Flat Finder

petak, 11.08.2006.

2131 €/m2!!!!!!!!!

Jučer sam obišao jedan stan, i to kakav! Špansko, zgrada stara 7 godina, 61 m2, dvosoban, kompletno nanovo namješten (kožni trosjed, dvosjed, fotelja, stol od masivnog drva, kožne stolice), LCD TV, nova moderna kuhinja, klima, protuprovalna vrata, etažno plinsko…zujo
Cijena? Prava sitnica, 130000 € iliti 2131 €/m2! dead

Ne znam kako si vlasnik računa da će dobiti tolike pare za stan u Španskom, ali hej, stan je exclusivno namješten pa mora i cijena biti exclusivna, jel?lud

rađe bi prazan, a jeftiniji

Stan je stvaro nice za poludit, ali ono… kao da sam došao u salon namještaja a ne u stan koji se prodaje.

Papiri su naravno čisti k'o suza, kako se ono kaže "vl list 1/1", samo što vlasnik nije bio u ZG pa nisam vidio papire. Za razgledanje su me dočekala dva njegova frenda (ad hoc agencija) koji mi nisu mogli reći nikakve detalje vezano uz stan, ipak dečki samo pomažu frendu, tak da ih ne krivim. Mislim da je u ovakvim situacijama, kada se prodaje skuplji stan, a vlasnik nije uvijek (skoro nikad) prisutan, dobro angažirati agenciju jer je ipak takav stan potrebno dobro oglasiti, a i realnu cijenu odrediti. Ako već prodaješ stan onda ga nastoji PRODATI, a ne "prodavati".

Malo si mislim što bi ja napravio na mjestu vlasnika: prvo, najvjerojatnije angažirati agenciju ako već nisam uvijek prisutan. Ona bi uzela po 2% od prodavatelja i kupca, znači po 2600 €, ako cijena ostane i dalje astronomska. Drugo, odrediti cijenu stana bez namještaja i kao takvog ga oglašavati, potencijalnim kupcima namještaj ponuditi uz neku nadoplatu (ako su stvari još nove imam valjda račune, predočim ih kupcima i snizim cijenu za 10 – 20 %).
Sigurno ne bi u startu plašio ljude sa tolikom cifrom.
Mene je sigurno uplašio, ali sam svejedno došao pogledati faj fenci šmenci stan kad mi je već bio usput.

Danas sam uletio u banku (gužva!) i pokupio par brošurica vezano za stambenu štednju, tek toliko da imam kaj čitat preko vikenda. Za sada znam da sam prije min 2 godine trebao početi štedjeti da bi sad uzeo stambeni kredit.

Pozdrav i sretno svima vama u potrazi

flatfinder

PS. zahvaljujem komentatorima na savjetima

- 16:53 - Komentari (6) - Isprintaj - #