Image and video hosting by TinyPic O svemu pomalo... - There was a girl I knew...that girl alway believes in her dreams...and that girl was me... - Blog.hr

O svemu pomalo...

Hey, ljudi!!! Evo me, napokon! Stvarno je bilo vrijeme za novi post. Odmah ću se zahvaliti svima na komentarima, stvarno ste super, ostavili ste preko tisuću komentara, to je za mene veliki uspjeh. Komentari su se skroz pobrkali, ne vidi se ni što ste napisali, ali nema veze. Odavno nisam pisala novi post. Opisat ću vam svoje dane od utorka jer se otprije ništa ne sjećam...he, he...Pa, u utorak je bio Dan škole, zapravo, Dan škole je mnogo prije, ali nije se slavio tada već u utorak zbog nekih "opravdanih" razloga. Ja sam nastupala u dvije predstave. U jednoj sam bila glavni lik, a u drugoj predstavi sporedni lik. Dobro ne baš sporedni, ali...ha, ha...Taj dan jedino što bih mogla izdvojiti kao zabavno je bila utakmica između nastavnika i učenika. To je bilo crazy! Od nastavnika su igrali (nabrojiti ću vam predmete): fizika, biologija, tjelesni, zemljopis, ravnatelj i ne mogu se više sjetiti. Uglavnom, pobijedili su učenici, 5:0, bravo!!!!!!!!!!!!! Ja sam navijala za učenike, naravno...U srijedu se nije išlo u školu, jupi!!!!!!!!!!!!!! U četvratak nije bilo ništa posebno, zaključila mi je tehničko 5. Opet jupi!!!!!!!!!!!! Petak, zadnji radni dan, opet jupi!!!!!!!!!!!! Ha, ha, ha... Ni u petak nije bilo ništa posebno za opisivati. Eto, to bi bio neki kratki post. Nadam se da ćete se opet iskazati u komentarima, svima ću uzvratiti komentare, to vam ne treba biti ni najmanje briga. Pozz svima!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

- 12:17 - Komentari (363) - Print - #