina tih ljudi ne bi ni u ludilu platila kartu za ponovni prohod izložbe. Znam da ja ne bi. Ostajem mišljenja da se radi o sjajnoj inicijativi koja propada zbog lošeg stanja, financija i opskrbe naših muzeja. Vrhunac večeri mi je na kraju bilo pivo i razgovor s prijateljicom u obližnjem Pubu.

- 13:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>