Bebini dozivljaji u velikom svijetu

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Nista pametno, ja sam jos jako mala... smislit cu nesto s vremenom. :)



Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

11.11.2004., četvrtak

Par novosti od prosli put

Ma sta par... gomila novosti.

1. Konacno smo dobili doma internet. Sto ce reci da bi blogovi mogli pasti cesce.
2. Pocela sam sjediti samostalno! Rezultat: dobila sam svoju stolicu tak da mogu konacno sjediti sa starcima dok oni jedu i kupanje u kadi je veci gust.
3. Mama me pocela dohranjivati! Do sad sam probala jabuku, mrkvu (nije nekaj, ali mi je drkec fora naramcasti i tesko se brise sa riti), krusku, spinat (nije ni on nekaj, ali od njega izgledam kao da imam bradu i brkove) i bananu. A pocela sam i piti vodu iz case. Samo sto mi se jos uvijek vise prolije nego sto popijem, ali bar tati nije dosadno jer ima sta cistiti.
4. Ljuta sam na tatu jer misli da sam ja jos uvjijek mala beba koja se ne moze pomicati. Pa sam mu pokazala tak da si je zapamtio.
5. Dobila sam i svoje prve dve knjigice. Jedna s malim plavim kitom, a druga sa svime i svecime. Sarene su i ukusne.

Eto, to vam je to. (Bok, mama! :-))

- 13:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>