filozof modernog doba

nedjelja, 11.04.2010.

Standard

Nismo prosti, nego izbacis, nesto dodas i tako...u nase vrijeme su djeca isla u skolu, da je bar tvoja beba ko moja beba bio bi ti najsretniji covjek tamo di zivis, sanjao bi zutu minutu...sad u jelu imaju sve, kokosi mogu hranit, a prije nije mogo..vele zasto?..poskupljuje roba, to sto ljudi ne znaju si rasporedit, veli zivotni standard nam je mal!..nisam ja kriv sto sam ziv, to je veliko pitanje, a ko odgovor na to pitanje, oni koji imaju i koji su imali, a placu za tim proizvodom, savjet je sadit kukuruz, nekad bilo danas se spominjalo, iso sam u skole i ne sramim se sto sam to...jel bolje maslinovo ili suncokretovo ulje? a bucino posadis i onda kospice jedes i pustis ulje jednu godinu..provaj posadit masline, pa ak ne ide, nis, jednu godinu napravis provu to ti je sportska zanimacija.....mmm da...lud

- 16:26 - Komentari (17) - Isprintaj - #