petak, 07.09.2007.

Ajme ludosti...

Danas smo u školi dobili razmještaj i naravno ja sjedim sama,nakon toga smo birali predsjednika,cure su se na hodniku dogovorile da biramo moju ex najbolju frendicu miu (maloumnu plavušu) (zabila mi je nož u leđa) uglavnom,i ja sam potom izdala cure jer nisam htjela glasat za nju i dogovorila sam se s dečkima da ću glasat za tina,al onda su oni imali plan da glasaju za miu tak da ona bude predsjednica a pošto je glupa ko stup oni misle da će onda stavit tina kao predsjednika (on je pod predsjednik) uglavnom plan im je zakurac jer vam se mia pod satom sam ćali i viče NIJE POŠTENO! JA TO TAK NEĆU! TO NIJE FER! i takva sranja uglavnom ide mi polako na živce i sve više mislim da ću je morat odkantat.Niš drugo nezna osim gurat se po hodniku i nabijat,a u riječniku ima samo "bukvo jedna" i "to nije pošteno" ... baš me briga mia ak ovo čitaš bat ti neći morat to reć u tvoju glupu facu.Eh a sad dosta o homo idioticusima ovog svijeta... inaće to za imvu jučer sam zaboravila stavit banner valjda bum danas x] eh anyahways odoh ja boli mer uka x] fino
by: ~xx(!CoNcReTe AnGeL HiNaTa!)xx~

<< Arhiva >>

0

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Photobucket


PONEKAD ŽELIM DA ČUJEM TI GLAS
DA SRUŠIM SVE ŠTO JE IZMEĐU NAS
DA TI KAŽEM TAKO DA VRISNEM SNAŽNO
DA TE JOŠ UVIJEK... MA NIJE VAŽNO !






Aw shit me
Myspace Glitter Graphics


Da,da to sam ja >_< xDDDDD
Nadimak:Twisty,Heartless
Ime: No can do xD smijeh
Prezime: ...daj mi jedan razlog zašto bi ti rekla rolleyes
Rođena: 20.5.1994 pa sad ti računaj xD (ak imaš dovoljno pameti a ne ko neki) nut
Horoskopski znak: Bik
Ljubav: ...Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Najdraža boja: Duga (skoro sve) bang

Volim:Njega,Ok možda volim girly stvari al ne pinky,Mermaid melody, ANIME KYAAAA!LENNYA!!!!!!! (LEN TAO AKA REN TAO)cerek TOKIO HOTEL! F.D.N.Y nut,najviše Kaita kao likrofl Anime,radit sranja ludirateek,ić van s prijateljima,komp*huggles comp*,pjevametal,punk,hard rock,pop (samo neke stvari....mouthwash) i jednu pjesmu od emo xD itd cerek...
Mrzim: NEKOGblabla,umišljene bahate kurvetinenono koje misle da su bolje od svih i da im nema ravnihburninmad,učit,školu pisat zadaćulud,nekog kao što sam već reklabeljperu,niku znamcor.,anti-narutarde,ino iz narutamad,viruse,štekanje headbang ...itd
Najdraža životinja: vukPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
Naj frendovi:Kuva,Peja,Mia,Matea(Ž),
Renata,Ivana,Laura,Maja,
Hanna,Ana,Nika(P)...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Anime koje sam gledala ili gledam:
Naruto
Mermaid Melody
DNangel
Shaman King
Sailor Moon
Pokemon
Digimon
Death Note
Fate Stay Night
Tokyo Mew Mew
Fruits Basket

Mange koje sam čitala ili čitam:
Pitchi Pitchi Pitch Mermaid Melody
Naruto
Shugo Chara
Sugar Sugar Rune
Kitchen Princess
Mamotte Lolipop


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

~Ljubav~

DLANOVI TI SE ZNOJE, SRCE UBRZANO LUPA, A GLAS TI ZASTAJE U GRLU?
To nije ljubav, to je zaljubljivanje.
NE MOŽEŠ SKINUTI POGLED ILI RUKE S NJEGA?
To nije ljubav, to je požuda.
PONOSNA SI NA NJEGA I ŽELIŠ GA SVIMA PREDSTAVITI?
To nije ljubav, to je sreća.
ŽELIŠ GA, JER ŽELIŠ DA JE ON PORED TEBE?
To nije ljubav, to je usamljenost.
S NJIM SI JER ON TO ŽELI?
To nije ljubav, to je sažaljenje.
S NJIM SI JER TE LJUBI I DRŽI ZA RUKU?
To nije ljubav, to je nesigurnost.
SRCE TI POSKOČI ČIM GA VIDIŠ?
To nije ljubav, to je strast.
OPRAŠTAŠ MU GREŠKE JER SE BRINEŠ ZA NJEGA?
To nije ljubav, to je prijateljstvo.
SVAKI DAN MU GOVORIŠ DA JE ON JEDINA STVAR NA KOJU MISLIŠ?
To nije ljubav, to je laž.
ODREKLA BI SE NAJDRAŽIH STVARI RADI NJEGA?
To nije ljubav, to je velikodušnost.

