Bebini dozivljaji u velikom svijetu

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Nista pametno, ja sam jos jako mala... smislit cu nesto s vremenom. :)



Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

09.01.2005., nedjelja

Blagdani u Babylandu



Nisam vam se dugo javljala, pa cu sad morati nadoknaditi svoje nepisanje. Dakle, za blagdane smo putovali u Zagreb, jer su se mama i tata htjeli odmoriti i druziti s obitelji i frendovima. Stigli smo dan prije Badnjaka i odmah su se baka i deda sjatili oko mene, mazili me i pazili, gugutali i ponasali se u najmanju ruku k'o da su oni bebe, a ne ja. Ajde, nema veze, jer znate kak' se veli da ljudi u godinama postaju sve slicniji maloj djeci. Mama se bacila na pecenje kolaca i torte, a tata joj je pomagao, pa ga je nazvala mali od kuhinje. Napravila je ogromnu tortu od cokolade i ljesnjaka, kiflice s orasima i ljesnjacima, obicne medenjake i medenjake s bademima i muffine za koje je zbog cimeta i narance rekla da su pravi zimski. Ne moram ni reci da sve to kod nas nije predugo izdrzalo. Moj tata jako voli kolace.

Na Badnjak smo isli u grad, kupili smo par stvari koje su nam falile i onda smo otisli na kavicu. Ja sam jos uvijek premala i ne daju mi piti, pa uglavnom samo sjedim u kolicima i igram se, a najcesce uspjesno nazicam da me uzmu u krilo. Ne moram vam ni reci da su tada stvari koje se nalaze na stolu u opasnosti. Ako mama i tata nisu dovoljno brzi, sve to munjevitim i dobro odmjerenim pokretima zavrsi u mojim ustima.

Predvecer sam sjedila ispred telke i gledala djecicu kako pjevaju bozicne pjesme. Ja sam im dirigirala i mogu vam reci da su me sasvim dobro slusali. Pjevali su bas onako kako sam im pokazivala. Ja sam pravi maestro. Mama je za to vrijeme ukrasavala bor. Stavila je na njega puno zlatnih i crvenih kuglica, zvoncica i zvjezdica, a na kraju je upalila i zaruljice. Meni je bor lijep, ali sam shvatila da pika, pa ga bas i ne sljivim previse.

Zatim sam otisla baki na cuvanje, a mama, tata i deda su stavljali zaruljice na bor ispred kuce. Taj mi se bor vise svidja, jer su zaruljice skroz velike, bijele i crvene. Bas nam je lijepi bor. Sav se sjaji i veseli je. Svi susjedi su pitali mamu i tatu gdje su kupili te zaruljice i zajednicki su zakljucili da je nas bor najljepsi u kvartu.

Kad je to bilo gotovo, isla sam na kupanje, papanje i spavanje.

Sutradan je bio Bozic. Mama i tata su mi cestitali i jako me usminkali. E, moram vam ispricati kako sam bila zrihtana. Imala sam na sebi sivo-rozu satensku haljinicu bez rukava, znate onaj kineski kroj s visokim ovratnikom, i balerinke od istog materijala. Stramplice i majica su mi bili rozi. Kad me mama obukla stavila me pred ogledalo i mogu vam reci da mi se svidjelo to sto sam vidjela. Ja sam prava mala sminkerica.

Zatim sam dobila poklone. Joj, koja je fora otvarati poklone, to vam ne mogu ni opisati! Bili su zamotani u crveni papir s likovima iz crtica i jos su k tome imali sjajne crvene masne. Znate li vi kakvo je to veselje, odmatati poklone?! Meni je to bilo super! Dobila sam malog zlatnog andjela koji se stavi na lancic i knjigu o Patkici Lotti. Onda su nam dosli baka i deda, pa su nam i oni cestitali, a zatim su se divili mom svecanom izdanju. Pa smo mi isli kod njih, gdje su nas cekali novi pokloni. Svi su dobili svasta, ali najbitnije je sto sam dobila ja: ogromnog plisanog misa! Kako da vam docaram njegovu velicinu: otprilike je dvostruko veci od mene, pa vi vidite! Dobila sam i jednog andjelka i jos svasta.

Kad je doslo vrijeme rucku svi smo zajedno isli kod drugih bake i dede. Baka nije mogla doc' sebi kad me vidjela u bozicnom izdanju i stalno se divila mojoj haljinici i cipelicama. Jesam vam rekla da sam bila glavna? Naravno da sam i tamo dobila poklone. To mi je bas super. Svaki poklon, bez obzira na to sto se nalazi u omotu, predstavlja mi veliko veselje jer je odmatanje poklona i deranje papira neopisiv gust koji traje i po sat vremena po poklonu.

Kad je pao mrak vratili smo se kuci, palo je kupanje, vecera, pa spavanje. Taj Bozic je bio jedan jako bogat i zivahan dan.

Da mi post ne bude predug, o nastavku blagdana pisat cu drugom prilikom ili, drugim rijecima, to be continued...
- 21:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>