utorak, 06.03.2018.

naše pjesme

Ruža
U travi se crveni
smije se meni.
Jedna ruža pokraj
malog puža.

Bojan

Visibaba

U livadi se visibaba skrila.
Onda se pojavila vila.
I visibaba se skrila.
I vidjela je zlatna krila.

Petra

Jaglac
Žuti mali ljepotan,
a tek njegove latice ljepotice.
Jako je gladak taj vražićak mali
od njega mi se vrti u glavi.

Bartol

Jaglac
Jaglac je žut.
On ide na put.
Na putu sretne ljubičicu
i još jednu tratinčicu.

Mateo

Ljubičica
Ljubičica je malen cvijet,
ali je voli cjeli svijet .
U proljeće na livadi cvijeta
dok oko nje leptir leta.
Volim je što je tako slatka,
mala i kratka.

Una

Visibaba

Visibaba se skrila
kao mala vila.
Visibaba mala
kao mala trava.

Ante


Visibaba

Bijele je boje
to su latice moje.
Kad proljeće stigne
moju glavu digne.

Roko



Visibaba

Visibaba je bijela na travu je sijela.
Visibaba ima latice i izgleda kao bananice.

Dino

Jaglac
Jaglac se može brati,
ali se po njemu može i pasti.
Ja sam žute boje
to su latice žute moje.

Karla

Ljubičica

Rascvala se jedna mala ljubičica mirisna i lijepa.
Mami nas svojom ljubičastom glavicom,
tamo je kraj putova i šumica.
Njiše se na vjetru i doziva nam proljeće.

Leona

Ruža

U travi je ruža cvijet,
a pčela je žuti let .
U travi se ruža skrila
cijela je od zlata bila.

Josip

Ruža

Mala ruža pokraj
pokraj malog puža.
Ruža pala
digla joj se glava .

Petar


Jaglac
U jaglacu se skrila
jedna mala žuta vila .
Došao je dječak Petar
zapuhao je jak vjetar.
Jaglac se sakrio
dječak se maknio.
Jaglac se pokazao
cijelu šumu pregazio.

Karla Najvirt




Visibaba

Visibaba je slatka
u travi je glatka.
Proljeće je stiglo
visibabi glavu diglo.

Borna Tomić



Oznake: more

- 10:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.