Image and video hosting by TinyPic Moj prvi post na novom blogu... - There was a girl I knew...that girl alway believes in her dreams...and that girl was me... - Blog.hr

Moj prvi post na novom blogu...

Hey!!! Evo mene sa novim blogom. Stari blog ću zatvoriti, a ovaj pisati. Uvela sam neke male promjene za razliku od prošlog bloga. Ali, male promjene. Uglavnom što se tiče komentara. Odsada ću postove pisati tek kad bude više od 200 komentara. A, ostale blogove ću komentirati sa najviše 30 komentara zato i vi meni ostavljajte komentare do te brojke jer ja vam više od 30 komentara nemam vremena ostavljati. Sorry! Onda promjene i u linkovima. U mojim linkovima će biti oni koji mi blog komentiraju redovito. Komentirali oni sa jednim ili trideset komentara biti će mi u linkovima samo ako su redoviti i odgovaraju na moje komentare. Pisati malo duže postove, nego na prošlom blogu. A o sebi ću nešto napisati u boxevima, pa ako vas zanima pročitajte. Stavit ću i svoje slike u slijedećim postovima. Pa, sada kad sam vam objasnila pravila ovoga bloga, možemo opisati moj današnji dan. Iskreno, i nema se što opisivati. Danas je bilo malo nesporazuma na razredništvu. Neki ljudi su pokazali svoje pravo lice. Ubrzo će i kraj školske godine. Moram se baciti na učenje još ovih zadnjih mjesec dana škole. Sada idem, mislim da je bilo dosta za prvi post. Evo vam spot od Cascade na pjesmu Every time we touch, jedna od mojih najdražih pjesama. Pozdrav!!!



- 17:35 - Komentari (441) - Print - #