Bebini dozivljaji u velikom svijetu

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Nista pametno, ja sam jos jako mala... smislit cu nesto s vremenom. :)



Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

25.02.2005., petak

Nova vijest za moju povijest

Kak ste mi vi? Ja sam dobro, hvala, samo kaj su i mama i tata sebicno zauzeti pisanjem svojih blogova, pa se nitko ne sjeti napisati nista na moj, smrc.

No, umjesto da se zalim, idem vam ispricati sto se sve u medjuvremenu dogodilo.

Dakle, bozicni i novogodisnji dani su zavrsili i doslo je vrijeme da se vratimo kuci. I tako, sjeli smo u auto, ja u svoju sjedalicu, a mama i tata u prave stolice za velike i krenuli. Kao i obicno, par puta smo stali da se odmorimo, da dobijem nove pelene i nekaj za klopu, da mama popije svoju kavu, a tata svoj caj i, sve u svemu, nije se dogodilo nista neobicno osim sto su moji roditelji ostali u cudu kad su me prilikom jednog takvog stajanja, taman kad su se nagnuli nad mojom sjedalicom da me odvezu, vidjeli da se igram s velikom bocom Jane, punom do vrha. Ne znam u cemu je big deal, meni je to igracka kao i svaka druga, ali mama i tata su ostali zadivljeni nad tezinom koju sam ja s lakocom okretala u rukama.

Koji dan kasnije krenuli smo u poslijepodnevnu setnju i zavrsili na kavi i kolacima. Tocno se sjecam, bila je to nedjelja, 16. sijecnja, a pamtim je zbog toga sto se radi o mom velikom danu. Dakle, do tada sam uspijevala nazicati mamu i tatu da me drze dok stojim, jer mi se jako svidjalo promatrati svijet iz okomitog polozaja, a nisam uspijevala sama stajati. A toga dana u slasticarni Bortolotti, u koju cesto idemo na nedjeljnu kavicu, dogodilo se nesto sasvim drugacije. Ponovno sam zicala stajanje, pa su me mama i tata postavili da stojim na klupici izmedju njih, u separeu u kojem smo sjedili. I tako, mama je mislila da me drzi tata, tata je mislio da me drzi mama, a ja sam prvi put u zivotu samostalno stajala! Nije li to velik trenutak? Njemu u cast stavit cu i sliku mjesta na kojem se to dogodilo. Ne moram ni reci da se u mojoj prozdrljivoj familiji svaki veci dogadjaj okrece oko hrane ili je bar s njom povezan.







I tako, dani su tekli kao i obicno. Tata veci dio dana provodi na poslu, a ja s mamom. Kad smo doma, igramo se i puno mazimo, a kad nam to dosadi, idemo u setnju, sto je jedna od mojih omiljenih aktivnosti. Najveci gust mi je izaci u setnju poslijepodne i docekati tatu na pola puta kad se vraca s posla. Onda nastavimo setati u troje, a ponekad sjednemo na veceru ili kavu. Tada me tata obavezno uzme na krilo i ludira se sa mnom. To mi je totalno kul. A kul mi je i kad satima hodamo gradom. Jednom su me cak vodili da gledam disko na ledu. E, to vam je prava ludnica! Jedva cekam da naucim klizati, obecali su da ce me nauciti. Moj tata je navodno pravi profi, a ni mama nije za zanemarit'.

Osim sto se mama i ja igramo i mazimo, ja i dalje radim na razvijanju misica. Znate kak se veli, u zdravom tijelu, zdrav duh. I tako, kad god ugrabim priliku, stojim. Istina, jos uvijek se moram drzati za nesto, ali ne dam se smesti. Lijepo stanem, primim se za ogradicu kreveta i promatram svijet iz jedne sasvim druge perspektive. A da mi se noge ne razviju brze od ruku, izmislila sam ja i vjezbu za njih i opet izazvala pravi mali obiteljski skandal. Naime, kaj. Otpuzala sam do svoje autosjedalice, podigla ju u zrak i vrtila iznad sebe, lezeci na ledjima. Mama i tata nisu mogli vjerovati. Sad to vec redovito radim, pa vjeruju.

Znate kaj, odat cu vam jednu tajnu. Ja sam na najboljem putu da postanem prva beba shoppingholicarka. Obozavam ici u kupovinu, a mama me redovito vodi. U sijecnju su u nasem gradu velike rasprodaje, na kojima sam dobila jako, jako puno prekrasne robice, uglavnom za ljeto. Ja vam jako volim kad me mama lijepo obuce, sva sam si vazna. Mama kaze da sam ja njezina mala sminkerica.

U medjuvremenu nam je palo i jako, jako puno snijega. Jedan dan je padao skroz gusto, puhao je jak vjetar i drvece koje smo gledali s prozora se savijalo tako da sam pomislila da ce kroz prozor upasti u najblizi stan. Mama kaze da se to zove mecava. Moram vam reci da mi se mecava ne svidja, jer zbog nje nismo isli u setnju, pa mi je taj dan bio jako dugacak i jedva sam cekala da zavrsi. Zato je iduci dan sve bilo drugacije. Kad smo izasle van, kolica nisu isla glatko kao obicno, nego nekako neravno. Mama kaze da je to zbog snijega koji je prekrivao asfalt. A osim toga, sve je bilo bijelo, cak i inace sareni auti sparkirani na ulicama. Bas mi je to bijelo bilo cudno. Mama me pokusala malo zainteresirati, cak me vodila i u jedan park, takodjer bijeli, ali ja se nisam dala. Kasnije je rekla tati da ne sljivim snijeg ni pol posto. Pa naravno da ga ne sljivim, kad sam zatvorena u kolicima! Vidjet cete vi kad vas pocnem grudati!

I za kraj, da ne mislite da je to sve, moram vam se pohvaliti da znam plesati, ali sam izbirljiva, pa ne cagam na svaku stvar koju cujem. Najvise mi se svidja Come on, Eileen i skoro sve od Police. A i pjevusim. Imam visoke kriterije, pa ne pjevam na bilo kaj, ali kad mi se neka stvar svidi, svakako to pokazujem.

Mama i tata su jako ponosni.
- 00:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>