utorak, 22.11.2005.

Molim za ples

(Shall we dance?)
SAD 2004, 110 min, komedija
Redatelj: Peter Chelson
Uloge: Richard Gere, Jennifer Lopez, Susan Sarandon

John Clark je odvjednik iz Chicaga koji živi naizgled savršen život. Ima ugledan posao, prekrasnu ženu, veliku kuću, ... No njegov život je prešao u rutinu i više ne pronalazi žar za životom sve dok se jednog dana, vračajući se s posla, ne upiše u školu plesa. Njegov se život počinje polako mijenjati, on ulazi u novi svijet strasti i solidarnosti u kojem će se ozbiljni John morati prilagoditi svim promjenama i izazovima koji se podrazumijevaju.

Iako nije presmješan, iako su se moji prijatelji na trenutku valjali od smijeha, film mi se svidio zbog svoje vedrine i jer nije snimljen radi Jennifer Lopez nego radi plesa. Ja sam ga i otišao pogledati zbog JLo, ali mi je drago što ju nisu gurali u prvi plan. Nikad nisam obožavao tog zavodnika Gerea ali me iznenadio ostajući, na kraju filma, dobar i vjeran muž koji se samo još vise učvrstio u ljubavi u svoju suprugu (a nije pobjegao s JLo!).

Ples je stavljen u prvi plan i govori o njegovu plemenitu utjecaju na ljude, o njegovoj čarobnoj privlačnosti i energiji. Soundtrack filma je jako dobar. Izdvajam Book of Love, legendarnu ljubavnu pjesmu, a tu su i mnoge druge, tj. još 14 njih. Molim za ples je film koji će se mnogima svidjeti i koji bi morali zaboraviti neke propale filmove Jennifer Lopez, a ja ću reći kako mi je njezin najbolji film U Turn, crna komedija koja je izvukla sav kapacitet koji je imala. I još moram spomenuti kako je JLo opasna glumica koja ima iza sebe već tridesetak filmova, a od 2000. svake godine pojavljuje se u najmanje dva nova filma.
Ocjena: 8/10

- 21:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>