Srce te boli i sve se u tebi lomi kada je on tužan?
DA... TO JE LJUBAV!
Privlače te drugi, ali ipak ostaješ s njim bez imalo kajanja?
DA... TO JE LJUBAV!
Prihvačaš njegove mane jer su i one dio njega?
DA... TO JE LJUBAV!
S njim si zbog te neshvatljive mješavine boli, sreće i uživanja?
DA... TO JE LJUBAV!
Dala bi život za njega?
DA... TO JE LJUBAV!


Kada je djevojka tiha - misli na milijun stvari
Kada djevojka ne reagira - duboko je zamišljena
Kad te djevojka upitno gleda - pita se koliko ćeš još ostati pokraj nje
Kada djevojka odgovori sa mnom je sve u redu - ima problema
Ako te djevojka prodorno promatra - pita se zašto lažeš
Kad djevojka spusti glavu na tvoje grudi - želi da zauvijek ostaneš kraj nje
Kad te djevojka želi vidjeti svaki dan - sviđaš joj se
Ako djevojka kaže volim te - ona to stvarno i misli


RAWR!

~°Add meh bwishes°~
Photobucket °~Kuharica~°
Photobucket°~Ivana~°
Photobucket°~Laurissima~°
Photobucket°~Yumi~°
Photobucket°~Nukaya~°
Photobucket°~Mia~°
Photobucket°~Alyona~°
Photobucket°~Renči-Nata~°
Photobucket°~Maya~°
Photobucket°~Kacha~°
Photobucket°~Elizabeth~°
Photobucket°~Michelle~°
Photobucket°~Zasora~°
Photobucket°~Lee~°
Photobucket°~Hanon~°
Photobucket°~Darky~°
Photobucket°~Twins~°
Photobucket°~Fishbone~°
Photobucket°~Crazzy World13~°
Photobucket°~Freestyler~°
Photobucket°~Nestao~°






Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

"If you keep trying to be everything you're not, you're going to miss out on everything you were supposed to be."

TTimeless
WWired
IIndustrious
SSophisticated
TTwisted
YYum

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Life is a meaning of your hears your heart is a meaining of your emotions if u play with my heart, its just more hurt.It hurts u to see me cry it hurts u to say u love me.it hurts u deep inside that u love a person more then your self.Life is a matter of pain and death,life that you live life that u see..Broken heats,Hatred u have inside you but it hurts u to say that u couldn't love nor hate the one u love or hate..you feel no pain nor sarrow for me,you just hate no amorce you live 2 hate you die to love.To live is to die to die is to live...











SSpiritual
HHilarious
IIndustrious
ZZany
ZZonked
LLoud
EEmotional

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


''Do not look back and grieve over the past, for it is gone, and do not be troubled about the future, for it has yet to come. Live in the present, and make it so beautiful that it will be worth remembering.'

"You ever look at a picture of yourself and see a stranger in the background? It makes you wonder how many strangers have pictures of you, how many moments of other peoples lives have we been in, we're we a part of someone's life when their dreams came true, or were we there when their dreams died. Did we keep trying to get in, as if we were somehow destined to be there, or did the shot take us by surprise. Just think, you could be a big part of someone else's life, and not even know it."

"When life comes rushing at you from out of the darkness, who will you choose to face it with? Will it be someone you trust? Will they be wise? And will their love for you help them to guide you to the light? Or will they lose their way in the darkness? Will they make noble choices? Or will that person be someone untested, someone new? Life comes rushing at you from out of the darkness, when it does -- is there someone in your life you can count on? Someone who will watch over you when you stumble and fall? And in that moment, give you the strength to face your fears alone?"

-"Regret comes in all shapes and sizes. Some are small like when we do a bad thing for a good reason. Some are bigger like when you let down a friend.
Some of us escape the pain of regret by making the right choice. Some of us have little time for regret because we're looking forward to the future. Sometimes we have to fight to come to terms with the past, and sometimes we bury our regret by promising to change your own ways.
But, our biggest regrets are not for the things we did -- but, for the things we didn't do. Things we didn't say that could've save someone that we care about. Especially when we can see the dark storm that's headed their way."

