Irish Coffee

ponedjeljak, 28.07.2008.

Uvijek svježe voće paralelnog svijeta

Toliko o nama.. a kao da nisu sve ljubavne priče odavno prožvakane.
Lanac koji veže i vuče beskonačan niz ljubavnika što se grle i svađaju, dosađuju i mrze, kroz sva ta duga stoljeća. Ima neka tajna veza..


Zašto bih uopće mislila ili pisala o tebi, dragi moj?
Čime si zavrijedio biti razlogom mojeg buđenja?
Razišli smo se davno, davno. Kad sam te susrela znala sam da si baš 'onaj pravi'. Vidjela sam sve tvoje turobne mane kao na dlanu- i još te jače zavoljela. Eto, takav je bio i moj san.
A zamisli, bilo je isto ovo doba u godini. Isti miris vrućine.
Znam zašto te mogu sanjati ovako čisto i jasno. Bio si i ostao onaj pravi. Imam prvi i najbolji, onaj kristal osjećaja.
Više me ne zanimaju priče i okolnosti, sumnje, strahovi i suze. Ni tvoji ni moji.
Volim sliku tebe nekad.
Mogu sanjati sliku tebe, i iznenadim se koliko je ljubavi ostalo.
Nemam pojma što misliš ili osjećaš ti, dragi moj. Nemam pojma imaš li nekoga ili ne. Nemam pojma jer i ne želim znati.
Uživam ponekad otkriti iskricu, titraj u tvojem glasu, zbog koje vjerujem da smo isti.
I uživam prekinuti razgovor taman kad onako zastaneš, kad ti riječ jedva primjetno zapne.. kad na trenutak zazvučiš kao nekad. To mi je dovoljno.
Sve dalje od toga bilo bi ravno samoubojstvu.

...
Inače, govorim sebi da je ljubav kemija. I grozim se braka. Možda je lijepa ideja, ali nije li užasna zamisao biti vezan i vezati nekoga? Zakonima, strahom od posljedica, obećanjima i očekivanjima. 'Kao svi drugi'..- vraga, nema toga.
S druge strane, kako bi ljubav bila samo kemija. Početni impuls zalijepi nas za NN-a ovog ili onog spola. Ali već tada negdje u primozgu znamo, otvaraju se slutnje što taj NN sa sobom donosi..
Ljubav je toliko više. Uskličnik molim.

Ja sam nesposobna za dugu vezu. Zapravo, odgovarao bi mi xy kojeg bih mogla ugasiti s daljinskim uvijek kad mi smeta. Da ne govori, ne diše i ne zauzima prostor onda kad ne želim. O sitnicama poput pranja i kuhanja da i ne govorim. Sposobna sam za veličanstveno ugađanje onome koga volim, kad ga volim. Ali moji osobni programi često se mijenjaju i zamaraju me reprize.
To znači ubrati neko voće usput, ako izgleda i miriše dobro. Ima li bilo kakvu naznaku truleži, hvala ne bih. Makar ostala gladna.

...
Tako, dragi moj, lijepo je sanjati te.
Zaključila sam da ti u meni živiš paralelnim životom. Bolje reći, ti i ja živimo u meni u jednom idealnom svijetu. U beskrajnoj ljubavi prvog vrućeg dana.
Tu se nisi promijenio; ne mrštiš se, nisi mamuran ni ljut. Ostaješ moj najdraži dečko. A ja, razdragana i opijena zanosom poput djevojčice, topim se u tvojoj nježnosti. Čaroban svijet..
Nije važno što ne postoji u stvarnosti, takve bajke ne traju na zemaljskom tlu.
Tko zna čemu bi bili nalik, ti i ja, da smo danas zajedno. Kad se sjetim one bolne mržnje.. Ratnici u pohodu na život i smrt.
Ah ne, draži si mi u snovima.

Danas je sve baš onako kako treba biti.
Pitam se samo.. sanjaš li ponekad isto? sretan


28.07.2008. u 07:05 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (7)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Besjedice...

U talogu je slika.
Za okus u ustima ne odgovaram party

Ako vam je do pisanja*
felfiona@yahoo.com





*Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream.*
M. Twain



Image Hosted by ImageShack.us