Flat Finder

petak, 25.08.2006.

Tinman

Limenka. Kažu da se tako zove ta zgrada, a bome tako i izgleda. Borongaj, naoko mirna četvrt, ali tko zna. Nove ceste, lijepo uređene, ali te zgrade „limenke“ me baš ne fasciniraju. Negdje iz 60-ih godina socijalističke stanogradnje. Možda je to onda bilo moderno al danas ne liči na nešto.
Gledao sam nedavno film sa Dannyem DeVitom gdje je on trgovac koji dila aluminijske oplate za kuće, 60-ih godina. Bit će da je to onda stvarno bilo popularno.
Samo me zanima kakva je temperatura ljeti, kad se taj aluminij zagrije. Unutra može biti kao u pećnici, kad pile zamotate u foliju.
Dakle, 47 kvadrata, nešto više od 1200 ojra po kvadratu, stan na 3 katu. I nisam bio jedini zainteresirani. Utrkivao sam se sa dvije dobre,plave koke do stana. Idem i tražim zgradu kad staje 206-ica kraj mene i koka pita jel znam gdje je ta i ta zgrada? Reko, da, upravo tamo idem. Kad smo skužili da smo si konkurencija, trk. I dođem ipak par sekundi prije njih. Zajebavao sam ih da je gazda možda gay pa da neće pasti na ženski šarm. A kad ono, gazda nas čeka na ulazu u zgradu i smije se. Biće da me čuo. Kreten ja. I tako nas odvede do 3. kata Unutra nas čekao njegov partner, valjda pojačanje u slučaju nekih prijetnji ili ucjena. A lik je smijeh, po izgledu Đuro Utješanović 20 godina mlađi. Njih dva ko ostarjeli Lolek i Bolek. I pokušavaju uvaliti stan.
Prvo papiri na pregled. Kao na carini. Nisam ekspert, ali miriši sve ok, ajnc a, 1/1. Vozi.
Novi laminati na podu, nije neka kvaliteta, ali novo. Novi ormari, Lesnina kvaliteta. Kreveti i fotelje iz vremena Savke Dabčević Kučar. Prozori ne dihtaju pa puše ispod njih. Druga soba u istom stilu. Ako misli samo sa novim laminatom i par komada šit namještaja privući kupca, nije baš nešto. Ajmo dalje u inspekciju. WC – liči na mesnicu sa bijelim malim pločicama. Starinski, kada u bojama djece cvijeća, šarena, napušena. Kamenac caruje. Loše, loše, al za očekivati. Vodi dalje lik, Lolek, do kuhinje, gdje Bolek mirno sjedi. A kuhinja upadljivo neobnovljena, mala, kao po mjeri za Somalijce. Pitam šta je sa razbijenim prozorom od armiranog stakla? A eto, desi se, to vam je mali trošak. Da. Pločice u kuhinji trule i zrele za vađenje, elementi trulež, stolovi i stolice… Sve via smeće. Kaže da su instalacije super al baš mi ne zvuči uvjerljivo. Ispod te fine obnove podova biće da ima još dosta potajne truleži koja bi kasnije zaskočila i samo bi gledao kako pare idu na račune raznih hausmajstora.
Režije, ma male, odlične. Imate račune? Pa imam kod sebe u stanu, tu nemam išta. Aha. Naravno. Imao sam već iskustava sa takvim kamuflažama.
Dobro čiča, uzet ćemo vas u obzir. Javit ću se. Garant hoću. Doviđenja, aj bok. Malo morgen hoću. Ćao tutti.

- 20:26 - Komentari (5) - Isprintaj - #