''If you could go back and change just one thing about your life, would you? And if you did, would that change make your life better? Or would that change ultimatily break your heart? Or break the heart of another? Would you choose an entirely different path? Or would you change just one thing? Just one moment… one moment that you always wanted back.''

''Sometimes pain becomes such a huge part of your life that you expect it to always be there, because you can't remember a time in your life when it wasn't. But then one day you feel something else, something that feels wrong, only because it's so unfamiliar. And in that moment you realize you're happy.''

You wonder why I don't talk to you anymore, & please believe me when I say it's not that I don't want to, it's just that everything I want to say, I can't tell you anymore....

Somewhere between all our lauhgs, long talks, stupid little fights, and all our jokes, I fell in love with you....

All she wants is someone to love her....


When you start to miss me...
Remember you were the one who let me go...

You only realize how much you love someone when they're gone...


Once apon a time I was falling in love...
Now I'm only falling apart...


I dont run from you...
I walk away slowly...
And it kills me...
Because you don't care enough...
To stop me...

When you get caught looking at him...
Remember...
He was looking back...


You asked me what was wrong...
And i smiled and said...NOTHING...
Then i turned around...
And whispered...EVERYTHING...

We'll be miles apart...
I'll keep you deep inside...
You're always in my heart..

...you can always start liking someone over and over again...
but you can never stop loving someone...

My eyes hurt from crying...
My heart aches from trying...
My wrist burns from cutting...
And in the end...
I still have nothing...

If you love me...tell me why...
If you love me...don't make me cry...
If you love me...hold my hand...
If you love me...be my man...
If you love me...don't break my heart...
If you love me...be there from the start...
If you love me...tell me truth...
If you love me...I'm here for you...
If you love me...make me smile...
If you love me...make everyday worth while...
If you love me...hold me tight...
If you love me...everyday and night...
If you love me...make me see...
If you love me...that you're there for me...



Ako se ikad sretnemo ti prodji, prodji kao da se ne znamo, jedino tako možeš mi pomoći da te prebolim nekako!

Najgori način da ti netko nedostaje je biti pored njega, a znati da ga nikad nećeš imat....

Voli jer samo hrabri vole, a kukavice čekaju da budu voljene!

Noćas spavaju oni koji su voljeni, a budni su oni koji VOLE! Zato ti mirno spavaj, jer ti imaš nekoga tko te VOLI!

To je onaj koji ti kaže " ljepotice" umjesto "sexy";
Koji te zove kada si završila razgovor sa njim;
Onaj koji ostaje budan samo da bi vidio kako ti spavaš;
Onaj koji te ljubi u čelo;
Koji želi da ti pokaže svijet kada si nedotjerana;
Koji te uzme za ruku pred svojim prijateljima;
Onaj koji te stalno podsjeća koliko si mu važna i koliko je sretan što te ima;
Onaj koji kada razgovara sa svojim prijateljima kaže: "To je ona..."


5 STVARI KOJE SE NE MOGU VRATITI

Kamen kada je bačen

Riječ nakon što je izrečena

Mogućnost nakon što je izgubljena

Vrijeme koje je prošlo

Ljubav za koju se ne bori

Sve što sam ikada željela napraviti bilo je tebe usrećiti...
Sve što sam oduvijek znala je da te volim...
Sve što želim zauvijek je imati tebe pored sebe...
Sve što mi je potrebno si ti...
Sve što ću ti govoriti od sada pa nadalje jest volim te...

Ako sam rekla nešto a da te je zaboljelo, oprosti...
Ako sam nešto pogrešno napravila, oprosti...
Ako sam te razočarala, oprosti...
Ako te više ne mogu usrećiti, oprosti...
Ako sam ikada poljuljala tvoje snove, oprosti...
Ako sam se promjenila, oprosti...
Ako nekada nisam bila uz tebe, oprosti...
Ako ti nisam često govorila volim te, oprosti...
Ako si se zbog mojeg ponašanja osjećao manje voljenim, oprosti...
Ako te muči moja prošlost, oprosti...
Ako ti ne dajem dovoljno potpore, oprosti...

Cesto se pitam hocu li prestati u drugima njega traziti, hoce li itko ikad uspjeti tako veliku ljubav ublaziti, zar ce rane nanesene rijecima vjecno peci i boljeti, zar necu prestati, zar cu ga zbilja zauvijek i vjecno voljeti..

Jednom kad shvatis da sam te voljela, iako sam bila nedorasla, bit ce kasno, jer onda necu imati 13 godina, i necu voljeti tebe..

