Flat Finder

četvrtak, 31.08.2006.

Izgled vara

Na Jarunu sam išao pogledati jednu novogradnju za čiju sam prodaju saznao preko frendice koja ima stan do. Slučajnosti.
Ustvari, nije novogradnja već je 2 godine stara zgrada. Al to je sve ipak kategorija "ganz novo". Aparat za slikavanje i spremanje vizualnih dojmova sam naravno zaboravio, kao što sam taj dan zaboravio i ključeve od stana (ovog tekućeg) pa sam se morao uvlačiti unutra svakakvim partizanskim metodama.
Šta reći o stančiću? Ono, na prvi pogled sve 5 i pol. Zgrade su odmah uz ulazu na Jarun, lijevo od ulaza da budem sateljitski precizan. Znači, pogled na rolerice garantiran, a za večernji izlazak pljunem do elitnih klubova. Ili na njih.
Elem (dakle), protuprovalna vrata, klima, dva wc-a (pišaonica i kupaonica) i nešto između. Kvazi špajza ili ono za sakrit se kad se ćaća napije pa izvadi remen. Dvije spavaće solidnih gabarita, iako jedna malo manja. Dosta svijetla. Boravak je prostran, povezan sa blagavonicom i kuhinjom, koja je samo zidom zaklonjena od pogleda iz boravka. Nije odjeljena nekim vratima, što bi mogao bit bed kod pečenja ćevapa i zagorijevanja graha!Stolarija se mom skoro laičkom oku čini ok al su zidovi neki šupljikavi. Kaže frendica da se čuje kad u susjednom stanu pale svjetlo. Biće da se štedjelo na zvučnoj izolaciji da se uštedi za građevnisku dozvolu. Kako se tek čuje kad se pijana ekipa počne derati "goooool" ne želim ni znati. To je kao onaj vic o veličini Slvoenije: kad Slovenci u Ljubljani puste glasno muziku, susjedi u Grazu zovu policiju!
Osim te zvukovne problematike, ostalo mi se sve čini ok i moderno,parket je dobar, papiri čisti, bez fleka od pive. Sva sreća što piva ne ostavlja mrlje od kave. Cijena je već malo druga priča. Kaže, 2 tisuće eura za kvadrat, 80 kvadrata...hmm. Mnogo para. I mnogo velik stan za singla. Al to je problem. Najmanji stanovi najbrže planu. Većina kupaca su garant ili samci ili parovi. Ili sirotinja. Ili sve ovo kombinirano :) Ustvari, to je tužno. A nedaleko od stana koji sam gledao grade se neki luksuzni stanovi gdje je kvdrat 3500 eura i već su prodani, prije zvršetka gradnje. Jesmo latino država, raslojeni na sirotinju i bogate, a srednja klasa se stisnula.
Trebalo bi naći kakvu dobru i čednu djevojku koja ne sumnja u moje prlljave namjere, napraviti klinju pa onda ostvariti nekakve olakšice kod kupnje. U odnosu na POS, ova cijena je paprena, al je vjerovatno i izvedba za klasu viša. Baš ću morati malo provjeriti stanove iz POS-a.

Počeo sam kopati po bankarskim kreditima da bi našao najbolju opciju, al o tom ću kasnije kad sredim sve inoformacije. Uz to sam napravio i izračun koliko me dođe gradnja kuće, pošto su neki savjetovali i tu opciju. Do sljedeće epizode, vaš superjunak se odjavljuje!

- 22:21 - Komentari (3) - Isprintaj - #