U potrazi za samim sobom...

15.02.2007., četvrtak

Kako je proslo Valentinovo? + Palica

E pa nije bas dobro... Sto da vam kazem... Posvađao sam se s nekim (zapravo, s osobom kojoj je posvećena pjesma iz prošlog posta), i to zbog relativno glupe stvari.. Ma ne želim vam reći sada detalje sve.. To nije važno.. Ali sad me tako puca depresija. I stalno me progoni ona bol.. Stalno.. uh, mrzim to...
Istina je ono da tek kad izgubite nekoga/nešto počnete razumijevati pravu vrijednost... I sve ono što vam nedostaje. eh. ja.. ma.. Ne znam zašto ovo pišem, jednostavno zato da se nekome izjadam, da.. papir sve podnosi.. eto zašto...

Sad vec duze vremena ne znam što da napišem... A glupo mi je ovako kratki post pisat... Ponekad me (mislim na ova dva dana) uhvati nekakva muka... To je sve na psihičkoj bazi. Sranje. Ne mogu prestat mislit na to sve... uh.. ubija me ovo, cisto me ubija ta sutnja.. njena sutnja... sto reci..
Ne znam što da kažem, ne znam stvarno. Ovo je još jedan od onih postova bez ikakvog smisla, bez... Gubim se u samim riječima. Loše mi je i bojim se samog tog osjecaja, bojim se te boli, jer me upucuje na jos jedno razocaranje. Bojim se toga.. buducnosti... Cak i ako se pomirimo. Bojim se samog sebe. nije li to ironično? Tražiti sebe.. a bojim se toga.
Ima ona misao, kaze, "Zivot je zapravo vrlo jednostavan, samo sto ga ljudi kompliciraju."
Takvi smo.. takav sam. A onda se poslije žalimo kako je sve tako komplicirano...
Što drugo reći... Mislim da će biti editiranja ovog posta, i to dosta.. jer necu sad svaki put pisat novi post.. pa eto...
Bilo bi dosta mojih bljezgarija za danas.
Onaj osjecaj, ona bol.. jednostavno ne prolazi....

UPDATE:

Ukratko receno.. prosla je kriza.. situacija rijesena.. he he


A sad, dobih od blogerice Festina Lente
nesto sto se zove "Palica".

Znaci, trebam reci zasto ovo ime bloga i adresa bloga.

findingmyself.blog.hr

Ovo findingmyself poklapa se s mojim nadimkom. Ne znam kako da vam drukcije objasnim pojam "traziti sebe" nego upravo s te dvije rijeci koje ona sadrzi...

U potrazi za samim sobom...
Pa.. slicno kao i ime bloga.. Na pocetku je bilo Finding my Way, ali onda sam se sjetio da bi bar jedan dio bloga trebao bit na hrvatskom, i naziv mi je zvucao glupo, pa sam rekao sebi... nakon duzeg razmisljanja.. Pa zar to nije potraga? moja potraga? Potraga za samim sobom...

Stafetu bi trebao nekom i predat.. pa evo ljudi ako vam se da... (5 osoba)

Fade Angellica
aquaria
lookinforsoul
Lydija
55555 MAČKA


EDIT:
Da zavrsim onu gornju pricu... Pa.. Krecem dalje. Cudim se samom sebi kako sad nisam previse u depresiji.. Mislim, ostat cemo prijatelji i tako.. al nije razlog svada. Nesto dublje.. i tako to. Eto, nekad je jednostavno vrijeme da se krene dalje. Vjerojatno ce me pucat depresija malo.. al proc ce.. Idem dalje.
- 20:39 - Tvoje mišljenje (34) - Čuvajmo šume - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Siječanj 2012 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (5)
Srpanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (14)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (6)
Rujan 2006 (14)
Kolovoz 2006 (9)
Srpanj 2006 (25)
Lipanj 2006 (1)