I ove noci kad legnem, suza ce krasiti postelju meku, sad si daleko od mene, a pored sebe imas djevojku neku..
Dani prolaze jedan za drugim, minuta za minutom tece, u mom srcu je tuga, a suza u oku me pece..
Idi i ne okreci se vise, jer znam da izdrzati necu, i zato usprkos svemu idi, a ja ti zelim srecu..

Ostala sam sama u srcu s tugom, ne mogu podnjeti da te vidim s drugom, ali ipak idi, ne trebas mi vise, naci cu nekog drugog da mi suze brise..

Jedna se ljubav u zivotu nikad ne zaboravlja, nekad je to prva, druga ili posljednja..

Kad cujes jecaj daleke gitare, i kad te sreca gorka zaboli, znaj da na svijetu ovom, postoji netko tko te svim srcem voli..

Za tebe bih zivot dala, zato necu krivit sebe, da jos jednom mladost imam, voljela bih opet tebe..

Upoznah te u ljeto, kad su ruze rascvjetane bile, uzgubih te kad ruze venu, u jesen kad su kise lile..

Umrijet cu jedne jeseni, sa prvim kapima kise, kad pozelis da ti se vratim, mene nece biti vise..

Kada jednom nekom kazes: 'Vidis, on me volio', budi iskren pa dovrsi: 'I on je trebao biti voljen'..

Ovakve budale kao ja, jos iz doba romantike, idu stazama ljubavi, trazeci svog princa iz fantastike..

Nitko ne zna sto smo bili, nitko ne zna nasu zelju, nasmijesi se kad me vidis, kao dragom prijatelju..

Nije pio da se napije, nije plakao jer ga boli, pio je da zaboravi, a plakao jer me jos uvijek voli..

Tijekom života, tri osobe su mi prirasle srcu, prvu sam izgubila, mislila sam da mi nikad u životu nije bilo teže, došao je on, zavoljela sam ga jako, izgubila, mislila sam da ću izludjeti od ljubavi, ali tada si došao TI, znamo se već neko vrijeme, trebalo mi je vremena da te zavolim, ali jesam, sada ne mogu zamisliti život bez tebe i sigurna sam ako te izgubim, umrijet ću....

Miii banner x3:





~°Meh english description°~
°×°Me? Me...Well I'm just me,my names Toxic I have black eyes and long blond hair (yeah im blond dumb or not im proud of it) And call me Toxic or Marble, I'm kinda not so much of a social tipe of a person but i don't mind geting along with other people,I'm a sassy bitch and IM FUCKING PROUD OF IT U GET IT! I'm a bit emo,i'm mostly punk and maybe a lil goth,but punk it is.And yeah so well tahts it about me wat else to say?Oh that im a huge Linkin Park fan!!!!I'm hyper and crayzeh hell yesh! On rp my names alsho like thish X3 well anywaysh I'm dteh cutest damn lady indeed meh ish sho u betta show reshpect! x3 and yesh indeed I love to talk,I never run out of topicsh,chu like me or not I'm always gona be better than chu ^-^ (of courshe u can be as great ash i am bu only if i shay u r) And idc if chu thinks that mi ish very self chenterd cuz me ish just that waysh x3 Well ash you can shee I'm a girly girlsh and a Bitch! Of courshe I'm proud of itsh x3 I like watching Naruto,itsh my fav anime,I like temari the most chus shes also acting a lil bishy x3 I just love to talk sho bad i can't shtop myshelf! x]] That's contagoush u kno? SKITTLES TASTE THE RAINBOW! wow taht wash random...well i think that mesh ish done with the talking nowsh but fear not I will talk again x3°×°

°×°Wellsh...I will shay thish alsho:You gotta take the good with the bad,smile with the sad,love what u got and remember what u had,learn to forgive but never forget,learn from ur mistakes but never regret,
people change,things go wrong,just remember life goes on.°×°


''Trenutak je dovoljan da se nekog upozna,trenutak je dovoljan da se nekog zavoli,ali viječnost nije dovoljna da se zaboravi ono što trenutak stvori...''













Dali vam se sviđa moj blog?
DA super je!
Pa dobar je
može proć...
Dosadan je!
BRIŠI GA!
Free polls from Pollhost.com



Free Hit Counter
Free Hit Counter



TTalented
OOrganic
XX-Rated
IInspirational
CCheerful

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com










YYew it's mew the bish.


Go crazy,freak out,fuck me,make it count,like I said before,bitch I love you more,make me melt down to the core,I'll pay you off roar! <--- By me ain't I talented x] LOVE

YMusic.