Hrvatski English | Français | Deutchland
Lockerz, School, Sims... -> nedjelja, 21.02.2010.

Guten Tag my fellowship of the ring!
Danas ću vam pisati o mojoj novog opsesiji - Locekrz! Yes Yes, I do Lockerz indeed. Za vas koji ne znate o ćemu se radi, Locekrz je stranice u kojoj skupljate bodove i zamjenjujete ih za nagrade. Da vam objasnim sve po redu, Lockerz je još u BETA (Nedovršenom) stanju stoga se možete registrirati jedino ako vam već postojeći član pošalje pozivnicu. Ja sam član pa ako želite pozivnicu pošaljite mi E-Mail koji sadrži SAMO vaš E-Mail (npr. ime.prezime@hotmail.com) na moj E-Mail (antonela.c.b@msn.com) i ću vam poslat pozivnicu ISTI DAN. :D

-Kako skupljate bodove? LAKO, bodove dobivate jednostavno tako što se taj dan prijavite na stranicu i kliknete mali oblačić "Login PTZ" ili odgovorite na dnevnu anketu (Pošto je to ANKETA, nema krivog odgovora). Ubrzo će doći još više naćina na koje možete osvajati bodove ("PTZ") kao jednostavno gledanje videa i još mnogo toga!

-Nagrade su olovke, gumice, gluposti? NE, nagrade su stvarno odlične i super! Da nabrojim samo neke, tu su MacBookovi, iPodovi, PlayStation 3, PSP/Go!, Xbox/Elite, Nintendo Wii, Nintendo DS, PayPal novac (čak i u vrijednosti od 5000 dolara!), Amazon poklon kartice, Igrice i još mnogo toga!

-Sve je potpuno LEGALNO i BESPLATNO. Eto, da podjelim s vama čari interneta! :D Ako vas zanima, samo pošaljite svoju E-Mail adresu na antonela.c.b@msn.com. ;)

Danas sam vesela. Prikupila sam prek 200 bodova na ovoj 2good2bTrue stranici. Nadam se da sve nije jedna velika prevara, al ima na YouTubeu dokaza, ljudi otvaraju svoje poklone sa stranice, jednostavno upišite "Lockerz unboxing" i ostanite zapanjeni! :D

U školi je tako-tako. Moram se pohvalit da ovaj tjedan nisam imala NIJEDAN izostanak! Cijeli tjedan sam bila kompletno na svim satovima. :) Zaradila sam 4 iz matematike. Al još imam onu jediničetinu ispravit, a ja POJMA O POJMU nemam. Dobila sam također 5 iz lektire, hvala bogu šta glupi profesor ne ispituje, nego samo bilježnicu pregleda. Hehe. :D Inaće iznervirala me u ponedjeljak profesorica iz matematike. Ja se idem počešati za obraz ona meni "Antonela nemoj pričat, nisam ja slijepa pa da ne vidim da melješ tu!" ja ono stala -.- koji je tebi vrag ženo? I ostatk sata sam šutila da bi mi 5 min prije kraja rekla "Antonela, dođi ovdje u prvu klupi, ti konstantno pričaš ja tebe gledam!" a ja ni riječ pisnula! I onda sam se onako bahato ustala i rekla "ŠTO JA SAD?NISAM NIŠTA NAPRAVILA KOJI VRAG? CILI SAT ŠUTIM!"... I onda mi je zakeljila jedinicu u zalaganje. -.-" WTF? Get a life. Ko da sam ja kriva što pati od nejebice. xD Strah me nadolazećeg tjedna. :( U ponedjeljak nam donosi ispite iz engleskog i pišem glazbeni. Utorak moram donjet nekakve eseje za ocjenu, u srijedu moram odgovarat engleski i kemiju. U četvrtak pregledava bilježnice za ocjenu i u petak ispit iz povijesti... Yay! Ako preživim sljedeći tjedan bez bježanja klanjat ću se sama sebi.

Jučer sam si instalirala Simse 3. Prvi put u životu napravila sam malu kuću. Ozbiljno, najmanja koju sam ja ikad napravila! Ima samo 3 sobe. Dnevni, Kuhinja i blagovaonica su sve u jednoj sobi. Mala spavaća soba, i mali WC. I to je to. Mala kuća. Ful mala... Neda mi se sad ulazit u Simse i slikat, al kad sljedeći put uđem slikat ću ju i ovdje objavit slike da vidite kako je mala i lijepa! Simsica mi se zove Alessandra, preziva, naravno, Ambrosio. Adult je i nema nikog, još. Planiram joj nać negod seksana u parku. Hehe. :D

Evo, ovaj post nije nešto humorističan jer sam se fokusirala na lockerz, školu
i simse. Sljedeći će bit crnjaci. Obožavam vas sve. <3 :)

16 KomentaraPrint#

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv