Bebini dozivljaji u velikom svijetu

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Nista pametno, ja sam jos jako mala... smislit cu nesto s vremenom. :)



Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

26.04.2006., srijeda

Imam dvije godine!




Danas sam navršila dvije godine!

Već sam velika i, kako mama kaže, najljepša, najbolja i najpametnija curica na svijetu. Imam mamu, tatu i seku, koju sam dobila tjedan dana prije rođendana. Znam hodati, trčati, skakati, marširati i plesati. Znam pjevati i pljeskati sama sebi. Znam crtati i modelirati plastelinom. Znam pričati na dva jezika, koje povremeno kombiniram. Puno putujem i već sam bila u jedanaest (ili dvanaest, moram zamoliti mamu da točno izbroji, pa ću vam napisati) zemalja na dva kontinenta. Znam brojati, ali ne velike brojeve, nego samo skroz male. Znam razlikovati nekoliko slova. Obožavam čitati slikovnice i igrati se mobitelima. Volim Teletubbiese, a najdraža mi je Po. Od svih igračaka koje imam, a imam ih hrpu, najviše volim svoju lutku Miu, medu (Meno) i praščića (Patit), s kojima spavam. Svaki dan se vozim po stanu na svom kamionu i glasno trubim, volim se kupati, a posebno volim kad dobijem puno pjene u kadu i onda se igram ribicama, patkicama i kanticama. Volim svirati na ksilofonu i ići u shopping, pogotovo ako mama namjerava kupiti nešto za mene.

Evo, to je ukratko to, iako bih mogla pisati cijele romane. Nadam se da će mama ili tata uskoro naći više vremena za moj blog, pa ćete moći češće čitati kaj radim. A do tada, sretan mi drugi rođendan!



- 21:30 - Komentari (6) - Isprintaj - #

22.04.2006., subota

Dobila sam seku!

Da, da, dobro ste procitali. Prije tri dana postala sam "the BIG sister". Moja mala sekica se rodila malo prije mog drugog rodjendana, jako je lijepa i izgleda kao ja kad sam bila tako mala. Mama i tata su jako sretni i ponosni, a ja sa presretna jer cu uskoro imati drustvo za igru. Ha, dosta pisanja, beba trea novu pelenu. Ajd' bok svima!
- 11:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>