Bebini dozivljaji u velikom svijetu

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Nista pametno, ja sam jos jako mala... smislit cu nesto s vremenom. :)



Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

29.11.2004., ponedjeljak

Sedam pusa za sedam mjeseci

Najprije cu vam reci da me mozete izljubiti i to ravno sedam puta, jer sam nedavno navrsila sedam mjeseci! U cast svojoj maloj obljetnici okrenut cu se par puta gore-dolje, par puta lijevo-desno i onda jos jednom gore-dolje.

Kaj da vam velim... Kod mene svakog dana ima puno novih stvari, a malo vremena i zato vam obicno dajem kondenzirane informacije, a ni vi mi niste od neke pomoci, jer mi se necete javiti s komentarima, pozdravima i pusama, necete mi napisati kaj vas zanima, kaj bi htjeli citati, a kaj vam je bez veze...

Uglavnom...

Ja sam vam puno putovala. Do sad sam pratila ritam - koliko mjeseci, toliko razlicitih zemalja. Sad kad sam navrsila punih sedam mjeseci odjednom mi fali jedna zemlja, pa apeliram na svoje roditelje da me smjesta povedu na neko novo putovanje.

Bila sam na pravom pravcatom rodjendanskom tulumu. Ne baby-tulumu nekog sitnog bica koje je navrsilo godinu, dvije, ne, ne. Bila sam na rodjendanu jednog striceka koji je navrsio punih trideset i pet godina i imao pravi, a ne djecji tulum. Istina da nisam bila jedina beba tamo, ali bila sam najmladja cura, a neskromno tvrdim i najljepsa.

Ovi moji roditelji su nedavno slavili godisnjicu, pa su tim povodom zavrsili na kavi i kolacima. Onda su slavili mojih sedam mjeseci, pa su opet zavrsili na kavi i kolacima. Uglavnom, obzderavaju se bez ikakve griznje savjesti i jako dobro paze da im se ne istopi ni miligram spekeca. A buduci da i ja jako volim papati, kuzite i sami da nam je hrana jedna od obiteljskih strasti.

I, na kraju, moram se pohvaliti. Danas sam prvi put u zivotu bila u muzeju. Gledala sam izlozbu jednog slikara za kojeg mama i tata kazu da je barokni, kaj god to znacilo, i jako mi se svidjela. Taj stricek je crtao puno debeljuskastih beba, samo kaj im je uglavnom nakalemio krila i jako ozbiljan izraz lica. To mi se jedino nije svidjalo. I nijednoj bebi nije dao zvecku ili tak nekaj. Kol'ko god da razmisljam o tome, ne kuzim zakaj.

I tak, to vam je zasad to. Nadam se da cu vam se uskoro ponovno javiti, a do tada vam saljem veliku pusu! Mah mah!
- 03:51 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>